Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroonjumeista

Tosijumissa
06.04.2022 |

Onko jonkulla kokemusta firmasta eroonjumeista. Ostin sieltä hienon paketin, mihinkiului vaikka mitä ohjelmia. Tarjouksessa luvattiin, että ne voi ladata omalle koneelle. Menin halpaan ja ostin. Nyt en saakaan ohjeita koneelleni lataamiselle useasta pyynnöstä huolimatta. Onko minua huijattu???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kävi minulle. Maksoin 27e paketista enkä pääse nyt niille annetuilla salasanoilla avaamaan videota. Huijaus on. Tästä opin etten enää tilaa mitään netistä.

Janna

Vierailija
2/8 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväuskoisia on helppo höynäyttää. Ottaisin yhteyttä kyseiseen firmaan ja kertoisin ongelmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa yhteyttä siihen yrittäjään suoraan. En ole itse hänen ohjeitaan ladannut, mutta mainoksissa on useita kommentteja joissa kehutaan ohjelmia. On paljon näkynyt myös kommentteja, joissa valitetaan samoista ongelmista mitä teillä on ja yrittäjä on niihin vastannut. Hänellä lienee vaan teknisiä ongelmia, käyttää varmaan jotain huonoja alustoja tai ohjelmistoja.

Vierailija
4/8 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjes,

Yrittäjä Joel Hakala täällä itse. Välillä teknisistä ongelmista johtuen kirjautumistunnukset eivät välttämättä saavu sähköpostiin tai kirjautumisessa on jotain häikkää. Sähköpostitse meidän asiakaspalvelu auttaa kaikissa asioissa. Joskus voi olla tilanne jossa esim. työnantajan sähköpostiosoitteiden roskapostisuodattimet ovat niin tiukkoja ettei meidän vastaukset saavu perille. Jos asiakas on tilauksen yhteydessä jättänyt vain sähköpostiosoitteen ja viestit eivät mene perille silloin me emme valitettavasti pysty saamaan asiakkaaseen yhteyttä.

Meille voi laittaa viestiä myös somekanavien kautta jos tuntuu ettei jostain syystä sähköpostitse tule vastausta :)

Vierailija
5/8 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut aivan huvin. Jeti tuli tunnarit ja videot pyörii. Ei mitään ongelmaa ollut

Vierailija
6/8 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin myös tulleeni huijatuksi , sitten sain yhteyden sinne ja selvisi, että kun klikkasitko annetua kirjautumistunnusta, se ei ollut ottanut siinä olleita _ viivoja, vaan ne oli tyhjiä kohtia(mitä vähän ihmettelin). 

Selvisi että se olikin sähköpostini salattu versio, jota en tietenkään ollut pannut muistiin enkä tajunnut. Kunnes Joel mainitsi sähköpostisi kun kirjoittelimme asiasta. Jos vielä luet tätä tai kuka lukeekin ja on samassa ongelmassa. Tarkistaa sähköpostin oikeellisuus eli sen tunnuksen!!!!!  

Vierailija
7/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei aluksi toiminut, sitten tilasin uuden linkin ja asetin oman salasanan ...toimii.

Vierailija
8/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimiva ja osaava juttu. Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi