Minulta lähti hirveästi hiuksia mutta löysin avun
Ylimääräinen hiustenlähtö loppui siihen paikkaan, kun lopetin käyttämästä päivittäin kuivashampoota, voitelin päänahan kosteusvoiteella ja aloin syödä vahvaa biotiinia. Nyt minulla on tupsuittain vauvahiuksia kun uusia kasvaa tippuneuden tilalle.
Kommentit (9)
Oletko sairastanut koronaa. Se vie hiukset eikä koskaan saa takaisin sitä paksua kaunista hiusta !
Vierailija kirjoitti:
Oletko sairastanut koronaa. Se vie hiukset eikä koskaan saa takaisin sitä paksua kaunista hiusta !
Mulle kävi näin! Ihan selittämätön hiustenlähtö. Lääkäri sanoi että johtunee sairastetusta long covidista. Lopulta en uskaltanut edes koskea hiuksia, harjaamisesta puhumattakaan. Nutturalle vaan ja toivominen ettei tipu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
En onneksi! Olin raskaana (km rv 12) niin ehkä sekin vaikutti vähintään stressinä. Mutta uskon, että suurin syy oli päänahan kuivuus, vaikken oirehtinut muuten kuin kaljuuntumalla. Ap
Biotiini todella toimii. Mä en edes muuttanut mitään hiusten hoidossa, otin vaan noi vitamiinit käyttöön. Täälläkin raskaus vei hiukset.
Mä pesin aikoinani hiuspohjani pilalle. Tosi rasvoittuvat hiukset niin "pakko" oli pestä joka päivä. Mutta päänahka ei kestänyt. Sitten siirryin käyttämään kotimaisia kampaamotason tuotteita jotka tarkoitettu naisille hiustenlähtöön. Ensin vähensin pesukertoja kolmeen kertaan viikossa. Sitten pikkuhiljaa yhteen kertaan viikossa. Ei tullut menetettyjä hiuksia takasin, mutta ei lähtenyt uusiakaan ja päänahka ei enää ole kirkkaanpunainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä biotiina syötte? Merkki?
Syön itse puhdas+ merkkistä, jossa on tuplamäärä biotiinia useisiin valmisteisiin verrattuna. Hki keskustan sokokselta ainakin saa. Ap
Loistavaa, vaikka kuivashampoota kehutaan, että voi olla hiukset pesemättä jopa 2 viikkoa, en ihmettele, vaikkei tällaisen käytön jälkeen olisi enää yhtäkään haiventa päässä.