Mitä tarkoittaa jos ihminen ”ei päästä nuoruudesta irti”?
Kommentit (26)
Itse täytän kohta 34v ja kyllä minua edelleen kiinnostaisi se opiskeluelämä, tapahtumat, matkustelu, bilettäminen jne paljon enemmän kuin aloilleni asettuminen ja perheen perustaminen. Varmaan osittain siksi ettei sitä oikeaa ole löytynyt.
Roikkuu väkisin jossain ylä astekavereis ja puhuu ylä astejuttuja
Mielestäni tuo "ettei joku päästä nuoruudestaan irti" on vain muiden tapa yrittää haukkua muita jotka edelleen pitää hauskaa eivätkä tarvi sietää sitä perhearkea, lastenhoitoa, kaikki rahat ei mene isoon asuntolainaan. Ehkä ovat itse katkeria kun eivät voi enää pitää hauskaa, siksi haukkuvat muita siitä ettei "päästä irti" nuoruudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Roikkuu väkisin jossain ylä astekavereis ja puhuu ylä astejuttuja
Sulla jäi ala-astekin kesken?
Jauhaa jotain stadin slangia mummo- tai pappaikäisenä, ja joo on just joku Danny tai pahempi, Pelle Miljoona.
Pukeutuu kuin teini ja juoksee baarista ja ravintolasta toiseen joka viikonloppu ja flirttailee nuorille.
Semmoinen kuusikymppinen kaljuuntuva ukko pitkine rock-hiuksineen ja päällä buutsit, saumoistaan repeämispisteessä olevat farkut ja avoimen nahkatakin raosta paistaa melkoinen pyöreä pötsi
45-vuotias käyttää yli-isoja tekoripsiä ja kilo pakkelia naamassa luullen, että näyttää edelleen 25-vuotiaalta itseltään 🤣
Täytän la 48v. Joko se nuoruus loppuu?
Ihminen ei halua olla elävä kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuo "ettei joku päästä nuoruudestaan irti" on vain muiden tapa yrittää haukkua muita jotka edelleen pitää hauskaa eivätkä tarvi sietää sitä perhearkea, lastenhoitoa, kaikki rahat ei mene isoon asuntolainaan. Ehkä ovat itse katkeria kun eivät voi enää pitää hauskaa, siksi haukkuvat muita siitä ettei "päästä irti" nuoruudestaan.
Hauskaa voi pitää muutenkin kuin alkoholin ympäröimänä ja teiniasteelle jäämisellä. Jostain syystä nämä ikiteinit pitävät muiden samanikäisten elämää epähauskana.
Ihminen joka ei hyväksy ikäänsä. Eli aikuinen joka käyttäytyy kun teini
Miellän siihen liittyvän tietyn vastuuttomuuden omasta elämästä ja valintojensa seurauksista, kuolemmattomuuden tunteen, huolettoman asenteen tulevaisuuteen ja elämyshakuisuuden.
Sairaita kuvitelmia nuo, että ikä muuttaa ihmisen. Ei se niin mee. Pieniä muutoksia joo, mutta että koko vaatemaku, puhetyyli ja kaikki muuttuisivat iän mukana, niin ei. Jotkut revityt farkutkin on ok rennossa tyylissä oli ihminen minkä ikäinen hyvänsä. Miksi kukaan haluaisi vapaaehtoisesti muumioitua kun elämä on muutenkin välillä ankeaa ja täynnä velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa voi pitää muutenkin kuin alkoholin ympäröimänä ja teiniasteelle jäämisellä. Jostain syystä nämä ikiteinit pitävät muiden samanikäisten elämää epähauskana.
Ikääntyessä alkoholi kannattaa vaihtaa yrttiin. Pysyy solujen mitokondriot nuorekkaina ja ihminen elinvoimaisena - toisin kuin karaokebaarissa hermomyrkkyjä nauttiessa.
Siinä on jotain hitusen säälittävää kaikua. Epäkypsyyttä persoonassa, ulkonäössä vuosikymmeniä vääränlaista nuorekkuutta. Viisikymppinen ei nyt vaan käyttäydy ja pukeudu kuin kakskymppiset yleensä.
Jamaicalla ja Gambiassa pysyy länsimaiset ex-rouvat nuorekkaina! Nuori mies antaa elinvoimaa.
Rikkinäiset farkut yms. teinikamppeet viisikymppisellä mummelilla.