Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bensan hinta ja verotus versus hallituksen kehysriihi

Vierailija
07.04.2022 |

Suurimmat leikkaukset hallitus kohdisti LVM:n hallinnonalaan. Erityisesti leikataan tiestön ylläpidosta ja kunnostamisesta sekä investoinneista uusiin väylähankkeisiin.
Mitäs olette mieltä, kun polttonesteiden verotusta kiristetään jatkuvasti ja suomalaiset ajavat maailman eniten verotetuilla autoilla sekä polttoaineella, niin onko tässä mitään ristiriitaa?
Nimimerkillä, tiistaina routavauriossa renkaansa harjoittanut.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri päätettiin laskea dieselin hintaa.

Älä valita

Vierailija
2/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilija on aina maksumies. Ihan aina ja kaikessa. Autoilijan kukkarosta viedään eurot kaikkeen muuhun kuin väylien ylläpitoon ja rakentamiseen. Jos sama henkilö ottaa vielä lasillisen silloin tällöin ja on tupakoiva, niin kokonaisveroaste on melkoisen mittava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen tiestö on niin surkeassa kunnossa, että ihmettelen suuresti hallituksen leikkauksien kohdentamista.

Puolustusmenojen korotukselle ei olisi mitään tarvetta muilta osin kuin kyberturvallisuuden osalta.

Jos naapuri tulee rajan yli, niin nykyisellä kalustolla pärjätään varmasti. Toisaalta, jos strategiana on tiestön rapauttaminen, niin että jokaiselle hankitaan oma panssariajoneuvo mahdollistamaan liikkuminen, niin sitten ymmärrän menojen kasvattamisen.

Vierailija
4/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vittuuntunut hallitukseen aivan jokaisella osa-alueella. Suomen tiet ovat karmeassa kunnossa.

Vierailija
5/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä toimintaa, nyt tarvitaan automarssi eduskunnan eteen ja torvet soimaan.

Vierailija
6/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä toimintaa, nyt tarvitaan automarssi eduskunnan eteen ja torvet soimaan.

Suomalainen autoilija on sellainen lammas, joka nielee ja hyväksyy kaiken nurisematta. Ihan yksinäsi saat siellä torvea soitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitys on sen suuntaista, että aika moni jättää kohta autoilut sen kalleuden vuoksi kokonaan pois. Se on ollutkin koko ajan hallituksen tavoite. Näin ne päästöt käytännössä vähenee.

Vierailija
8/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitys on sen suuntaista, että aika moni jättää kohta autoilut sen kalleuden vuoksi kokonaan pois. Se on ollutkin koko ajan hallituksen tavoite. Näin ne päästöt käytännössä vähenee.

Onko tämä se Emma Karin mainostama vihreän siirtymän kiihdytyskaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitys on sen suuntaista, että aika moni jättää kohta autoilut sen kalleuden vuoksi kokonaan pois. Se on ollutkin koko ajan hallituksen tavoite. Näin ne päästöt käytännössä vähenee.

Onko tämä se Emma Karin mainostama vihreän siirtymän kiihdytyskaista?

Tuo valtaisa Karikko saisi kiihdyttää itsensä sillä kaistalla hevon kuuseen.

Vierailija
10/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo järkyttävät montut valtaväyliltä on korjattava heti.

Suomen tiestö sen pelastusohjelman tarvitsee eikä hoitajat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ja Annika, tiet kuntoon ja heti!

Vierailija
12/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommarihallitus kunnostaa teitä ja ostaa aseita meidän verorahoillamme! Äänestäkää kokoomusta, että saadaan tuollainen tuhlailu loppumaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen tieraha meneekin sitten Unkarin teitten jälleenrakentamiseen. Sannan ja Annikan kädet on jo pystyssä!

Vierailija
14/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoilija on aina maksumies. Ihan aina ja kaikessa. Autoilijan kukkarosta viedään eurot kaikkeen muuhun kuin väylien ylläpitoon ja rakentamiseen. Jos sama henkilö ottaa vielä lasillisen silloin tällöin ja on tupakoiva, niin kokonaisveroaste on melkoisen mittava.

Ja ihan aiheesta. Auton tarpeellisuuden pystyn vielä ymmärtämään, mutta en näitä muita. Juoppojen ja tupakoivien sairauksien hoitaminen maksaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen tieraha meneekin sitten Unkarin teitten jälleenrakentamiseen. Sannan ja Annikan kädet on jo pystyssä!

En voi ymmärtää ja laitoin auton seisontaan. Mennään sitten kävellen ja käytetään vähemmän kotimaisia palveluita, näin se Suomen talous pikkuhiljaa kuihtuu.

Vierailija
16/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoilija on aina maksumies. Ihan aina ja kaikessa. Autoilijan kukkarosta viedään eurot kaikkeen muuhun kuin väylien ylläpitoon ja rakentamiseen. Jos sama henkilö ottaa vielä lasillisen silloin tällöin ja on tupakoiva, niin kokonaisveroaste on melkoisen mittava.

Ja ihan aiheesta. Auton tarpeellisuuden pystyn vielä ymmärtämään, mutta en näitä muita. Juoppojen ja tupakoivien sairauksien hoitaminen maksaa. 

Aiheesta? Mitä latva-B2:ia täällä oikein pyörii?

Ok, laitetaan kaikki verot 0:aan ja jokainen hoitaa omat kustannuksensa. Autoilijoiden verorahoja tuhlaavilla sosialisteilla alkaa mennä luu kurkkuun.

Vierailija
17/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen tiestö on niin surkeassa kunnossa, että ihmettelen suuresti hallituksen leikkauksien kohdentamista.

Puolustusmenojen korotukselle ei olisi mitään tarvetta muilta osin kuin kyberturvallisuuden osalta.

Jos naapuri tulee rajan yli, niin nykyisellä kalustolla pärjätään varmasti. Toisaalta, jos strategiana on tiestön rapauttaminen, niin että jokaiselle hankitaan oma panssariajoneuvo mahdollistamaan liikkuminen, niin sitten ymmärrän menojen kasvattamisen.

Tässä tapetaan kaksi kärpästä yhdellä iskulla: routivat tiet muodostavat itä-länsi -suuntaisen panssariesteen.

Vierailija
18/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoilija on aina maksumies. Ihan aina ja kaikessa. Autoilijan kukkarosta viedään eurot kaikkeen muuhun kuin väylien ylläpitoon ja rakentamiseen. Jos sama henkilö ottaa vielä lasillisen silloin tällöin ja on tupakoiva, niin kokonaisveroaste on melkoisen mittava.

Ja ihan aiheesta. Auton tarpeellisuuden pystyn vielä ymmärtämään, mutta en näitä muita. Juoppojen ja tupakoivien sairauksien hoitaminen maksaa. 

Aiheesta? Mitä latva-B2:ia täällä oikein pyörii?

Ok, laitetaan kaikki verot 0:aan ja jokainen hoitaa omat kustannuksensa. Autoilijoiden verorahoja tuhlaavilla sosialisteilla alkaa mennä luu kurkkuun.

Niin aiheesta. Suosittelen tutustumaan tupakoinnin haittoihin.  Lisäksi mihin juopot edes tarvitsee autoa. Liikaa rattijuoppoja tälläkin hetkellä. 

Vierailija
19/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoilija on aina maksumies. Ihan aina ja kaikessa. Autoilijan kukkarosta viedään eurot kaikkeen muuhun kuin väylien ylläpitoon ja rakentamiseen. Jos sama henkilö ottaa vielä lasillisen silloin tällöin ja on tupakoiva, niin kokonaisveroaste on melkoisen mittava.

Ja ihan aiheesta. Auton tarpeellisuuden pystyn vielä ymmärtämään, mutta en näitä muita. Juoppojen ja tupakoivien sairauksien hoitaminen maksaa. 

Aiheesta? Mitä latva-B2:ia täällä oikein pyörii?

Ok, laitetaan kaikki verot 0:aan ja jokainen hoitaa omat kustannuksensa. Autoilijoiden verorahoja tuhlaavilla sosialisteilla alkaa mennä luu kurkkuun.

Niin aiheesta. Suosittelen tutustumaan tupakoinnin haittoihin.  Lisäksi mihin juopot edes tarvitsee autoa. Liikaa rattijuoppoja tälläkin hetkellä. 

En kiistä ollenkaan alkoholin ja tupakan aiheuttamia haittoja ja terveysriskejä, enkä myöskään autoilun välillisesti aiheuttamia.

Kiistaton tosiasia kuitenkin on, että alkoholin ja tupakan tuottamat verotulot ovat moninkertaiset verrattuna haittojen hoitamiseen käytettävät menot. Samoin on myös autoilun laita. Toisaalta hirveästi ei keskustella esimerkiksi ylipainon aiheuttamista kustannuksista, jotka ovat myös moninkertaiset verrattuna alkoholin ja tupakan vastaaviin kustannuksiin.

Vierailija
20/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoilija on aina maksumies. Ihan aina ja kaikessa. Autoilijan kukkarosta viedään eurot kaikkeen muuhun kuin väylien ylläpitoon ja rakentamiseen. Jos sama henkilö ottaa vielä lasillisen silloin tällöin ja on tupakoiva, niin kokonaisveroaste on melkoisen mittava.

Ja ihan aiheesta. Auton tarpeellisuuden pystyn vielä ymmärtämään, mutta en näitä muita. Juoppojen ja tupakoivien sairauksien hoitaminen maksaa. 

Aiheesta? Mitä latva-B2:ia täällä oikein pyörii?

Ok, laitetaan kaikki verot 0:aan ja jokainen hoitaa omat kustannuksensa. Autoilijoiden verorahoja tuhlaavilla sosialisteilla alkaa mennä luu kurkkuun.

Niin aiheesta. Suosittelen tutustumaan tupakoinnin haittoihin.  Lisäksi mihin juopot edes tarvitsee autoa. Liikaa rattijuoppoja tälläkin hetkellä. 

En kiistä ollenkaan alkoholin ja tupakan aiheuttamia haittoja ja terveysriskejä, enkä myöskään autoilun välillisesti aiheuttamia.

Kiistaton tosiasia kuitenkin on, että alkoholin ja tupakan tuottamat verotulot ovat moninkertaiset verrattuna haittojen hoitamiseen käytettävät menot. Samoin on myös autoilun laita. Toisaalta hirveästi ei keskustella esimerkiksi ylipainon aiheuttamista kustannuksista, jotka ovat myös moninkertaiset verrattuna alkoholin ja tupakan vastaaviin kustannuksiin.

Teiden kunnosta täällä puhutaan, eikä viinasta ja tupakasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi