Naapuri oli ehdottanut vaimolle seksisuhdetta
Ja tämä oli kuulemma kieltäytynyt.. noinkohan ois? Eikö silloin lämpimät halaukset, pitkät katseet ja lähes jokailtaiset tupakkahetket kuulostaisi oudoille?? Niin ja lähes pakonomainen vilkuilu herran ikkunalle.. olenko vain hullu????
Kommentit (14)
Hyvä kierrättää välillä. Omakin seksielämä paranee.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:37"]Ja tämä oli kuulemma kieltäytynyt.. noinkohan ois? Eikö silloin lämpimät halaukset, pitkät katseet ja lähes jokailtaiset tupakkahetket kuulostaisi oudoille?? Niin ja lähes pakonomainen vilkuilu herran ikkunalle.. olenko vain hullu????
[/quote]
Jätä se naapuri!
Naapuri on kuulemma muuttamassa.. joten tavallaan se on jo jätetty.
Miten saisin totuuden selville kun kysyminen ei auta!!
Siis minä haastoin naapurin aikoinaan kaksintaisteluun nyrkein etupihalle lievässä humalassa.
Vedin turpaan kunnolla. Jos vaimo hyppää syliisi hajareisin ja huutaa: "sankarini"! niin ei ole pettnyt ja jos juoksee hakatun naapurin luo huolesta soikeana niin varmasti on pettänyt. Sitten voi potkaista ämmän nurin bootseilla samaan läjään missä tyrmätty paskapääkin makaa.
t: LähioEno
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:14"]
Siis minä haastoin naapurin aikoinaan kaksintaisteluun nyrkein etupihalle lievässä humalassa.
Vedin turpaan kunnolla. Jos vaimo hyppää syliisi hajareisin ja huutaa: "sankarini"! niin ei ole pettnyt ja jos juoksee hakatun naapurin luo huolesta soikeana niin varmasti on pettänyt. Sitten voi potkaista ämmän nurin bootseilla samaan läjään missä tyrmätty paskapääkin makaa.
t: LähioEno
[/quote]
Tätä se kai pitää kokeilla
Koitappa joku päivä tulla vähän aiemmin töistä kotiin.. veikkaan että siellä saattaa tapahtua vaikka mitä! :D
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:20"]
Osta Cheaters-kamera.
[/quote]
Mikä sellainen on?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 07:36"]
Kyl on naurettavaa mustista.
[/quote]
Ei saa, se on rassissmia!!
Asutteko rivarissa?
Niissä tällainen on kuulemma yleistä.
Bumppaan ja kerron vain että oikeassapa olin!
Muuttakoon naapurin kanssa helvettiin koko akka
Olet hiukan seko! Mutta niin taitaa olla vaimosikin!