Monelta miehen tulee tulla töistä
Monelta yleensä miehet tulevat kotiin töistä. Onko normaalia, että mies tulee joka ilta todella myöhään, vaikka normityöaika on viiteen yleensä, tulee siis ysin joskus kymnenenkin jälkeen. Harrastaa paljon, mutta outoa ettei yhtenekään päivänä halua tulla aiemnin viettämään koti iltaa. Tulee käytännössä vain nukkumaan ja lähtee taas aamulla. Viimeksi nähtiin kesällä toisemme. Joudun tekemään kaikki kotityöt, koska eihän mies niitä voi yöllä alkaa tehdä.
Silti sisääntullessa sanoo, että hirveä sotku, tai osoittelee tavaroita, jotka väärässä paikassa.
Kommentit (10)
Luin jostain, että jos koti ja siellä olevat ihmiset eivät kiinnosta, ei suhde kiinnosta enää. En voi tajuta , mitä miehen päässä liikkuu, kun lähtee kello 6 töihin ja tulee kymmeneltä. Istuuko koko tuon ajan töissä. Jos lähtee vaikka harrastukseen viideltä, niten voi olla siellä 4 h illassa! Jos jollain on kokemusta samasta, kertokaa, mitä miehet oikeasti tekevät.
Tuntuu kuin ei olisi koko miestä, koska sitä ei koskaan näy. Jos sanon asiasta, suuttuu kamalasti .
Kannattaisi varmaan jutella miehen kanssa. Ero tulossa.
Sori mutta se ei halua enää olla sun kanssa. Asuu kanssasi vain siksi että hoidat vaatehuollon ja maksat puolet kuluista. Vastaavassa tilanteessa minä nostin kytkintä.
No mitäs jos kysyisit asiasta siltä mieheltä suoraan, niin ei tarvi täällä av:lla arvuutella.
Narsisti miehen piirteitä selvästi.
tulee mieleen mun entinen työkaveri, joka mieluummin teki mun kans iltavuoroa ilman palkkaa kuin meni vaimonsa luo kotiin. sääliksi kävi ettei aikuinen mies uskaltanut ottaa asiaa puheeksi vaimonsa kanssa. Nykyään ovat onneksi jo eronneet
Mikä tuossa on mielestäsi narsismin piirre. Olen epäillyt itse, että narsisti voisi olla kyseessä. Miten sitä voisi testata vielä.
Mitä miehesi sanoi kun kysyit häneltä asiasta?
En uskalla kysyä, kun pelkään, että alkaa huutaa kyttäämisestä. Mutta ehkä voisin koittaa ehdottaa jotain tekemistä juuri viiden jälkee ja katsoa, miten reagoi, tai onko valmis luopumaan jostain yhteisen illan vuoksi.