Voiko olla seksisuhde ilman tunteita?
Pystyykö miehet yleisesti näkemään joka viikko seksin merkeissä vaan tyydyttääkseen tarpeensa? Jos puhutaan pitemmästä seksisuhteesta (vaikka nyt puolisen vuotta kestäneestä), jossa nähdään viikottain tai useammin. Voiko oikeasti olla näin, että mies ei tällöin tunne naiseen mitään pienintäkään ihastumista? Kuitenkin jos näkee vaan samaa naista, eikä paneskele muita. Itse tuppaan aina näissä seksisuhteissa kiintymään mieheen ja sitten onkin pakko pistää lopulta koko juttu poikki... Tässä ihmettelen, että miksi sitten on tällä tavalla, et naiset usein menee ihastumaan ja miehet sitten ei juuri koskaan? :-D
Kommentit (31)
Ei eläimilläkään ole tunteita vaan vaistoja. Tekevät mitä vaan, että pääsevät pariutumaan. Ihmisillä ainoastaan on oikeat tunteet.
Nyt kyllä tuli oksettava olo. Oon niin helppo... En kyl laita miehelle enää yhtäkään viestiä. Miks en vaan tajunnut ite, et oon vaan panopuu! Huoh. Ap
Helposti. Useampikin tällainen suhde löytyy. Mitään romanttisia tunteita ei ole, vaikka seksi on hyvää ja muuten kunnioitan kumppaneita paljonkin :)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:10"]Kyllä miehet tota tekee. Jos suhde perustuu pelkästään seksin harrastamiseen, niin onhan se selvä asia, ettei muuta sinusta halua. [/quote] Ihmettelen vain miten miehet pystyy oleen näin tunteettomia. Itse kun en ikinä pystyisi harrastamaan viikottain seksiä miehen kanssa, johon en tuntisi lainkaan vetoa. Ap
[/quote]tämä typeryys, naiivius ja lapsellisuus on suurin syy siihen miksi monet naiset tulee helposti hyväksikäytetyksi.. Ei se ole mitään tunteettomuutta, vaan ihan normaalia ihmisluonnetta, silloin pannaan kun panettaa, ei siihen mitään tunteita tarvita! En muutenkaan voi ymmärtää sitä että seksin pitäisi olla jotenkin "pyhää" ja hienøa... Seksi on seksiä ja sillä siisti! Ja, kyllä, olen nainen. Nautin seksistä, niin oarisuhteessa, kuin ilmankin sitä!
Miksi pitäisi olla? Ei sellaista ihmistä olekkaan, jolla ei ole tunteita. Se että vaikuttavatko ne "suhteeseenne" on aivan toinen asia. mies
Niin mikä miehellä syynä ettei halua enempää? Ps. Älä ruoski ittees. Et oo helppo, vaan ihastunut.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:47"]
Ei eläimilläkään ole tunteita vaan vaistoja. Tekevät mitä vaan, että pääsevät pariutumaan. Ihmisillä ainoastaan on oikeat tunteet.
[/quote]
Mistä ihminen tietää, mitä eläimillä on? Koko ajan tulee uutta tietoa eläimistä. Kyllä eläimillä on tunteita, tuntevat iloa, surua, kaipausta jne. Ihminen on yksinkertaistanut eläimet voidakseen helpommin käyttää niitä hyväkseen.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:10"]Kyllä miehet tota tekee. Jos suhde perustuu pelkästään seksin harrastamiseen, niin onhan se selvä asia, ettei muuta sinusta halua. [/quote] Ihmettelen vain miten miehet pystyy oleen näin tunteettomia. Itse kun en ikinä pystyisi harrastamaan viikottain seksiä miehen kanssa, johon en tuntisi lainkaan vetoa. Ap
[/quote]tämä typeryys, naiivius ja lapsellisuus on suurin syy siihen miksi monet naiset tulee helposti hyväksikäytetyksi.. Ei se ole mitään tunteettomuutta, vaan ihan normaalia ihmisluonnetta, silloin pannaan kun panettaa, ei siihen mitään tunteita tarvita! En muutenkaan voi ymmärtää sitä että seksin pitäisi olla jotenkin "pyhää" ja hienøa... Seksi on seksiä ja sillä siisti! Ja, kyllä, olen nainen. Nautin seksistä, niin oarisuhteessa, kuin ilmankin sitä!
[/quote]
Ei mulle seksi mitään pyhää ole. Tämä mies on vaan ensimmäinen johon oon seksin kautta alkanut tunteen näin suurta vetoa. Sit alkaa itse miettimään, että miks sen täytyy olla yksipuolista. Mut juu, en aikaisemmin ajatellut olevani lapsellinen kun tunnenkin enemmän. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:01"]Niin mikä miehellä syynä ettei halua enempää? Ps. Älä ruoski ittees. Et oo helppo, vaan ihastunut.
[/quote]
Koska ollaan erilaisia. Ap
Taitaa olla jälleen ukkomies mitä Ap haluaa....