Annoin vahingossa väärälle
Viikonloppuna.. Poikaystävä raivoissaan. Ei rauhotu
vaik kerroin olevan vahinko. Toisaalt kyl pimees/melusas baaris kun kuuluu vaan ääni "tartu palleihini" nii ajattelin et totta kai se on mun poikaystävä. Olin hirvees gänäs.
Kuulemma poikaystävä sano et olin vaa morjestanu ku istuttiin taksiin mut en muista yhtää.. Huomasib virheen ku oli liian myöhästä. Eikä voinu peruuttaa. Oon sellanen persoona etten tykkää lupaa ilman takuita
Kommentit (7)
[
quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:02"]
Voi ei! XD Otan osaa...
[/quote
Kiitos. Eniten suututtaa se, että mies syyttää mua tästä.
Kauhee ulina ja räkäitku. Suututtaa.
Oletko kenties sama naikkonen joka roikkuu lapinrinteen joukkoliikenteen rampin reunuksella ja huutelee miehille busseihin kun nämä torjuvat tämän naikkosen, ilmeisesti jokin aasialainen hiuskampaaja? Bussin ikkunasta on vaikea pistää tippiä niiden väliin, pysäyttääkö kuski? Ai mutta niitäkään ei ole.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:16"]
Oletko kenties sama naikkonen joka roikkuu lapinrinteen joukkoliikenteen rampin reunuksella ja huutelee miehille busseihin kun nämä torjuvat tämän naikkosen, ilmeisesti jokin aasialainen hiuskampaaja? Bussin ikkunasta on vaikea pistää tippiä niiden väliin, pysäyttääkö kuski? Ai mutta niitäkään ei ole.
[/quote]
Hiuskampaaja? Mielenkiintosta. Onko toi "hius" tarpeellinen tossa edessä? Kampaako se yhtä hiusta? Vai työkseen pelkkiä hiuksia? Mitä muuta voi kammata työkses?
voi perse oot kyl ollut tosi kännissä mutta tollasta sattuu ja sun poikaystäväs jos sut on kerran noin humalassa nähnyt omia pitän niska perse otteella kotiin raahata!
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:23"]
voi perse oot kyl ollut tosi kännissä mutta tollasta sattuu ja sun poikaystäväs jos sut on kerran noin humalassa nähnyt omia pitän niska perse otteella kotiin raahata!
[/quote]
Ihanaa et joku ymmärtää.. Muisku.
Voi ei! XD Otan osaa...