2 kk seurustelun kohdalla kylmentynyt käytös
Oltiin hiljattain tavattuamme eka kuukausi molemminpuolisen rakastuneita ja tehtiinkin nopea päätös muuttaa yhteen. Tämä vko pitäisi tehdä muuttojuttuja, mutta toinen on muuttunut kylmäksi ja vähän vihaisemmaksi minua kohtaan. Hänellä ei ole stressiä asiasta eikä muutakaan poikkeuksellisia huolia. Yöunissakaan ei mitään hälyttävän huonoa.
Seksiä ei kohta ole ollut kahteen vkoon. Hän koskettaa minua enää näennäisesti. Katseessa on enemmän kylmyyttä kuin lämpöä ja rakkautta.
Sanokaa joku että on luonnollista joillekin naisille olla näin tuuliviirejä. Itse tottunut tuollaisen käytöksen viittaavan tunteiden hiipumiseen. Hän sanoi ettei tiedä mistä puhun kun sanoin että nyt en voi enää kavereillekaan kertoa että meillä menisi hyvin kun kyselevät kuulumisiani.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että hän kuitenkin käyttäytyy siten että juttumme on jatkumassa. Ei hän mitään eroa ole suunnittelemassa. Mutta ymmärrätte varmaan että hieman erikoista tehdä muuttojuttuja kun fiilis toisesta on täysin eri. Ja kyllä minä hänelle tästä asiallisesti keskustelen, en tietenkään voisi antaa tämän jatkua loputtomiin näin.
Jotenkin erikoista sekin että nainen tietää minulla riittävän vientiä, mutta haluan silti olla juuri hänen kanssaan. Niin miksi näin alkuvaiheessa moinen käytös. Ap
Oletko muistanut mainita että mallimimmejäkin olisi tarjolla?:D
Ei hitto mulle tulee ap:sta täysin mieleen eräs tapailukumppanini. Hänellä oli ilmeisesti ollut tapana tehdä näitä nopeita yhteenmuuttoja, jotka päättyivät eroon yhtä nopeasti. Ikäkin osuisi, sillä hän oli 80-luvun lopulla syntynyt. Jätkällä noussut rankasti kusi päähän, kun nätillä naamalla on tinderissä vientiä. Ei haittaa edes pieni muna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko muistanut mainita että mallimimmejäkin olisi tarjolla?:D
.Hah hah. Niin paljon kuin varmaan luuletkin minun vitsailevan, niin yhdelle mallitypylle annoin pakit kun tapasin nykyisen kumppanini. Tällaisilla asioilla leveily ei toki ollut syy miksi avasin tämän ketjun. Mulla oli aito huoli suhteemme tilasta. Ja eilen sitten vaadin häneltä muutosta käytökseen. Hän väitti vastaan jonkun aikaa, mutta asiallinen keskustelu tuotti tulosta. Hän pyysi anteeksi, rakastelimme, ja nyt tehdään taas paremmalla fiiliksellä muuttojuttuja, joita ei edelleenkään voi perua.
Toivottavasti tämä postaus toi hyvää mieltä jollekulle! Ap
Vierailija kirjoitti:
Kpaperit yhteenmuutosta on jo tehty. Sitä asiaa ei tässä vaiheessa enää noin vaan perutakaan. Lähipiiri on ollut sitä mieltä että yhteenmuutto on hyvä idea.
Meillä on lisäksi etäisyyttä noin tunnin ajomatkan verran, minkä kulkeminen olisi pidemmän aikaa melko kuluttavaa ja kallista. Kai muutkin tiedätte kuinka polttoaineiden hinnat ovat nousseet.
juuri nyt hän ei koske, halua tai kehu. Myös viestittelyyn on tullut muutos - muuttunut tylymmäksi. Ap
Mitä helevettiä? Pakko on vaan muuttaa yhteen, koska käytännön asiat sanelevat tilanteen. Tunteilla ei olekaan enää mitään väliä. Ja mitä se lähipiirille kuuluu teidän kahden väliset asiat. Ei tuosta mitään tule, menkää molemmat omiin koteihinne kasvamaan aikuisiksi.
Kaksi kuukautta seurusteltu ja ei seksiä kahteen viikkoon. Kahden vuoden päästä olet täällä vaikeroimassa, että ei ole ollut seksiä kahteen kuukauteen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos monille kommentoijalle. Olemme 80-luvulla syntyneitä ja paperit yhteenmuutosta on jo tehty. Sitä asiaa ei tässä vaiheessa enää noin vaan perutakaan. Lähipiiri on ollut sitä mieltä että yhteenmuutto on hyvä idea. Jos toisen kanssa ei oikein huvittaisi asua 1kk tuntemisen jälkeen, niin miten ihmeessä muka myöhemminkään?
Meillä on lisäksi etäisyyttä noin tunnin ajomatkan verran, minkä kulkeminen olisi pidemmän aikaa melko kuluttavaa ja kallista. Kai muutkin tiedätte kuinka polttoaineiden hinnat ovat nousseet.
Olemme yhdessä juuri siksi että kumpikaan ei ole esittänyt mitään muuta kuin on alusta alkaen. On ollut luontevaa puhua kaikesta ja seksuaalista vetoa on riittänyt. Toki juuri nyt hän ei koske, halua tai kehu. Myös viestittelyyn on tullut muutos - muuttunut tylymmäksi. Ap
Jos tämä ei ole trolli niin sitten on kyllä pari todella ansainnut toisensa. Kun on tunnin etäisyys ja bensa kallista, niin muutetaanpa yhteen. En hetkeäkään usko, että lähipiirinne on ollut sitä mieltä, että yhteenmuutto on hyvä idea kuukauden tuntemisella. Mutta hei, onnea suhteeseenne, kun olette oikein paperit yhteenmuutosta tehneet! :-DDD
(Jos sinä muutat naisen luo, niin en kyllä ymmärrä, miten se ei olisi peruttavissa. Mitä ilmeisimmin ette siis ole ostaneet asuntoa, ette edes vuokranneet. Naisella on asunto, jossa hän joka tapauksessa asuu ja sinä olet vain muuttamassa sinne kirjoille.)
Vierailija kirjoitti:
Tuon siitä saa kun sitoutuu tuntemattomaan ihmiseen. Mitä vain voi tapahtua.
Juurikin. Aika tuuliviireiltä vaikutatte molemmat.
No muutatte yhteen ja katsokaa muuten menee.
Sitten kun toteatte ettei tästä oikeasti tule mitään ja tuli hätiköityä, eroatte. Turha tästä enempää draamaa on kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kuukautta seurusteltu ja ei seksiä kahteen viikkoon. Kahden vuoden päästä olet täällä vaikeroimassa, että ei ole ollut seksiä kahteen kuukauteen.
Senverran elämää, seurustelua, rakastumista ja seksiä kokeneena naisihmisenä sanon nyt: jos "seurustelua" on ollut kaksi kuukautta ja jo nyt seksissä kylmyyttä ja tunteissa epävarmuutta niin älkää missään nimessä muuttako yhteen.
Tuossa vaiheessa pitäisi nuorilla ja vanhemmillakin pareilla olla niin kiihkeää ettei malta pitää näppejään erossa toisistaan.
Saattaa käydä niin, että kahden vuoden päästä valitat, ettei ole ollut seksiä kahteen vuoteen.
Miten niin nyt on pakko muuttaa? Ei tietenkään ole. Ei tiedä hyvää jatkossa sekään, että muutatte yhteen pakosta, kun on kerran meinattu muuttaa. Ja kun muut ihmisetkin muuttoa haluavat ja ajattelevat sitä ja tätä.
Nyt pää ja jalat maan pinnalle.
Tutustukaa, tutustukaa ja tutustukaa rauhassa, omissa asunnoissanne asuen.
Sitten tehkää sen mukaan tutustumisen jälkeen päätökset. Mitä ne sitten silloin ovatkin.
Sanon, kuten joku muukin. Se, jonka luokse olet nyt muuttamassa on ehkä alkanut katua tai epäröidä ainakin sitä yhteenmuuttoa.
Joku toimittajako siellä taas yrittää saada jutun juurta aikaiseksi?
Luulisi, että jos on parisuhteita takana ja ikääkin, että tunnistaa sen, että se alkuhuuma yleisemmin kestää sellaiset 6kk tai alle, jonka jälkeen se todellinen persoona usein alkaa tulla esille.
2kk olette tunteneet ja nyt jo yhteen muutatte. Eihän tuollaiset suhteet koskaan kestä.
Sano nyt vielä, että kummallakin on alle puoli vuotta, kun erositte edellisistä suhteista. Kruunaisi koko tarinan.
Mitkä paperit? Muuttoilmoitus? Jätät vaan muuttamatta ja teet uudet "paperit". Älä nyt hyvä ihminen tunge jonkun tyypin luo asumaan, joka ei sua halua, minua eikä edes pysty sitä suoraan sanomana. Ehkä se ei ollut tosissaan muutossa ja nyt sä olet sen ovella?