Mikä rikollisissa kiihottaa naisia?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015092820432750_ul.shtml
Gäfgenillä on ollut vakituinen tyttöystävä jo noin kahdeksan vuoden ajan. Nainen kirjoitti lapsenmurhasta tuomitulle Gäfgenille vankilaan, ja suhde alkoi. Vuoden kirjoittelun jälkeen pari sai tavata henkilökohtaisesti, ja nykyisin heillä on lupa "normaaleihin tapaamisiin" eli kahden viikon välein kolmen tunnin sessioon valvovan silmän alla.
Nainen on vankilassa kerrotun mukaan yli 30-vuotias, noin 170 senttiä pitkä ja hyvännäköinen. Seuraavana askeleena pariskunta saa luvan "pitkän ajan tapaamisiin" eli kuusi tuntia rauhassa erillisessä asunnossa, jossa on keittiö, olohuone, suihku ja WC. "Rakkaussellin" olohuoneen sohva avautuu vuodesohvaksi.
Eikö oikeasti 30 vuotias nainen löydä parempaa miestä kuin lapsentappajan?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:24"]
Valta kiihottaa. Väkivalta on primitiivistä valtaa "tavismiehiä" kohtaan, sillä tavismiehet pelkäävät väkivaltaisia ihmisiä.
[/quote]
Pätee varmaan jossain elämänkoululais-piireissä, kun äly ei riitä muuhun.
Aina löytyy ihmisiä jotka ihailevat väkivaltaisia ihmisiä. Miehillä tämä on paljon yleisempää kuin naisilla. Olen monet kerrat kuullut kuinka miehet ääni ihailusta (tai himosta) väristen kertovat tyypeistä jotka hakkasivat portsarin, pitivät puoliaan nakkikioskitappelussa, heittivät jonkun ulos asunnosta...
Nuo murhaajat eivät vankilasta vapauduttuaan joudu ostamaan yhtäkään kaljaa itse kun kaikki miehet haluavat olla heidän parhaita kavereitaan. Mutta miehiä ei syyllistetä tästä. Ainoastaan naiset joutuvat puolustelemaan itseään jatkuvasti. Aika moni onkin siihen tässä ketjussa jo ryhtynyt: "en minä ainakaan..."
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:16"]
Miten niin "naisia"?
[/quote]
Joko ap vastaa tähän? Vai pitääkö mun kysyä, miksi ihmeessä miehet murhaavat lapsia?
[/quote]
?????
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:24"]
Valta kiihottaa. Väkivalta on primitiivistä valtaa "tavismiehiä" kohtaan, sillä tavismiehet pelkäävät väkivaltaisia ihmisiä.
[/quote]
Pätee varmaan jossain elämänkoululais-piireissä, kun äly ei riitä muuhun.
[/quote]
Riittää, että pätee edes jossain piirissä, niin sieltä löytyy näille hulluille ihailijoita vaikka huru mykke.
No mikä sua kiinnostaa vaikka moittoripyöräilyssä?! Jokainen hakee sellaisen kumppanin kun haluaa, ei se pitäisi olla sulta pois?
Ei mikään vaan ne naiset luulee että he ovat itse niin huonoja että pitää tyytyä roskasakkiin.
Koska lässykät ei kiinnosta naisia.
Kovat tappelijat ja tappajat saa elokuvissakin kaikki naiset.
Naiset ovat ihan huumassa kun Kevin Costner hakkaa pari tyyppiä sairaalaan. Tai kun Tom Cruise ampuu heittolaukauksella 4 hengiltä.
Saihan Auerkin jatkuvasti miehiltä postia. Ei tuo ilmiö tule niin helposti esiin kun naisvankeja on enemmän.
Ei rikolliset kiehdo vähääkään. Kai nuo ovat jonkinsortin wt akkoja jotka murhaajiin sekaantuu.
Yleensä ne naiset ovat ihan yhtä kieroutuneita itsekin. Väkivaltaisia psykopaatteja tms.
Korjaus: ei naisia, vaan joitakin naisia. Luuletko ihan oikeasti, että tuo ihminen on ihan täysin terve? Sillä hyvännäköisyydellä ei ole mitään merkitystä. Ihminen voi olla hullu JA hyvännäköinen. Kuitenkin varmasti 98 % maailman naisista ei seurustele rikollisen kanssa tai ole kiinnostunut rikollisesta. Tai kiihottunut, kuten sinä asian väännät.
Kuka normaali nainen on rikollisesta kiinnostunut? Aloittajakin kirjoitti vain ulkoisesta olemuksesta.
Tiedän pari nuorta naista jotka ovat menneet vankilassa olevan äijän kanssa naimisiin :)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 15:16"]
Miten niin "naisia"?
[/quote]
Joko ap vastaa tähän? Vai pitääkö mun kysyä, miksi ihmeessä miehet murhaavat lapsia?
Geenivirhe. Tällainen nainen ei innostu miehestä, joka näyttäisi olemaan paras siittämään parhaat jälkeläiset, vaan täsmälleen päinvastaisesta.
En osaa vastata omasta puolesta mitään, koska koen rikolliset luotaantyöntäviksi. Mutta jos tässä jotain järkeä olisi taustalta löydettävissä, niin ehkä se voi liittyä siihen, että rikollisilla on tietääkseni yleensä keskivertoa korkeampi testosteronitaso. Korkean testosteronitason miehet vetoavat yleensä naisiin muita enemmän. Myös rikollisilla naisilla on muuten havaittu keskivertoa korkeampia testosteronitasoja muihin naisiin verrattuna. Miehillä sen sijaan on vähän jakautuneempaa se, pitävätkö he enemmän estrogeeni- vai testosteroninaisista, mutta ovathan myös rikolliset naiset tunnetusti kuumaa kamaa ja myös murhaajanaisille kirjoitellaan rakkauskirjeitä vankilaan.