Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksiä on lähes mahdotonta saada?

Vierailija
07.04.2022 |

Vaikka on 36v treenattu tavismies?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut bordelleista, etkö saa sielläkään?

Ei ole varaa.

Vierailija
22/39 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksiä ei "saada".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt asian eteen? Valtaosa ihmisistä ei ole pelkän seksin perässä, varsinkaan kun ei ole enää teini-iässä. Jos olet yrittänyt tehdä tuttavuutta naisiin, mutta se jää siihen, ehkä sitten käytöksesi ei miellytä. Pelkkää seksiseuraa varmaankin haetaan nykyään lähinnä tinderin ja vastaavien kautta, mutta siellä toki taitaa olla ylitarjontaa seksiseuraa kaipaavista miehistä... Toki sieltä on moni löytänyt elämänkumppaninkin.

Vierailija
24/39 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska seksiä ei "saada".

Jep.

Perinteistä ulinaa: "Naiset ei ANNA!".

Nii-in, jos nainen ei hyödy siitä mitään, kun sinä "saat", niin miksi ihmeessä sellaiseen ryhtyisivät?

Ihan hyvää hyvyyttäänkö (miesten mieliksi) luulet naisten seksiä harrastavan?

Itse en ainakaan viitsi turhan päiten ottaa RISKIÄ, että seksipartneri onkin itselleni anatomisesti sopimaton, käytökseltään epäkunnioittava, mahdollisesti tautinen tai muutoin paljastuu epämiellyttäväksi. Se ei vain ole sen arvoista.

Vierailija
25/39 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska seksiä ei "saada".

Tietenkin saadaan. Vai miten sinä ilmaisisit asian? "Miksi seksiä on lähes mahdotonta harrastaa" tarkoittaa ihan eri asiaa taas.

Vierailija
26/39 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAH! Sinä itse et ole tutustunut bordelli-meininkiin, eli "rahat pois mieheltä" 🤑!

Eikä sieltä mies mitään panoa saa, korkeintaan suihinoton kondomilla💋. Nainen nyhtää rahat pois joka käänteessä, kaikki,  eri vaatteiden riisuminenkin maksaa erikseen!

No, sitä samaahan se on naisen kanssa muuallakin kuin bordellissa, vaikkapa seurustellessa, naimisissa ollessa, erotessa,...!😖

Vierailija
27/39 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saa nokapäivä, ja mieheni osaa ja on ihana. Hän saa myös, teen mitä vain hän haluaa, ja toisinpäin. Lällläälää-

Vierailija
28/39 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan seksiä joka päivä. Tämä nyt ei auta sinua, mutta kerron kuitenkin miten se tapahtuu. Ollaan nuoria, ja seurustellaan. Sitten kun löytyy se oikea, jonka kanssa seksi, ja muut asiat sujuu, vakiinnutaan. Pidetään naista hyvänä, ja muistetaan mihin aikanaan rakastuttiin. Ei petetä, eikä ruveta ikäkriiseissä miettimään vaihtoa. Kuunnellaan puolisoa ja kasvetaan yhteen. Näin on sitä seksiä sitten 36 vuotiaanakin, ja sen jälkeenkin. Varma tapa olla saamatta seksiä on eroaminen jonkun oman villin vaiheen, ja nuoruuden tavoittelun vuoksi. Mutta tämmöisiä ihmiset vaan on. Ei osata käyttää aivoja, vaalia sitä mitä on, tyhmiä. Sitten setämiehet, ja hopeaketut pallomahoissaan vonkaavat baariruusuja kapakoissa. Mun ei tarvi.

Vierailija
29/39 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tinderistä tai lähdet kartsalta etsimään kuten ennenkin. Ei naiset tule kotiin tarjoamaan.  Vähän pitää nähdä vaivaa. Yksi 50v kaveri alkoi käymään tassilavoilla, eikä naisista ollut sen jälkeen puutetta.  Tarpeeksi kuin yrittää, kiertää ja herättää keskusteluita naisten kanssa, niin joku samanmielinen puutteessa oleva löytyy. 

Vierailija
30/39 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle jäi valtavasti aikaa ja energiaa ja jopa rahaa käytettäväksi omiin tarpeisiini kun erosin.

