Oletko juonut sivettikissan valmistamaa kahvia?
Kommentit (24)
En, se on liian kallista minulle, mutta käytän omia kissojani samaan tarkoitukseen. Olen opettanut ne syömään latzin seassa kahvinpapuja, ja sitten vain odottelen että pääsen paahtamaan.
Balilla maistoin ja niitä kissoja oli kahviplantaasilla häkeissä stressaantuneena, ilman virikkeitä, ilman ruokaa ja ilman vettä. Piti maistaa mutta lähtökohtasesti en ostais muuten. Eipä se nyt eronnu muuhun kahviin merkittävästi + kissoja pidetään huonoissa oloissa, ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
En, se on liian kallista minulle, mutta käytän omia kissojani samaan tarkoitukseen. Olen opettanut ne syömään latzin seassa kahvinpapuja, ja sitten vain odottelen että pääsen paahtamaan.
Minä käytän miestäni tuohon tarkoitukseen. Kerään vain vessanpöntöstä lusikalla mieheni "papanapavut".👵
Olen. Maistui ihan tavalliselta kahvilta. Ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Balilla maistoin ja niitä kissoja oli kahviplantaasilla häkeissä stressaantuneena, ilman virikkeitä, ilman ruokaa ja ilman vettä. Piti maistaa mutta lähtökohtasesti en ostais muuten. Eipä se nyt eronnu muuhun kahviin merkittävästi + kissoja pidetään huonoissa oloissa, ei hyvä.
Eikö maistunut yhtään ulosteelta?
Mistä saa kissan joka keittää kahvia? Löytyisikö siivoava koira?
Tiskaava mies?
Kopi luwak, ei jatkoon. Eläinrääkkäystä.
Kopi luwakia.
Kyllä, Balilla ja toin vähän Suomeenkin.
Todella hyvää kahvia, ei yhtään bitteriä
Kerran näin levähdyspaikalla ihmispaskan jossa oli pähkinöitä. Ei ole Snickers patukoita sen koommin tehnyt mieli.
Vierailija kirjoitti:
Tiskaava mies?
Osta tiskikone. Ei sitä varten miestä tarvitse hommata.
Haha. Olin tukehtua nauruun. Sitten muistin kuinka huonoissa oloissa sivettikissoja pidetään ja tuli lähinnä paha mieli.
En. Juon vain vegaanista kahvia, vaikka muuten en vegaani olekaan.
En toivottavasti ole, kissan lihaa voisin grillata kyllä
Muistaako kukaan Jari Sillanpää -kahvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiskaava mies?
Osta tiskikone. Ei sitä varten miestä tarvitse hommata.
Mutta sitten tarvitaan mies, joka osaa täyttää tiskikoneen oikein. Ne ovat vielä harvinaisempia kuin tiskaavat miehet.
Olen kouluttanut sivettikissani keittämään minulle kahvit joka aamu ja hyvin on oppinut.
Jos Sijaltainen nousisi.