Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan miehen takaisin?

Vierailija
28.09.2015 |

Yhdessä oltu 5 vuotta. Nyt mies pisti poikki kun minun puoleltani paljastui eräs asia, joka on vaikuttanut suhteeseemme eikä positiivisella tavalla :/ Kyse ei ole pettämisestä mutta en viitsi sen tarkemmin kertoa etten tule tunnistetuksi. Olen pyytänyt mieheltä anteeksi ja tiedän, miten paljon tekoni on murtanut luottamusta välillämme. Olen ollut jo pitkään masentunut ja se on suurilta osin vaikuttanut tapahtuneeseen, enkä ole aikoihin ollut oma itseni. 

Miehenikään ei ole ollut täydellinen. Hänellä on ollut jo pitkään selkeästi ongelmia alkoholin käytön kanssa ja minä olen tästä kärsinyt. Aina olen yrittänyt tukea ja ymmärtää, antaa anteeksi hänen sekoilujaan ja aina jäänyt vierelle. Nyt tuntuu todella epäoikeudenmukaiselta, että tehtyäni yhden virheen saan kärsiä :/

Olenko idiootti jos haluan miehen takaisin? Tuntuu siltä, etten tule koskaan löytämään ketään enkä edes osaisi olla kenenkään kanssa :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vähän avata? :)

Vierailija
2/8 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaiset hakeutuvat herkästi kaltaistensa pariin. Sinulla on nyt mahdollisuus saada etäisyyttä pitkään suhteeseesi, josta muodostui sinulle tuttu ja turvallinen. Ala hoitaa itseäsi ja pohdi minkälainen olisi terveempi kumppani joka ei ongelmakäytä päihteitä ja jolta saisit tukea - kanssakulkijan rinnallesi. Onnea tulevaan!

Vierailija
4/8 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:36"]

Ongelmaiset hakeutuvat herkästi kaltaistensa pariin. Sinulla on nyt mahdollisuus saada etäisyyttä pitkään suhteeseesi, josta muodostui sinulle tuttu ja turvallinen. Ala hoitaa itseäsi ja pohdi minkälainen olisi terveempi kumppani joka ei ongelmakäytä päihteitä ja jolta saisit tukea - kanssakulkijan rinnallesi. Onnea tulevaan!

[/quote]

Tiedän kyllä järjellä ajateltuna että kannattaisi varmaan ottaa etäisyyttä. Mutta sitten taas rakastan miestä edelleen todella paljon :( En haluaisi olla kenenkään muun kanssa, hän on ainoa joka tuntuu hyvältä. Plah :(

Vierailija
5/8 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:36"]

[/quote]

Tiedän kyllä järjellä ajateltuna että kannattaisi varmaan ottaa etäisyyttä. Mutta sitten taas rakastan miestä edelleen todella paljon :( En haluaisi olla kenenkään muun kanssa, hän on ainoa joka tuntuu hyvältä. Plah :(

[/quote]

Mullakin on kumma 'riippuvuus' yhteen mieheen, jonka olen dumpannut kai 3 kertaa. Kaksi kertaa toisen miehen takia, kerran suuren elämänmuutoksen takia. Siis mies huoli minut takaisin joka kerta, paitsi ei enää, pitkän tauon jälkeen. Silti vertaan kaikkia tapailemiani miehiä häneen, hänen edukseen. Pöh. Siitäs sain. :(. Vai olisiko tässä taas kyse siitä, että kun mies ei enää ole tarjolla, hän tuntuukin kiinnostavalta. Haikailenko minäkin illuusion perään, en todellisen miehen??

Mutta se on totta, ap:n tavoin, että tuttuus houkuttaa. Tuntuu haastavalta alkaa rakentaa suhdetta ihan alkutekijöistä. Mieluummin ottaisin sen miehen, jonka jo tunnen - ja joka tuntee minut. 

Vierailija
6/8 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
7/8 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä todellakin olisi parempi olla nyt yksin ja opetella rakentamaan omaa elämää...

Vierailija
8/8 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle taitaa tehdä hyvää elää itsenäisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan