Viime viikolla yhdyntöjä 4 kpl. Suosittelen!
Päätimme vaimon kanssa yhteistuumin, että naimme useammin. Viime viikolla tosiaan neljä yhdyntää. Kyllä se on niin, että nälkä kasvaa syödessä. Maltetaan tuskin odottaa huomista, kun pääsemme rauhassa panemaan kun poika on vielä koulussa. Yhdessä oltu nyt 25 vuotta.
Kommentit (17)
Miksi mä vähentäisin viikkokertoja 4?!
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:14"]Miksi mä vähentäisin viikkokertoja 4?!
[/quote]
No jos aiemmin ollut max 1 kerta/vko niin onhan toi nousua.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:14"]Miksi mä vähentäisin viikkokertoja 4?!
[/quote]
No jos aiemmin ollut max 1 kerta/vko niin onhan toi nousua.
ap
[/quote] kyllä teillä, meillä laskua. Meillä kun harrastetaan väh 5, yleensä 6 krt viikko.
On kyllä ihan totta, että seksiä tekee sitä enemmän mieli, mitä enemmän sitä harrastaa. Ruuhkavuodet ja pienet lapset, meillä on vähentynyt seksi paljon, vaikka kummankin tekisi mieli. Myöhään illalla ollaan vaan niin väsyneitä ja muulloin on aina lapset hereillä.
No tuskin kaikki nyt 5-6 viikossa nussi?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:16"]Ööh onko tuo muka paljon?
[/quote]
Voin sanoa, tuo on erittäin paljon.
T. Ukkomies 42v
Joo toi lasten hereillä olo on pahinta. Teini ei nukahda millään eikä oikein viitti ruveta vaakamamboon kun tietää ettei siellä nukuta. En pysty kunnolla nauttimaan, orkkua en saa silloin.
Ei meillä ollu noin paljoa edes alkuaikoina.
Meillä on seksiä ehkä neljä kertaa vuodessa. Paha lisätä jos toinen ei halua.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:16"]Ööh onko tuo muka paljon?
[/quote]
On t. 20v nainen, parisuhteessa 5 vuotta, haluavampi osapuoli
Mä haluaisin seksiä monta kertaa viikossa, mutta sinkkuna joutuu olemaan ilman. Miehiä kiinnostaa ainoastaan seksisuhde ja mä haluan oikean parisuhteen jossa on seksiä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:57"]
Mä haluaisin seksiä monta kertaa viikossa, mutta sinkkuna joutuu olemaan ilman. Miehiä kiinnostaa ainoastaan seksisuhde ja mä haluan oikean parisuhteen jossa on seksiä.
[/quote]
Sama ongelma mutta haluaisin elää sinkkuna ja saada vakituista oraali ja anaaliseksiä. Lapsien saannista en ole kiinnostunut tai jakamaan kotia kenenkään diivan kanssa. Eli käytännössä seksiä ja molemmat omiin koteihin kävisi vallan mainiosti ja ei taloudellisia kustannuksia eli molemmat maksaisivat omat metroliput tai eväät.
Täällä myös yli 25 vuotta yhdessä. Mutta seksi on meiltä kokonaan loppunut puolison vakavan sairauden vuoksi. Joskus harmittaa, mutta rakkaus on tärkeämpää kuin seksi.
Hienoa, että olette löytäneet uudestaan seksin ihanuuden! ;)
Meillä oli miesystäväni kanssa meidän suhteen alkuaikoina jopa parikin kertaa seksiä päivässä, mutta nyt kun yhteiseloa jo takana useampia vuosia niin kerrat ovat vähentyneet n. 3-4 x viikossa. En valita, mutta mä seksihullu voisin harrastaa seksiä vaikka sen kolmekin kertaa päivässä. :D
No tuo oli kiva kuulla. Hyvä että joku saa.