En tiedä miten suhtautua tähän. Mies sanoi
Että haluaa edetä hitaasti, koska pelkää että satuttaa itsensä uudestaan parisuhteessa. Miehen edellinen suhde siis päättynyt vaikeaan eroon. Sanoi että on parempi ettei tavata niin usein (ei siis useammin kuin pari kertaa viikossa, miten ollaan nyt tapailtu) ja että tykkää musta paljon mutta pelkää että muutun jos tavataan useammin ja että häntä satutetaan taas. Mies kuitenkin soittaa joka päivä ja sanoo että on ikävä. En nyt oikein tiedä miten suhtautua tähän. Onko oikeasti niin että mies haluaa mun kanssa jotain mutta haluaa vaan edetä hitaasti vai onko tää vain esitystä että saa jatkossakin pillua kun kertoo esittää surkeaa? Onko kokemuksia tällaisesta?
Kommentit (24)
Haluaa pitää sinua lieassa jättäen kuitenkin itselleen mahdollisuuden tapailla muita naisia siltä varalta, että löytäisi paremman.
T: mies
Mies on ilmeisesti takertuvaa tyyppiä ja ei uskalla vielä olla ihan oma itsensä. Eiköhän se ajan kanssa rohkaistu ja roiku sitten kintussa kiinni joka paikassa.
Ööö, miksi annat pillua? Eikö senkin kanssa kannattaisi himmailla, jos mies ei halua edestä nopeasti? Naisilla tulee tunteet heti peliin seksin myötä, sinun kannttaisi suojata itseäsi loukkaantumiselta ja jättää seksi myöhempään vaiheeseen, kun suhde alkaa vakiintua ja mies tuntea olonsa turvallisemmaksi.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:39"]
Ööö, miksi annat pillua? Eikö senkin kanssa kannattaisi himmailla, jos mies ei halua edestä nopeasti? Naisilla tulee tunteet heti peliin seksin myötä, sinun kannttaisi suojata itseäsi loukkaantumiselta ja jättää seksi myöhempään vaiheeseen, kun suhde alkaa vakiintua ja mies tuntea olonsa turvallisemmaksi.
[/quote]
Onko sulle seksi joku pelinappula tai kaupankäynnin väline? Jos nainen haluaa seksiä, miksei sitä pillua saisi silloin antaa?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:36"]Ei ole kokemusta vastaavasta. Suosittelen rehellistä keskustelua suhteestanne kasvokkain.
[/quote]
Keskusteltiin tästä, mutta asia meni siihen että intin miehelle tykkääkö se edes musta ja mies toisteli että kyllä tykkää. Mies on selkeästi epävarma itsestään ja minä vielä epävarmempi. Mun on todella vaikea uskoa ettei mies vaan haluaisi roikottaa mua löysässä hirressä hätävarana.
Ap
Kukaan tuntemani mies ei puhu tuolla tavoin. Kukaan mies ei sano " pelkään että mua satutetaan" tosissaan! :D Tämä peluri tietää miten vedota naisen tunteisiin, pitää se löysässä hirressä ja käydä panolla silloin kuin itseä huvittaa! Laitapa, ap, uutta matoa koukkuun ja sano kullanmurulle heipat.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:39"]Ööö, miksi annat pillua? Eikö senkin kanssa kannattaisi himmailla, jos mies ei halua edestä nopeasti? Naisilla tulee tunteet heti peliin seksin myötä, sinun kannttaisi suojata itseäsi loukkaantumiselta ja jättää seksi myöhempään vaiheeseen, kun suhde alkaa vakiintua ja mies tuntea olonsa turvallisemmaksi.
[/quote]
Koska halutaan toisiamme. Miksi pitäisi pihtailla jos kumpikin käy kuumana? Mies kyllä sanoi että lopettaa mun panemisen vähäksi aikaa että uskon että se tykkää musta muutenkin kuin vaan seksin takia.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:39"]Ööö, miksi annat pillua? Eikö senkin kanssa kannattaisi himmailla, jos mies ei halua edestä nopeasti? Naisilla tulee tunteet heti peliin seksin myötä, sinun kannttaisi suojata itseäsi loukkaantumiselta ja jättää seksi myöhempään vaiheeseen, kun suhde alkaa vakiintua ja mies tuntea olonsa turvallisemmaksi. [/quote] Koska halutaan toisiamme. Miksi pitäisi pihtailla jos kumpikin käy kuumana? Mies kyllä sanoi että lopettaa mun panemisen vähäksi aikaa että uskon että se tykkää musta muutenkin kuin vaan seksin takia. Ap
[/quote]
Mitä sinä sitten tällä hetkellä menetät?! Minä jättäisin sinut, jos sinä inttäisit jostain tykkäämisestä. Epävarmuus koettelee suhdetta niin ei siitä mitään tulisi. Ei kukaan pillu eteen noin paljon vaivaa näe.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:43"]Kukaan tuntemani mies ei puhu tuolla tavoin. Kukaan mies ei sano " pelkään että mua satutetaan" tosissaan! :D Tämä peluri tietää miten vedota naisen tunteisiin, pitää se löysässä hirressä ja käydä panolla silloin kuin itseä huvittaa! Laitapa, ap, uutta matoa koukkuun ja sano kullanmurulle heipat.
[/quote]
Ei edes vaikka mies avautui edellisestä parisuhteestaan jo ennen tätä ja erosta on suht lyhyt aika? Me ollaan tapailtu nyt kuukausi. No, uskon kyllä että asia voi olla niin ja sittenhän sille ei mitään mahda.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:37"]Haluaa pitää sinua lieassa jättäen kuitenkin itselleen mahdollisuuden tapailla muita naisia siltä varalta, että löytäisi paremman.
T: mies
[/quote]
Jeeep.
Sano nyt, että mies vielä kärsii erosta ja exä on hankala, ja sillä on lapsia. Eli voihan se vieläkin olla varattu?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:57"]Sano nyt, että mies vielä kärsii erosta ja exä on hankala, ja sillä on lapsia. Eli voihan se vieläkin olla varattu?
[/quote]
Miehellä on yksi lapsi eksän kanssa ja ovat tekemisissä toistensa kanssa vain lasta koskevissa asioissa. Mies tapaa lasta lähes joka viikonloppu. Asuu pienenpienessä yksiössä, jonne ei kyllä naista mahdu.
Ap
En osaa neuvoa, mutta ihan varmuuden vuoksi:
JÄTÄ SE SIKA!!!
Olen kylläkin nainen mutta olen sanonut noin suhteen alussa nykyiselleni. Pelottaa ja ihastuttaa samaan aikaan, siksi se on tuollainen. Voit odottaa, että jonkun kerran tulee takapakkia/vetäytymistä, kun alkaa hirvittää että rakastuuko liian nopeasti ja joutuu taas särkemään sydämensä. Jos todella pidät hänestä niin koita olla kärsivällinen. Jos teistä tulee jotain niin kyllä hän unohtaa sen särjetyn sydämen tuskansa. Kauheen kyynistä porukkaa täällä. Vai ei muka mies voi pelätä satuttavansa itsensä...
Varmistaa jatkopanot. Älä mene lankaan vaikka varmasti kuulostaa aidolta. Kaikesta päätellen mies ei ole rakastunut sinuun, joten tuosta suhteesta ei varmaankaan mitään kunnon suhdetta koskaan tule.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:12"]Varmistaa jatkopanot. Älä mene lankaan vaikka varmasti kuulostaa aidolta. Kaikesta päätellen mies ei ole rakastunut sinuun, joten tuosta suhteesta ei varmaankaan mitään kunnon suhdetta koskaan tule.
[/quote]
Rakastunut kuukauden satunnaisen tapailun jälkeen? Just.
Lähdit sitten laastariksi, mistö näitä riittää ja näithän riittää kyllä
Ei ole kokemusta vastaavasta. Suosittelen rehellistä keskustelua suhteestanne kasvokkain.