Ja pääsin eroon sekä korvatulpista että nukahtamislääkkeestä.

En nykyään enää itke öisin enkä ole kiukkuinen päivisin.

Stressikilot sulavat ja hiusten oheneminen loppui.

Mä oon 56. Tajutkaa te nuoremmat ajoissa.

Saatat olla naisiin päin. Mitään väärää toki siinä ei ole, kunhan sen tiedostaa eikä turhaan syytä miehiä mieltymystensä vuoksi.

31/39 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppoo. Ilotalot ja bordellit (Pois, tää kaksinaismoralistisensuomen, 'piilo-sitä-ja-piilo-tätä'-luolasysteemit=suomiMafian'lintukoto-idyllin' myrkyttyneeynasmiot, Pois. Pois se kaikki!) vaan tilalle. Vanha tapa, suomenniemellä ollu, ja ikiaikainen Myös! manner-Euroopassa, mikäli meistä (puustapudonneistaPohjolanasukeista ikinä..) saadaan mitään Oikeita. sivistyneitä ja moderneja. Eurooppalaisia, perinteineen ja tapoineen. En usko. Mutta, se olisi helppo ratkaisu: ilotalot ja bordellit takaisin! - Kaikille. hyvä ja toimiva ratkaisu. ..vai Eikö?

Vierailija
32/39 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on erinomainen syy käydä 3 - 4 kertaa viikossa huorissa.

Vierailija
33/39 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko aivot samaa lihasta hauisten kanssa, se vois paljolti selittää tilannetta

Vierailija
34/39 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko aivot samaa lihasta hauisten kanssa, se vois paljolti selittää tilannetta

Se onkin jo erittäin hyvä asia, sillä olen kuullut että on olemassa sukupuoli jolla ei edes ole aivoja.

(Eri)

Vierailija
35/39 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa.

Voipi olla, ettei ole sitten varaa veloituksettomaankaan.

Vierailija
36/39 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun sain sinkkuna ollessa yllättävän paljon.

Ja tarjontaa oli pyytämättä.

Pelkäsin joutuvani pitkän suhteen jälkeen tyytymään omaan käteen

M47

Vierailija
37/39 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä jos sopii porukkaa... muut on tuhottu ja tapettu... 100 vuodessa...

Avioliitto: kokoomus+sossut+kommarit - sehän sopii kun se on niiden oma sekopää porukka ja ateistit! Kolmen kimppa!

Koti-uskonto-isänmaa ei ole näistä minkään juttu!

Kuka yläpeukuttaa tällaista?

Vierailija
38/39 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paras 5% miehistä höylää myös sitä 95% huonotasoisista naisista, koska mies on eläin ja yhtyy mihin vaan missä on reikä, kun kiima on tarpeeksi kova. Tämän vuoksi ne kouvolatukkaiset lähiömammatkin kuvittelee omasta tasostaan liikoja, vaikka se ylimmän kategorian mies ei koskaan myöntäisi ääneen nussineensa moista protkoa, saati sitten edes heikoimpana hetkenään antaisi selkeästi omaa tasoaan huonommalle naiselle mahdollisuutta ihmissuhteeseen kanssaan.

Lopputuloksena rumat ja muutenkin markkina-arvoltaan alhaiset naiset ylenkatsoo niitä hyväkuntoisiakin tavismiehiä, vaikka oikeasti asettuvatkin itse hierarkiassa sinne pahnan pohjimmaisiksi.

Karu totuus on se, että miesten käsissä ratkaisu tähänkin ongelmaan on. Lakatkaa nussimasta niitä kuvatuksia, kun paha maku siitä kuitenkin suuhun jää heti sen jälkeen, kun pussit on tyhjät.

Vierailija
39/39 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä jos sopii porukkaa... muut on tuhottu ja tapettu... 100 vuodessa...

Avioliitto: kokoomus+sossut+kommarit - sehän sopii kun se on niiden oma sekopää porukka ja ateistit! Kolmen kimppa!

Koti-uskonto-isänmaa ei ole näistä minkään juttu!

Kuka yläpeukuttaa tällaista?

No onhan toi nyt huomattavasti viihdyttävämpi viesti verrattuna tavisäityleiden kitinään ja miesten syyllistämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän