Kutosluokkalainen itki koulussa ilman syytä
Eli siis tosi pienen asian ja mielen pahoittamisen takia. Poika eikä hänellä ole mitään diagnooseja. Hän ei edes suostunut selittämään mulle, että mistä siinä oli kyse. Mahdollinen kiusaaminen pelottaa.
Kommentit (10)
Älä vähättele. Se asia mikä sulle on ihan pieni voi olla sun lapselle valtavan suuri.
Vierailija kirjoitti:
No ei itke ilman syytä. Älä valehtele ja dissaa lasta.
Näin. Joku on kohdellut sitä paskasti.
Vierailija kirjoitti:
Se asia mistä poika oli itkenyt wilman mukaan on ollut tosi pieni. Mulle ei suostunut edes avaamaan sitä. Tottakai mua pelottaa mahdollinen kiusaaminen nyt. Ap
Alkava murrosikä. Joku asia nyt vaan heitto kupin nurin. Voi olla ”pienikin ”asia, mutta lapselle tärkeä eli koita saada kertomaan mikä vaivaa.
Pitkään jatkunutta univajetta, jatkuvaa kiirettä ja stressiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se asia mistä poika oli itkenyt wilman mukaan on ollut tosi pieni. Mulle ei suostunut edes avaamaan sitä. Tottakai mua pelottaa mahdollinen kiusaaminen nyt. Ap
Joo mut älä lähde open kelkkaan tässä asiassa, opekin tajuaa tilanteen ja toimii väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako sua siis että sun lasta jo kiusataan vai se, että nyt aletaan kiusaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva kun opettajakin vähättelee toisen tunteita.