Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpi?vantaa 910e vai savio 830e? siis vuokra-asunto?

Vierailija
28.09.2015 |

En osaa päättää. aikaa päättämiseen pari päivää enää..

auttakaa valitsemaan! minkä perusteella valitsisit?

nyt asutaan Vantaalla kolmiossa kahden lapsen kanssa--ala- ja yläaste kilometrin säteellä.

Saviolla olisi ala-aste kilometrin säteellä, yläaste 3,5 km päässä.

Saviolla rauhallista, asuttaisiin keskellä ei mitään. Itävantaa---noh....

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse viihtynyt Keravalla ja vieläpä lähellä Saviota erinomaisesti. Saviolla on joitakin omia palveluita, mm. hyvä ruokakauppa, apteekki jne. ja alueella on sekaisin sekä kerrostaloja, rivareita että okt-alueitakin. Kerava on muutenkin mainettaan parempi kunta monessakin mielessä.

Vierailija
2/26 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saviolla olisi siis kaksio.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Savio varsinkin kun sulla on lapsia meinaan tää alue on ihan älyttömän mukavaa ja turvallista seutua lapsiperheille! Vantaalla olen aikoinaan asunut ja kyllä se on semmosta slummia ja täynnä narkkareita, juoppoja ja muuta epämiellyttävää porukkaa etten takaisin palaa! Muutenkin täällä on hyvät kulkuyhteyden ollakseen näin pieni paikka.

Vierailija
4/26 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu siinä ei huoleta kuin se, että lapsi joutuisi Saviolta sitten yläasteelle Sompioon. Millä hitsillä sieltä kulkee sinne, kun ei siellä juuri busseja taida kulkea sinne suuntaan? Toki tietenkin isompi asunto on "kivempi", mutta asutaan nyt täällä juoppojen ja mamujen keskellä....

ap

Vierailija
5/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin: missä Itä-Vantaalla?

Vierailija
6/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:12"]Entäs talvisin? Pyörällä silloinkin vai?
[/quote]

Siis tuonhan pääsee talvisin junalla. Tuo koulumatka nyt ei ole mikään ongelma.

Vierailija
7/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivukylän nurkilla, päiväkummussa. Ap

Vierailija
8/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Päiväkumpuun. Savio on ihan hirveä paikka. Päiväkumpu ihana ja rauhallinen. Siellä asuu paljon ns. parempaakin väkeä.

Vierailija
9/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:12"]Entäs talvisin? Pyörällä silloinkin vai? [/quote] Siis tuonhan pääsee talvisin junalla. Tuo koulumatka nyt ei ole mikään ongelma.

[/quote]Talvisin junalla joo mutta kävelyä tulee enemmän kuin jos kävelisi suoraan. Ja matkaan kuluu kaksi kertaa enemmän aikaa.

Vierailija
10/26 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:40"]

Mikään muu siinä ei huoleta kuin se, että lapsi joutuisi Saviolta sitten yläasteelle Sompioon. Millä hitsillä sieltä kulkee sinne, kun ei siellä juuri busseja taida kulkea sinne suuntaan? Toki tietenkin isompi asunto on "kivempi", mutta asutaan nyt täällä juoppojen ja mamujen keskellä....

ap

[/quote

kuljin itse ainakin pyörällä, ei jäänyt traumoja. 

Vierailija
11/26 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:40"]

ap

[/quote

kuljin itse ainakin pyörällä, ei jäänyt traumoja. 

Vierailija
12/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs talvisin? Pyörällä silloinkin vai?

Vierailija
13/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta teitä kaikkiaan on? Kaksi lasta nyt ainakin, joten kaksio kuulostaa vähän pieneltä vaihtoehdolta... Miten oma työmatkasi, voisiko se ratkaista dilemman? Itse ex-keravalaisena valitsisin kyllä ehdottomasti Savion alueena.

Vierailija
14/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teitä siis vaan sinä+kaksi lasta vai onko miestä? Käytkö töissä?

mieluummin mä asuisin kolmiossa jos on kaksi lasta, saavat sit joskus omat huoneet ja olkkarissa äiti(+isä). Itä-Vantaa ei ole edes paha paikka vrt. Itä-Helsinki. kaksioon en lähtisi kouluikäisten kanssa...

jännä kyllä, yleensä ihmiset pohtii esim. Työn kannalta sitä asunnon sijaintia... Et jos oot töissä niin sulla tulee äkkiä se 100e lisää matkakustannuksia jos oot Vantaalla töissä. Mut jos se hinta ja sijainti on ainoat kriteerit niin pysykää siellä kolmiossa tai sitten etsit sieltä Keravalta kolmion.

Vierailija
15/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja ala-asteikäinen lapsi. neliöitä olisi 61.  oma työpaikka olisi ihan lähellä.  ap

Vierailija
16/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkani on siis keravalla.  ap

Vierailija
17/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerava on perseestä. Ennen vaikka hirteen.

Vierailija
18/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista Saviolla? Poliisit pörrää, nistit huutelee, koulun pihassa liikkuu hiippareita kysellen lapsilta "haluutteko kuolla", mielenterveys- ja päihdekuntoutujat käy päälle. Vuoden asuin, ei enää ikinä kun pois pääsen.

Vierailija
19/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis meinasit että "nyt asun kaksin lapsen kanssa" etkä "nyt asutaan kahden lapsen kanssa"...

toki kahden on ihan oikein mutta helppo ymmärtää väärin.

Vierailija
20/26 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:24"]

Niin siis meinasit että "nyt asun kaksin lapsen kanssa" etkä "nyt asutaan kahden lapsen kanssa"...

toki kahden on ihan oikein mutta helppo ymmärtää väärin.

[/quote]

totta:

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme