Poikaystävä petti työkaverinsa kanssa
Olemme 2-kymppinen kolmatta vuotta seurusteleva pariskunta. Poikaystäväni kertoi viikonloppuna pettäneensä minua. En oikein tiedä miten pitäisi suhtautua sillä hän jonka kanssa poikaystäväni petti minua, on poikaystävän miespuolinen kaveri. Jos kyseessä olisi nainen, olisin raivoissani ja surullinen. Nyt olen vain hämmentynyt, sillä eihän tällaistä tapahdu. Poikaystävä vaikuttaa katuvaiselta ja on selittänyt tuon olevan joku känninen typerä päähänpisto. Ei kuulemma koe olevansa homo mutta on omien sanojensa mukaan miettinyt millaista seksi miehen kanssa olisi.
Kommentit (10)
Jätä tuommonen. Ei sille kerta miehen kans riitä, jos siihen lähti jo kerran. Halutako tauteja
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:03"]Työkaveri vai kaveri?
[/quote] Sekä että. Ovat tutustuneet töissä mutta ovat paljon myös vapaa-ajalla tekemisissä. Onko se nyt jotenkin oleellista? ap
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:05"]Jätä tuommonen. Ei sille kerta miehen kans riitä, jos siihen lähti jo kerran. Halutako tauteja
[/quote] En tietenkään halua tauteja? Erikoinen kysymys. ap
Olette sen verran nuoria että tuollainen saattaa mennä kokeiluhalun piikkiin tai sitten hänen todellinen seksuaalisuutensa on herännyt vasta nyt.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:08"]Olette sen verran nuoria että tuollainen saattaa mennä kokeiluhalun piikkiin tai sitten hänen todellinen seksuaalisuutensa on herännyt vasta nyt.
[/quote] Mietin itsekin tuota että saattaa olla vain joku kokeilu. No en tiedä. Vaikea uskoa että olisi yhtäkkiä paukahtanut homoksi kun mitään merkkejä tai viitteitä sellaisesta ei ole koskaan ollut. Tai sitten on vain peittänyt ne hyvin. ap
Itse seurustelin kymmenen vuotta lasteni isän kanssa. Pari vuotta sitten hän ilmoitti täysin puun takaa että haluaa erota, kun on rakastunut toiseen. Nyt meidän lapsilla on yksi äiti ja isä sekä kaksi isäpuolta. Niin, lasten isän toinen rakkaus oli Jari...
En usko, että on "paukahtanut" homoksi, mutta saattaa olla bi. Oletko kysynyt, että onko bi vai ei? Oli miten oli, niin itsehän sä päätät, saako sua pettää vai sallitko tuollaista tapahtua. Minä en salli, joten ero olisi mun tekoni seuraavaksi.
Pettäminen on aina pettämistä, ei sukupuolella ole väliä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:14"]Pettäminen on aina pettämistä, ei sukupuolella ole väliä.
[/quote] Tietysti. En vain jotenkin osaa käsitellä tätä kun pettämiskumppani on mies. ap
Työkaveri vai kaveri?