Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä oli päiväsi kohokohta

Vierailija
28.09.2015 |

Itsellä ehkä se että pääs sänkyyn loppu viimein :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuyöstä olin oksennustaudissa, ja töissä huomasin aamupäivällä, että naama oli ihan punainen ja verenpurkaumia täynnä siitä oksentelusta. Päivän paras hetki oli, kun illalla kotona huomasin naaman taas vaalenneen normaaliksi. Huomenna kehtaa taas mennä töihin. 

Vierailija
2/13 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lippu.fi:ssä aukes Musen lipunmyynti aamulla klo 9.00. Se hetki, kun yritit takkuilevan netin kautta saada ne parhaat paikat.

No ihan parhaita en saanut, mutta sinnepä mennään taas..=)))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hirveä vesiripuli ja päivän kohokohta oli aina kun pääsin vessasta takas sohvalle makaamaan.

Vierailija
4/13 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun lapset nukahtivat.

Tänään ollut harvinaisen hankala päivä kummankin kanssa.

Vierailija
5/13 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun minulle sattui sama matka yhden harrastuskaverin kanssa, josta olen vähän haaveillut. Juteltiin siinä matkalla ja jos aikaa olisi ollut enemmän, olisin varmaan ehdottanut kahveille menoa joku päivä. Mutta olen ujo tekemään niin ja lopulta hän lähti eri suuntaan. Hyvä kuitenkin että tuli 'syvennettyä' noita keskusteluvälejä vähän lisää.

Tuon hetken jälkeen tunsin kyllä itseni taas aika yksinäiseksi ja lohduttauduin suklaalevyn syömällä.

-Mies 29v + 1v-

6/13 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, kun muistin, että minulla on eilinen Americans katsomatta. Ja sitten katsoin sen, aah!

Vierailija
7/13 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latte äsken

Vierailija
8/13 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="29.09.2015 klo 00:19"]Se kun minulle sattui sama matka yhden harrastuskaverin kanssa, josta olen vähän haaveillut. Juteltiin siinä matkalla ja jos aikaa olisi ollut enemmän, olisin varmaan ehdottanut kahveille menoa joku päivä. Mutta olen ujo tekemään niin ja lopulta hän lähti eri suuntaan. Hyvä kuitenkin että tuli 'syvennettyä' noita keskusteluvälejä vähän lisää.

Tuon hetken jälkeen tunsin kyllä itseni taas aika yksinäiseksi ja lohduttauduin suklaalevyn syömällä.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Voi vitun uuno!!! Tuo UPEA, UNIIKIN AINUTLAATUINEN "nimesi" näkyy jo nimimerkissä, ei ihan tosissaan tarvitse allekirjoittaa joka hemmetin viestiä tuolla fantasiasukupuolellasi -.- Rasittavaa huomionhakua.
t. !!!!!!!!!!!! PAREMPI IHMINEN !!!!!!!!!!!!!!!! Huomatkaa kaikki, Minä olen täällä!

Vierailija
9/13 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä oli parikin:
- heräsin jo viideltä tähystämään ja kuvaamaan verikuuta. olin onnekas, sillä taivas oli pilvetön. oli hieno tunne todistaa tätä ilmiötä.
- löysin vanhan muistikortin ja katsoin läpi unohdetut matkakuvat viiden vuoden takaa. ai että miten upea reissu olikin.
- söin herkullista raparperipiirakkaa sekä kana-guacamole-tacoja.
- kissani kiipesi syliini "lämpöpatteriksi" kun katsoin hyvää leffaa.
- tilasin uuden talvitakin, joka oli alennuksessa.

Vierailija
10/13 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän kohokohta on kun menen kohta nukkumaan.

Vierailija
11/13 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Parempi Ihminen" time="29.09.2015 klo 00:32"][quote author="Mies 29v" time="29.09.2015 klo 00:19"]Se kun minulle sattui sama matka yhden harrastuskaverin kanssa, josta olen vähän haaveillut. Juteltiin siinä matkalla ja jos aikaa olisi ollut enemmän, olisin varmaan ehdottanut kahveille menoa joku päivä. Mutta olen ujo tekemään niin ja lopulta hän lähti eri suuntaan. Hyvä kuitenkin että tuli 'syvennettyä' noita keskusteluvälejä vähän lisää.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Voi vitun uuno!!! Tuo UPEA, UNIIKIN AINUTLAATUINEN "nimesi" näkyy jo nimimerkissä, ei ihan tosissaan tarvitse allekirjoittaa joka hemmetin viestiä tuolla fantasiasukupuolellasi -.- Rasittavaa huomionhakua.
t. !!!!!!!!!!!! PAREMPI IHMINEN !!!!!!!!!!!!!!!! Huomatkaa kaikki, Minä olen täällä!
[/quote]

Oon miettinyt mitä toi +1v tarkottaa? Oot 30v nykyään vai? Sulla on 1v lapsi? Sen nimimerkin saa muutettuu, vissiinki.

Vierailija
12/13 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen kohokohta oli, kun työpäivän, lenkin, ruoanlaiton, pikasyömisen, suursiivouksen ja vielä iltalenkin (koira) jälkeen pääsin klo 20.30 lösähtämään sohvalle.

Vierailija
13/13 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v tyttöni kanssa ratsastamassa käynti♡