Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti minut.

Vierailija
28.09.2015 |

Meillä meni poikaystäväni kanssa poikki. Olisin halunnut jatkaa. Syitä en ala tässä kertomaan.
Kuinka pääsen yli? Aivan kauhea yksinäisyyden ja turvattomuuden tunne. Tärkein ihminen ei ole enää rinnallani.
Mistä ihmeestä löydän uuden, paremman miehen.
Olen 22.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia <3

Lataa tinder.

Vierailija
2/15 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voimia sinne! <3 Älä vielä mieti edes uutta.. Sen aika kyllä tulee ja varmasti löydät uuden, mutta nyt, keskityt toipumiseen! Hali!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vapaudesta!

Vierailija
4/15 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, olen niin iloinen puolestasi! Nauti elämästäsi! Mahtavaa!!!

Vierailija
5/15 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti siihen auttaa parhaiten vain se ainoa asia, jota ei voi jouduttaa - aika. Nyt ei auta kuin keskittyä omaan itseensä, hyviin asioihin elämässä, harrastuksiin, ystäviin, muihin haaveisiin... Vaikeaa on tietysti alkuun, mutta kyllä se alkaa helpottaa. Uutta suhdetta ei kannata miettiä vielä. Sen aika tulee myöhemmin. Jaksamista!

Vierailija
6/15 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Täytyy vain yrittää selvitä.. -ap

Vierailija
7/15 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sinun aikasi itsenäistyä ja keskittyä itseäsi kehittäviin asiohin. Luoda oma elämä ensin ja sitten ottaa osaksi sitä toinen ihminen.

Vierailija
8/15 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisty ja kasva aikuiseksi.

Vierailija
9/15 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sinä ala syitä tässä kertomaan niin pitäisikö meidänkään tässä keinoja alkaa kertomaan?

Vierailija
10/15 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aikaa vie mutta lupaan että muutaman viikon päästä helpottaa jo. Itse tuossa tilanteessa surussani laihduin muutaman kilon ja aloin käymään baareissa. Oli ihanaa saada huomiota miehiltä ja se auttoikin jaksamaan. Noin vuoden olin sinkkuna ja nyt jo 12 vuotta oltu yhdessä "uuden" kanssa. Jo muutaman kuukauden päästä olin onnellinen siitä että minut jätettiin vaikka aluksi olikin TODELLA vaikeaa. Kun jaksat niin ota irti kaikki sinkkuajoistasi äläkä kiirehdi uuteen suhteeseen. Kyllä se siitä helpottaa!

Vierailija
11/15 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa viikossa helpottaa. Siinä ajassa tee kaikkea mukavaa; käy kampaajalla, kosmetologilla ja vaikkapa joku pieni reissu. Puhu kaikille voinnistasi, ymmärrystä saa kyllä. Lähes jokaisella on kokemusta aiheesta. Minut jätettiin pari kk sitten ja ekat päivät olin kuin sumussa.  Sitten aloin katsella ympärilleni ja mukavia juttukumppaneita on löytynyt. Yhden vanhan tuttavan kanssa on vaihdettu paljon ajatuksia ja aika näyttää, kuinka meille käy. Kiirettä ei ole mihinkään.

Vierailija
12/15 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle! Keskity niihin asioihin, jotka ovat elämässäsi hyvin. Ulkoile, syö ja nuku.

Minulla on nyt muutamaa viikkoa yli vuosi siitä, kun erosimme ex-mieheni kanssa. Edelleen itken välillä surua ja jonkinlaisista ikävää, vaikka elämässäni on jo uusi rakkaus. Erosta selviäminen vei aikaa ja voimia, kovasti. Vähitellen tunnen voimien palaavan. Onneksi erot eivät ole kaikille niin rajuja kuin minulle oli omamme.

Elämässä kaikki tapahtuu syystä. Nyt sinulla on tilaisuus keskittyä itseesi!

Vierailija
13/15 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies kovin läheinen sulle ollut jos suret vaan sitä mistä löydät uuden! :P

Vierailija
14/15 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

shoppailet 3 kuukauden tulot luotossa, ostat 2kg suklaata ja 5 litraa jädeä

Vierailija
15/15 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane nyt kunnolla älä aloita laastarointia