Minkä ikäisenä koit olevasi parhaimman näköinen/parhaassa kunnossa?
Ja oletko mies vai nainen? Olen huomannut, että näin aikuisiällä monet yläasteaikaiset kaunottaret eivät enää olekaan niin näyttäviä ja toisin päin.
Itse koin, että olen ollut parhaimman näköinen n. 36-38 vuotiaana ja myös parhaassa kunnossa. Treenasin tuolloin itseni kuntoon ja sain myös aika paljon positiivista palautetta ulkoisesta olemuksestani.
Kommentit (32)
Tähän mennessä 30 vuotiaana olin parhaassa kunnossa ja mielestäni parhaan näköinen. Mutta ei mikään estä minua laihduttamasta ja treenaamasta yhtä paljon nyt jotta pääsen takaisin samaan tilaan.
M33
34-36v olin parhaassa kunnossa fyysisesti ja mielestäni kauneimmillani.
Synnytyksen jälkeiset vuodet, ikävuodesta 26 ikävuoteen 33.
21-vuotiaana. Nyt olen 42 ja huonoimmassa kunnossa elämäni aikana.
Mitä väliä?
Pinnalliset ihmiset ajattelee ulkonäköään.
Kauneimmillani 23-27-vuotiaana. Kunto on parhaimmillaan juuri nyt, täytän pian 40.
Olen aina ollut ruma, mutta vauvana olin ihan söpö. Eli silloin varmaan. Tottakai en itse tiennyt olevani silloin elämäni kunnossa ja että pärstä menee vaan pahempaan suuntaan.
Jos kehoa miettii, niin en osaa edes sanoa milloin olin elämäni kunnossa. Ehkä joskus silloin kun en itse tiedostanut kehoani ja ulkonäköäni?
M25
Aina kaunis on tyytyväinen! Terveys tärkein.
Naama ei ole ikinä ollut kummoinen, mutta koen olevani nyt, melkein 35-vuotiaana parhaassa ulkonäössäni :) Treenaan tavoitteellisesti tällä hetkellä ja olen tosi tyytyväinen kroppaani. Nuorena olin aina laiha, mutta nykyään on lihasten myötä muotoa ja ryhtiä ihan eri tavalla.