8v viinaa ja pillereitä päivittäin, miksi en jo kuole?
Tuntuu hölmöltä olla täällä vielä. Joka päivä tosiaan setti vähintään 10 0,5l siideriä ja opamoxia + stilnoctia kyytipojaksi. Miksi en vaan kuole? Joskus sydän korkeintaan vähän jumputtelee kovemmin. Ja joo, lapsia ei ole, enää, ekan kuoltua tapaturmaisesti. Ennen kuin alkoholisoiduin ja addiktoiduin lääkkeisiin. Milloin mahd. saan kunnian kuolla?
Kommentit (24)
Tuo miedoilla juomilla läträäminen on ihan surkeeta,kirkasta viinaa vaan kunnolla lääkkeiden kyytipojaksi,mutta ei faijakaan ole vielä kuollut vaikka välillä ei ole vuoteen mahtunut montaakaan vesiselvää päivää ja välillä vetänyt kuukausia silleen että kun herää,vetää kirkasta viinaa/pirtua ym. Niin kauan kuin taju lähtee ja taas kun herää niin uudestaan vaan,makaa kuset ja paskat housussa ym.
ikää vähän yli 60v ja eläkkeellä ollut 2000luvun alusta asti.
Saitko koskaan kriisiterapiaa tai muuta lääkitystä kuin rauhoittavia?
Ihmisen elimistö kestää uskomattoman paljon.
Ei noilla henkeä saa pois ellei sulla ole satoja opamoxeja ja stilkkareita.
Noita tabuja ei pysty liikaa ottamaan, tulee oksennus.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:03"]
Vedä pullo vodkaa ja lääkkeitä niin takuulla vaihdat hiippakuntaa äkkiä
[/quote]
Ja pyh, jos on toleranssia niin ei käy mitään. Kyllä minä olen nähnyt mun mutsin vetävän pullon kirkasta ja kasan tenoxeja tms lääkkeitä ja olevan melkein kuin ei mitään... Istui vaan aika paikallaan sohvalla, mutta ihan tajuissaan ja lisää viinaa olisi halunnut...
Vähennä juomista (mutta älä kuitenkaan raivoraittiiksi rupea) ja mene töihin.
Juu olen jutellut siellä ja täällä, saanut hoitajat itkemään. Nykyinen lääkäri ei määrää opamoxeja + stilkkareita kerrallaan kuin rajoitetun ajan.
Ap, mä tiedän mistä sä puhut. Eikä ole vitsi..
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:25"]
Vähennä juomista (mutta älä kuitenkaan raivoraittiiksi rupea) ja mene töihin.
[/quote] Jos mopo on jo lähtenyt käsistä, on menty sen tietyn rajan yli niin kohtuus tuskin enää onnistuu. Lisäksi alkoholi itsessään aiheuttaa masennusta.
Rukoilen sun puolesta ap.
Ehkei sulla oo vielä tarkotus kuolla.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:56"]Ehkei sulla oo vielä tarkotus kuolla.
[/quote]
Tämä. Mieti nyt vielä asioita, ei ole liian myöhäistä tehdä muutosta, apua saa kyllä jos hakee. Ei se lapsesikaan haluaisi, että tärväät oman elämäsi tuolla tavalla. Voimia. <3
Taidat raukka olla valioyksilö. Tuossa kohtaa se on itsellesi harmillista, itsemurha kestää kauhean kauan tehdä tuolla tapaa. Onneksi koko ajan ei tarvitse olla hereillä.
Kyllä minun isäukkoni vaan kuoli 45-vuotiaana viinaan. Ihan alkoholisoituneena eli ehkä viimeiset 5 vuotta, sitä ennen suurkuluttaja 20-vuotiaasta. Ja töissäkin kävi ikävuodet 18-30, noin suunnilleen.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:14"]Ihmisen elimistö kestää uskomattoman paljon.
[/quote]
Ei kuule kestä. Minä jäin ilman vanhempia jo lapsena, ennenaikainen hauta.
Vedä pullo vodkaa ja lääkkeitä niin takuulla vaihdat hiippakuntaa äkkiä