Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan kokea suomalaisuuden vastenmielisenä

Vierailija
29.09.2015 |

Suomesta on pienessä ajassa muovautunut todella ahdasmielinen ja vastenmielinen maa, joka ei enää vastaa omaa arvomaailmaani. Jatkuvat vihapuheet ja rasistisuus jota tuntuu olevan kaikkialla on lähinnä säälittävää, joka ei hyödytä yhtään kenenkään etua. Jos ilmapiiri muuttuu ahdistavaksi, väkivaltaiseksi tai jopa pelottavaksi, niin kenen etuja se palvelee?

Jopa useat entiset lotat ja sotaveteraanit on osoittaneet myötätuntonsa pakolaisille, he tietävät mistä puhuvat toisin, kun nämä nettivihaa lietsovat velliperseet. Kaikista ihmisistä ei tarvitse välittää ja pitää ylimpinä ystävinä, mutta sananlaskun mukaan: kohtele muita, kuten haluat itseäsi kohdeltavan. Yleinen ilmapiiri vaikuttaa kaikkiin ihmisiin.

Suomi on yksi maailman turvallisimpia maita asua ja elää, mutta nyt pieni joukko äärioikeistolaisia yrittää tuhota Suomen turvallisuuden hinnalla millä hyvänsä. Propagandaa levitellään ja tekaistaan jopa valheellisia tapauksia, kuten Kajaanin pahoinpitely ja ryöstö, johon Poliisi totesi ettei vastaavaa ole koskaan tapahnut. Mutta pahinta on se, että niin monet ihmiset uskoo höpöhöpö-satuihin, monet suomalaiset nuoret, vanhukset, sairaat alkaa pelkäämään ja tämän pelon luo juurikin nämä propagandaa levittävät ihmiset eivätkä pakolaiset.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 16:57"]

Suurinta osaa ei kiinnosta koko aihe. Senkun tulee on suurimman osan mielipide. Mä en huomaa mitään muutosta omaan elämääni tapahtuneen vaikka suomeen tulee ulkomaalaisia. Mulle on aivan sama miltä joku näyttää olis vaikka sininen mun puolesta. 

[/quote]

Oot noin lapsellinen? Aika nuori vielä? Ei tarvitse kauaa odottaa niin johan alkaa näkyä. Joko ihan todellisena katukuvan muutoksena tai sitten ihan vaan työmarkkinan, sosiaalitukien ja koko maan hyvinvoinnin ja turvallisuustason muutoksena ja lopulta itsenäisyyden menetyksenä. Kohta hallitukset toteavat, että tämä koko soppa olisi ollut erilainen ilman kansallisvaltioita ja rajat poistetaan ja tavoiteltu supervaltio syntyy. 

[/quote]

Katukuva saakin muuttua paljon värikkäämmäksi ja mitä erilaisempaa porukkaa niin sen kivempi. Mä en usko noita että mikään muuttuisi ja aina välillä joku muuttuu mutta ei se mun elämääni vaikuta. Tai sitten vaikuttaa niin sitten eletään sen mukaan. Ei se sen ihmeellisempää ole ja eiköhän ruokaa edelleen saa kaupasta ja lämmitys on olemassa ja vettä tulee kraanasta. 

[/quote]

Niin. Onko se lämmin asunto (jossa asuu vain yksi perhe turvallisesti ja rauhassa), ruoka ja vesi niin itsestäänselvyys ettei muisteta, että sekin voi olla mennyttä. Kreikassa ollaan jo siinä tilanteessa. Ei se ole mahdotonta meillekään. Nykysuomalainen on niiin turvallisuuden ja yltäkylläisyyden kyllästämä, etteivät normaalit eloonjäämisvietit enää toimi. 

Vierailija
62/74 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:18"]

Eihän tänne hyvää hyvyyttään pakolaisia oteta vaan ilmaiseksi työvoimaksi. Kuten Saksassa on näitä 1 €/ pv työntekijöitä.

[/quote]

Ja sama lainsäädäntö koskee sitten omiakin. Että terve vaan, työläinen. Työkkärikorvauskin laskee, koska ei ole kassassa rahaa ja veroprosentti luonnollisesti nousee, koska työläisen selkänahka on ainut arvovaluutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:28"]Suomesta on pienessä ajassa muovautunut todella ahdasmielinen ja vastenmielinen maa, joka ei enää vastaa omaa arvomaailmaani. Jatkuvat vihapuheet ja rasistisuus jota tuntuu olevan kaikkialla on lähinnä säälittävää, joka ei hyödytä yhtään kenenkään etua. Jos ilmapiiri muuttuu ahdistavaksi, väkivaltaiseksi tai jopa pelottavaksi, niin kenen etuja se palvelee?

Jopa useat entiset lotat ja sotaveteraanit on osoittaneet myötätuntonsa pakolaisille, he tietävät mistä puhuvat toisin, kun nämä nettivihaa lietsovat velliperseet. Kaikista ihmisistä ei tarvitse välittää ja pitää ylimpinä ystävinä, mutta sananlaskun mukaan: kohtele muita, kuten haluat itseäsi kohdeltavan. Yleinen ilmapiiri vaikuttaa kaikkiin ihmisiin.

Suomi on yksi maailman turvallisimpia maita asua ja elää, mutta nyt pieni joukko äärioikeistolaisia yrittää tuhota Suomen turvallisuuden hinnalla millä hyvänsä. Propagandaa levitellään ja tekaistaan jopa valheellisia tapauksia, kuten Kajaanin pahoinpitely ja ryöstö, johon Poliisi totesi ettei vastaavaa ole koskaan tapahnut. Mutta pahinta on se, että niin monet ihmiset uskoo höpöhöpö-satuihin, monet suomalaiset nuoret, vanhukset, sairaat alkaa pelkäämään ja tämän pelon luo juurikin nämä propagandaa levittävät ihmiset eivätkä pakolaiset.
[/quote]
Mielestäni nuo valheita levittävät ja rikoksia tehtailevat maahanmuuttokriittiset ovat suomalaisuuden irvikuvia. Heillä ei ole mitään tekemistä isämmaallisuuden kanssa.

Vierailija
64/74 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huolissani, sillä tässä ei enää olla Suomen kansan asialla, vaan Suomen valtion, joka tulee olemaan osa uutta maailmanjärjestystä. Massamaahanmuutto on jo aloitettu ja tavoitteena on Euroopan kansallisidentiteettien tuhoaminen. Harkitsen sotilaspassini polttamista, koska en ole enää Suomen valtion puolella. Tämä on sota maailmanvaltiaita eli pankkiireja vastaan, joita ei voida voittaa.

Vierailija
65/74 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:28"]Suomesta on pienessä ajassa muovautunut todella ahdasmielinen ja vastenmielinen maa, joka ei enää vastaa omaa arvomaailmaani. Jatkuvat vihapuheet ja rasistisuus jota tuntuu olevan kaikkialla on lähinnä säälittävää, joka ei hyödytä yhtään kenenkään etua. Jos ilmapiiri muuttuu ahdistavaksi, väkivaltaiseksi tai jopa pelottavaksi, niin kenen etuja se palvelee? Jopa useat entiset lotat ja sotaveteraanit on osoittaneet myötätuntonsa pakolaisille, he tietävät mistä puhuvat toisin, kun nämä nettivihaa lietsovat velliperseet. Kaikista ihmisistä ei tarvitse välittää ja pitää ylimpinä ystävinä, mutta sananlaskun mukaan: kohtele muita, kuten haluat itseäsi kohdeltavan. Yleinen ilmapiiri vaikuttaa kaikkiin ihmisiin. Suomi on yksi maailman turvallisimpia maita asua ja elää, mutta nyt pieni joukko äärioikeistolaisia yrittää tuhota Suomen turvallisuuden hinnalla millä hyvänsä. Propagandaa levitellään ja tekaistaan jopa valheellisia tapauksia, kuten Kajaanin pahoinpitely ja ryöstö, johon Poliisi totesi ettei vastaavaa ole koskaan tapahnut. Mutta pahinta on se, että niin monet ihmiset uskoo höpöhöpö-satuihin, monet suomalaiset nuoret, vanhukset, sairaat alkaa pelkäämään ja tämän pelon luo juurikin nämä propagandaa levittävät ihmiset eivätkä pakolaiset. [/quote] Mielestäni nuo valheita levittävät ja rikoksia tehtailevat maahanmuuttokriittiset ovat suomalaisuuden irvikuvia. Heillä ei ole mitään tekemistä isämmaallisuuden kanssa.

[/quote]

Tiesitkö, että isänmaallisuutta ei pitäisi olla olemassa monikulttuurisessa yhteiskunnassa. 

Vierailija
66/74 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:31"]Minä olen huolissani, sillä tässä ei enää olla Suomen kansan asialla, vaan Suomen valtion, joka tulee olemaan osa uutta maailmanjärjestystä. Massamaahanmuutto on jo aloitettu ja tavoitteena on Euroopan kansallisidentiteettien tuhoaminen. Harkitsen sotilaspassini polttamista, koska en ole enää Suomen valtion puolella. Tämä on sota maailmanvaltiaita eli pankkiireja vastaan, joita ei voida voittaa.
[/quote]

Tämä nyt on kai sitä asiallista keskustelua.

Vierailija
67/74 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:31"]Minä olen huolissani, sillä tässä ei enää olla Suomen kansan asialla, vaan Suomen valtion, joka tulee olemaan osa uutta maailmanjärjestystä. Massamaahanmuutto on jo aloitettu ja tavoitteena on Euroopan kansallisidentiteettien tuhoaminen. Harkitsen sotilaspassini polttamista, koska en ole enää Suomen valtion puolella. Tämä on sota maailmanvaltiaita eli pankkiireja vastaan, joita ei voida voittaa.
[/quote]
Foliopää heräsi :D

Vierailija
68/74 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:56"]Aloitus oli hyvä ja ajankohtainen, mutta tästä on näköjään mahdoton av:llä keskustella koska tietyt tahot tulevat sylkemään omaa pelkoaan paikalle heti. Propagandan levittämisen sijaan (esim tuohon "miksi vain nuoret miehet tulevat tänne" on vastattu sata kertaa), mitä jos tarjoaisitte ehdotuksia ja ratkaisuja vihan ilmapiirin lievittämiseksi?
[/quote]
No miksi ne on vaan niitä nuoria miehiä(,jotka mm.valehtelevat ikänsä)?

Vierailija
69/74 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:02"]ja lopulta itsenäisyyden menetyksenä. Kohta hallitukset toteavat, että tämä koko soppa olisi ollut erilainen ilman kansallisvaltioita ja rajat poistetaan ja tavoiteltu supervaltio syntyy. 

[/quote]

Mietipä tätä:

Jotta maa olisi itsenäinen, sen on myös taloudellisesti tultava toimeen omillaan.

Tämä ei yksin riitä, vaan olojen on maassa oltava sellaiset, että ympäröivissä maissa ne eivät ole merkittävästi paremmat.

Muuten jäät yksin viheltelemään porilaisten marssia (en sano millä).

Vierailija
70/74 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän, että olen suomalainen ja valkoihoinen. 

Vierailija
71/74 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:14"] 

Huomannette, että keskustelu on jo muuttunut nopeatempoisemmaksi chättäilyksi eli poistopyyntöjen tekeminen otetaan huomioon puheenvuoroja kirjoitettaessa. 
[/quote]

Tämän minäkin olen huomannut. En itsekään viitsi kirjoittaa paria riviä pidempiä viestejä kun keskustelu kuitenkin poistetaan. Aiemmin kirjoitin pitkät viestit öisin kun keskustelu oli vapaata ja vilkasta.

Vierailija
72/74 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 16:57"]Mulle on aivan sama miltä joku näyttää olis vaikka sininen mun puolesta. 
[/quote]

Älkää aina jaksako pyörittää tätä samaa levyä. Jos maahanmuuttokriittisiä oikeasti häiritsi rodulliset piirteet, häiriintyisimme japanilaisista turisteista.

Vierailija
73/74 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:31"]Minä olen huolissani, sillä tässä ei enää olla Suomen kansan asialla, vaan Suomen valtion, joka tulee olemaan osa uutta maailmanjärjestystä. Massamaahanmuutto on jo aloitettu ja tavoitteena on Euroopan kansallisidentiteettien tuhoaminen. Harkitsen sotilaspassini polttamista, koska en ole enää Suomen valtion puolella. Tämä on sota maailmanvaltiaita eli pankkiireja vastaan, joita ei voida voittaa.
[/quote]
Foliopää heräsi :D
[/quote]Kannattaa olla varovainen. Saatat herätä pian itsekin.

Vierailija
74/74 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:50"]

Tämä ei ollut keskustelunavaus sitä, kuka tänne saa tulla ja kuka ei. Ap ilmaisi huolensa vihan ilmapiiristä joka on aivan ilmeinen Suomessa tällähetkellä ja jota pitää yllä pieni, mutta äänekäs joukko. Pelotellaan, jaetaan propagandaa ja ihan suoranaisia valheita. Tämä ei voi olla eduksi kellekään.

[/quote]

Ei ole ei, mutta sinustako pitäisi vai vaieta antaa EK:n ja sen hallussa olevan valtamedian suoltaa kaikista tuutesta omaa propagandaansa? On todella pelottavaa, ettei kukaan kyseenalaista näiden tänne saapuvien pakolaisten moraalia ja arvoja. Minkälainen ihminen voi myydä omaisuutensa, jättää naiset ja lapset hätään ja tulla itse tänne turvaan? Minkälaisia kansalaisia näistä ihmisistä Suomi saa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi