Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olin melkein 4 Kuukautta syömättä Karkkia ja Herkkuja.
07.04.2022 |
Olo ei muuttunut yhtään paremmaksi eikä paino laskenut. Tänään päätin, että antaa olla ja vedin puoli levyä suklaata.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Oho. Mä olin vähän pidemmän ajan (6kk) ja paino tippui 12 kiloa.
En voi ymmärtää miksi mulla ei paino pudonnut lainkaan. Aiemmin söin iltaisin paljon Karkkia ja lopetin sen kokoaan. Ei mitään vaikutusta mihinkään😒
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Puoli levyä suklaata (100g?) kerran viikossa ei ole paha ja on vain hyvä olla sellainen dieetti jota pystyy ylläpitämään.
Millä korvasit ilta syömiset se on sama mitä syö jos kaloreita on liikaa.
Alue: Aihe vapaa
Oho. Mä olin vähän pidemmän ajan (6kk) ja paino tippui 12 kiloa.