Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen on nimimerkki Fletch?

Vierailija
04.10.2006 |

tuli tuossa juuri mieleen, kun luin tuolta keskenmeno/ystävän raskausviikot -ketjusta Fletchin vastauksen, että se oli hyvä : ). Päätin kertoa tämän ääneen, koska olen aiemminkin ajatellut hänestä, että siinäpä tolkun mimmi ; ).

Hyvää palautettakin saa antaa : )

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee työnantajaan tai työtovereihin, niin heitä ei oikeastaan kiinnosta, miten aikani säätelen. Kokonaispalkkaisena ylempänä toimihenkilönä se on aika pitkälle oma ongelmani, heitä kiinnostaa vain, että työni tulevat tehtyä, ei se, saanko ne tehtyä työpaikalla päiväsaikaan vai teenkö ne kotona iltayöstä. Minä olen sitä paitsi sen verran keskittymishaasteinen (;-)), että tarvitsen luovia pausseja vähintään puolen tunnin välein ja kun en tupakoi, joudun keksimään muuta puuhaa aina silloin ja kun työkavereita ei viitsi häiritä turvaudun nettiin.

Vierailija
2/3 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa osuvasti ja jäsentää ajatuksensa hyvin. inhimillinen tatsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aiheet on välillä niin hakemalla haettuja (esim piiiiitkä jorina siitä, mistä saisi ostettua lapsilleen juhlavaatteita).

En kyllä haluaisi olla hänen työnantajansa/työkaverinsa, sen verran paljon kuluttaa aikaansa täällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä