The Walking Dead, kausi 6. OFFICIAL
Tehdään tästä virallinen ketju uudelle kaudelle.... 2 viikon päästä alkaa! Muita innokkaita faneja ?? :) Trailerin mukaan näyttää olevan walkerit taas isossa osassa!
Kommentit (262)
Mä olin todella pettynyt finaalijaksoon ja etenkin cliffhangeriin. Sarjan tekijät olivat toitottaneet, että tämä on paras jakso tähän asti, mutta mun mielestä se oli ankea, tylsähkö, harmaa ja tympeällä tavalla ahdistava. Kevätkauden eka jakso oli huomattavasti parempi.
Mun veikkaus loppukuolemaks on Abraham, Sasha tai Michonne. Aika moni veikannut tota Abee... On myös mahdollista et Eugene kuoli, koska antoi patruunan valmistus ohjeet Rickille ja uskon et se panospaja näyttelee jonkinlaista roolia ensi kaudella. Oisko jotenkin niin, että Neganin porukka vie aseet Alexandriasta miinus ne jotka on piilotettu. Alexandrian jengi alkaa valmistamaan patruunoita ja Neganin porukka onkin sitten helisemässä. Rickille ei ryttyillä.
Hirveä pettymys tuo vika jakso. Imdb:ssäkin ihmiset antanut huonoimmat pisteet. Tylsä ja plääh. Veikkaan, että Abe kuolee, koska on iso ja vahva niin vaati voimaa hakata. Toinen looginen olisi Eugene. Mutta jompikumpi kuoli.
Tohjoksi hakattu on joko Eugene tai Abraham. Pienenä mahdollisuutena myös Glenn.
Eugenehan ns. hyvästeltiin jaksossa ja monet hahmot antoivat hänelle tunnustusta face to face.
Abraham taas paljasti herkän puolensa ja kertoi haluavansa Sashan kanssa lapsia. Siksi kuolema juuri nyt, kun kuolemanviettinen mies vihdoin uskaltaa toivoa tulevaisuudeltaan jotakin hyvää, olisi ironisen surullista.
Glenn kuolee sarjakuvassa joo, mutta vaikea uskoa, että tuotanto haluaisi vielä(KÄÄN) luopua suositusta hahmosta.
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus loppukuolemaks on Abraham, Sasha tai Michonne. Aika moni veikannut tota Abee... On myös mahdollista et Eugene kuoli, koska antoi patruunan valmistus ohjeet Rickille ja uskon et se panospaja näyttelee jonkinlaista roolia ensi kaudella. Oisko jotenkin niin, että Neganin porukka vie aseet Alexandriasta miinus ne jotka on piilotettu. Alexandrian jengi alkaa valmistamaan patruunoita ja Neganin porukka onkin sitten helisemässä. Rickille ei ryttyillä.
Se kyl voi tosiaan olla Eugenekin, nehän siinä loppupuolella kiitteli sitä ja Abrahamkin antoi kunnioituksensa vihdoinkin. Ja mulle tuli ainakin mieleen et oli vähän jäähyväismeinkinki kun se Eugene kattokin vähän siihen malliin niitten perään kun ne lähti tarpoo sinne metsään että voi olla loppu lähellä. Ja sit toi panosjuttu viel, niin sopis kuvioon kyllä. Ja siel on se Rosita voinut kirkua Eugenen takia ja Negan kun sanoi siinä hakatessaan jotain "sinäpä otat tämän urheasti" tms. niin Eugenehan ei hirveesti yleensä näyttänyt tunteitaan ja oli tossa vaiheessa varmaan jo ns.heittänyt pyyhkeen kehään.
Jos ns järjellä ajattelee niin negan ei tappais ns raavasta miestä, josta ois selkeesti myöhemmin hyötyä. Siks aattelin et ois tappanu eugenen, joka on neganin simin nössykkä. Voiskohan ajatella jotenkin noin? Oli kaikenkaikkiaan suuri pettymys koko jakso. Tuntuu et tekijät on jääny niin omiinlumoihinsa ettei enää osaa ottaa huomiion mitään miten oikeesti joku tuollaisessa tilanteessa toimis. Otti silmään ku jokkerta koko porukka nous autosta ulos ihmettelee ja töljäämään esim tukkeja ja myös siinä ketjutilanteessa. Eikö oikeesti muka tullu väijytys mieleen? Ja varmasti ois järki käskeny aika nopeesti kääntyy jo kotiin, mut yhet vetää ihan välittämättä muista. Porukka jäi kotiin lähes tyhjän päälle kun toiset itsepintasesti häipyy varmaan väijytykseen/kuolemaan.
Negan lopetti Rickin.....Carl on nyt sitten ottopoika Neganin .....Judith:an on Shane:n
n lapsi joten Negan oikea isäpuoli sille ....ens kaudella toivottavasti Neganin seikkailuja....
Miksi Negan ottaisi riveihinsä nuo.potentuaaliset petturit? Oikeasti olis tappanu kaikki ja sitten vallannut Alexandrian. Siellähän ei paljoa ole puolustusta.
Mä veikkaan Abea tai Aaronia (joka nyt on helposti uhrattavissa). Eugenen kuolemaa alusteltiin vähän "liikaa", jotta hän sitten kuolisi lopulta - vaan mistä tuon tietää. :) Veikkaan ettei kukaan naisista kuollut. Olen iloinen, että Morgan ja Carol säästettiin ja pääsivät Kingdomin huomaan, ehkä molempien hahmoihin tulee uusi piristysruiske. JDM oli ihana, paitsi se nahkatakki ei oikein sytyttänyt. ;) Inhosin kuvernöörin hahmoa ja koko ko. kautta, Neganin hahmon on vaikea alittaa ainakaan sitä.
Negan on Dean ja Sam Winchesterin isä.
Tämän Youtube klipin perusteella Glenn olisi ehkä kuollut ???
Eiii olin koko jakson nii ahistunut ja jännittynyt, et Glenn - yksi suosikkihahmoistani - kuolee ja nyt pitää muka seuraavaan syksyyn kärvistellä, että oliko se sitte Glenn vai ei!
En usko, että oli Eugene, koska ois ollu liian obvious - kaikki hyvästelyt, tunnustukset jne.
Glenn pilattu ihmepelastumisilla ....ärsytys raja ylitetty. ..on kuin son son s of anargy pulmuset Akka...
En varmaan ole ainoa, jolla on pöksyt märkinä joka kerta, kun Daryl Dixon on ruudussa?
Luulin et uus traileri niin ei, sama paska vanha
Vierailija kirjoitti:
En varmaan ole ainoa, jolla on pöksyt märkinä joka kerta, kun Daryl Dixon on ruudussa?
Se loppuu ens kaudella kun Daryl kuolee Neganin hakkaamana.
No ei sentään, narrasin. Glenn ja Abraham kuolee ekassa jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se loppuu ens kaudella kun Daryl kuolee Neganin hakkaamana.
No ei sentään, narrasin. Glenn ja Abraham kuolee ekassa jaksossa.
Darylin kuolemaa ei olekaan niin helppo ennakoida :D
Onhan se mahdollista mut ei välttämättä mene samalla tavalla. Veikkaan itse Abrahamia. Hirvee jakso btw.