Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin vahingossa väärälle

Vierailija
28.09.2015 |

Viikonloppuna.. Poikaystävä raivoissaan. Ei rauhotu

vaik kerroin olevan vahinko. Toisaalt kyl pimees/melusas baaris kun kuuluu vaan ääni "tartu palleihini" nii ajattelin et totta kai se on mun poikaystävä. Olin hirvees gänäs.

Kuulemma poikaystävä sano et olin vaa morjestanu ku istuttiin taksiin mut en muista yhtää.. Huomasib virheen ku oli liian myöhästä. Eikä voinu peruuttaa. Oon sellanen persoona etten tykkää lupaa ilman takuita

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! XD Otan osaa...

Vierailija
2/7 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:02"]

Voi ei! XD Otan osaa...

[/quote

Kiitos. Eniten suututtaa se, että mies syyttää mua tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee ulina ja räkäitku. Suututtaa.

Vierailija
4/7 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties sama naikkonen joka roikkuu lapinrinteen joukkoliikenteen rampin reunuksella ja huutelee miehille busseihin kun nämä torjuvat tämän naikkosen, ilmeisesti jokin aasialainen hiuskampaaja? Bussin ikkunasta on vaikea pistää tippiä niiden väliin, pysäyttääkö kuski? Ai mutta niitäkään ei ole.

Vierailija
5/7 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:16"]

Oletko kenties sama naikkonen joka roikkuu lapinrinteen joukkoliikenteen rampin reunuksella ja huutelee miehille busseihin kun nämä torjuvat tämän naikkosen, ilmeisesti jokin aasialainen hiuskampaaja? Bussin ikkunasta on vaikea pistää tippiä niiden väliin, pysäyttääkö kuski? Ai mutta niitäkään ei ole.

[/quote]

Hiuskampaaja? Mielenkiintosta. Onko toi "hius" tarpeellinen tossa edessä? Kampaako se yhtä hiusta? Vai työkseen pelkkiä hiuksia? Mitä muuta voi kammata työkses?

Vierailija
6/7 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi perse oot kyl ollut tosi kännissä mutta tollasta sattuu ja sun poikaystäväs jos sut on kerran noin humalassa nähnyt omia pitän niska perse otteella kotiin raahata!

Vierailija
7/7 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:23"]

voi perse oot kyl ollut tosi kännissä mutta tollasta sattuu ja sun poikaystäväs jos sut on kerran noin humalassa nähnyt omia pitän niska perse otteella kotiin raahata!

[/quote]

Ihanaa et joku ymmärtää.. Muisku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi