Haluaisin käyttää kaikki rahani ulkonäköön
En välitä matkoista tai huonekaluista, haluan olla vain nuoren näköinen. En halua yltiöpäisesti vaatetta, mutta esim. hiustenpidennykset, botoxia, mesolangat, liikuntaharrastukset jotka pitää kropan kauniina. Mitä mieltä? Hävettää jotenkin, en ainakaan kehtaisi tästä julkisesti kertoa. En edes ole mitenkään pinnallinen ihminen, pidän siis syvällisistä keskusteluista ja aidosta kohtaamisesta ihmisten kanssa.Haluan vaan olla mahdollisimman kaunis, koska nautin siitä.
Kommentit (21)
Mulla on vähän samanlainen tilanne. Haluan nenäleikkaukseen, silikonit(ei luonnottoman suuria), laadukkaita meikkejä sekä suunnittelijoiden vaatteita. Ryhmäliikuntatunneille olisi kiva osallistua, jotta saisi laihdutettua kaiken ylimääräisen pois. Juokseminen ja kotona tehty lihaskunto alkaa tympimään mutta opiskelijabudjetti on mikä on... Huomattava osa rahoista menee hyviin raaka-aineisiin ruoanvalmistuksessa. Mun motiivina ei ole niinkään näyttää nuorelta, vain hyvältä, sillä olen 18.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 23:53"]
No miksi et käytä?
[/quote]
'cause i'm trollin'
Itsekin haluaisin jos vaan olisi rahaa. Vaikka olen vasta 22v niin korjattavaa löytyy paljon. Mm. rintani roikkuvat navassa asti ja nännipihat ovat valtavat. Rintani eivät koskaan ole olleet pyöreät ja roikkuneet aina, teininäkin. :( En haluaisi silikoneja vaan että rinnat korjattaisiin vähemmän roikkuviksi ja pyöreämmän muotoisiksi.
Lisäksi mulla on paljon hammasrakoja, kaikkien etuhampaiden välissä on raot. Nekin korjauttaisin heti, eli ottaisin hammaslaminaatit jos vain olisi varaa. :(
Sitten ovat arvet. Käsivarsissa viiltelyarpia ja vatsassa, jaloissa ja käsissä raskausarpia. En ole edes synnyttänyt, mutta tulleet silti ja näyttävät pahemmalta kuin viidesti synnyttäneillä.
Kauhistuttaa ajatella että jos nyt jo olen tällainen muodoton, arpia täynnä oleva sekasikiö niin mitä sitten kolmi- ja nelikymppisenä? :(
Mikä tuossa on panos/tuotos-suhde?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 00:05"]
[/quote]
Pari tykkäystä instassa ja 100 € palkkio persekuvasta Seiskalta kerran kuussa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 00:05"]Mikä tuossa on panos/tuotos-suhde?
[/quote]
Täydellisen laiha vartalo itselleen mieluisen kokoisilla rinnoilla sekä virheettömät kasvot olisi lopputulos. Isoin menoerä olisivat leikkaukset. Koen, että kaikki tämä olisi sen pienen kärsimyksen arvoista, jonka leikkaukset aiheuttavat.
-3
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 00:05"]
[/quote]
Pari tykkäystä instassa ja 100 € palkkio persekuvasta Seiskalta kerran kuussa.
[/quote]
Ei kaikki pinnalliset ihmiset ole tyrkkyjä.
No miksi et käytä?
[/quote]
Kun olen äiti, niin ajattelen että en saa olla niin itsekäs. Tai että mun pitäisi hankkia kunnon tulot ennenkuin voin toteuttaa noi unelmat, koska olis aika noloa käyttää ensin ulkonäköön rahaa ja sitten jos tulis tiukka paikka, niin ei välttämättä se kauneus paljon pelasta. ap
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 00:05"]Mikä tuossa on panos/tuotos-suhde? [/quote] Täydellisen laiha vartalo itselleen mieluisen kokoisilla rinnoilla sekä virheettömät kasvot olisi lopputulos. Isoin menoerä olisivat leikkaukset. Koen, että kaikki tämä olisi sen pienen kärsimyksen arvoista, jonka leikkaukset aiheuttavat. -3
[/quote]
Mutta entä jos näyttäisitkin ihan perseeltä niin kuin jotkut naiset, jotka ovat itseään leikelleet :D
Itsekin haluaisin jos vaan olisi rahaa. Vaikka olen vasta 22v niin korjattavaa löytyy paljon. Mm. rintani roikkuvat navassa asti ja nännipihat ovat valtavat. Rintani eivät koskaan ole olleet pyöreät ja roikkuneet aina, teininäkin. :( En haluaisi silikoneja vaan että rinnat korjattaisiin vähemmän roikkuviksi ja pyöreämmän muotoisiksi.
Lisäksi mulla on paljon hammasrakoja, kaikkien etuhampaiden välissä on raot. Nekin korjauttaisin heti, eli ottaisin hammaslaminaatit jos vain olisi varaa. :(
Sitten ovat arvet. Käsivarsissa viiltelyarpia ja vatsassa, jaloissa ja käsissä raskausarpia. En ole edes synnyttänyt, mutta tulleet silti ja näyttävät pahemmalta kuin viidesti synnyttäneillä.
Kauhistuttaa ajatella että jos nyt jo olen tällainen muodoton, arpia täynnä oleva sekasikiö niin mitä sitten kolmi- ja nelikymppisenä? :(
[/quote]
ap on kohta kolmekymppinen ja jotkut asiat mun ulkonäössä on parantuneetkin iän myötä. Kasvojen piirteet tulleet paremmin esille. Raskaus voi muuttaa rintoja myös paremmiksi ja hampaitten raot on joidenkin mielestä söpöt! Tunnen ihmisen, jolla on ihan oudot hampaat ja se tykkää niistä. Asenteella saa tietty tehtyä paljon, mutta jos jotkut kohdat oikeasti vaivaa... Oon tässä vuosia odotellut, että oppisin tykkäämään rinnoistani.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 00:05"]Mikä tuossa on panos/tuotos-suhde? [/quote] Täydellisen laiha vartalo itselleen mieluisen kokoisilla rinnoilla sekä virheettömät kasvot olisi lopputulos. Isoin menoerä olisivat leikkaukset. Koen, että kaikki tämä olisi sen pienen kärsimyksen arvoista, jonka leikkaukset aiheuttavat. -3
[/quote]
Mutta entä jos näyttäisitkin ihan perseeltä niin kuin jotkut naiset, jotka ovat itseään leikelleet :D
[/quote]
Täydellisyys ei tule ilman riskejä. Ne olisivat kuitenkin mitättömän pienet.
-3
[/quote]
Akat haluaa aina olla kauniimpia ja kauniimpia, vaikka ovat jo luonnostaan aika kauniita.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 00:38"]
[/quote]
Akat haluaa aina olla kauniimpia ja kauniimpia, vaikka ovat jo luonnostaan aika kauniita.
[/quote]
Ei pidä paikkansa. Suurin osa on ihan ok, harva oikeasti kaunis ja todella monet rumia. Suurella osalla on myös joitain häiritseviä piirteitä jotka vaikuttavat suuresti markkina-arvoon ja jotka korjaamalla saisi markkina-arvoaan nostettua monta astetta ylöspäin. Esim. roikkuvat rinnat, ruma luomi, rumia arpia, lihavuus ovat tällaisia.
Botoxia ei kannata laittaa huuliin
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 00:17"]
[/quote]
[/quote]
Tämä! Jotenkin käsittämätöntä, että ihmiset lulee olevansa se poikkeus, joka tulee oikeasti näyttämään siltä, miltä oli kuvitellut. Kuitenkin 99% plastiikkakirurgian kohteista näyttää ihan järkyttäviltä. Mieluummin luonnostaan ruma ja/tai vanha kuin joku leikelty hirviö.
No käytä. Minä taas en halua käyttää ulkonäköön yhtään rahaa. Ihmiset kun on tässäkin erilaisia.
Mitä noilla mesolangoilla saa aikaan?
Mä oon ihan tavallinen aikuinen nainen tavallisessa työssä. Satsaan paljon ulkonäköön, aikojen saatossa on tullut laitettua kuoret hampaisiin, täytettä huuliin, hiuksissa tuuhennos, geelikynnet, käyn säännöllisesti jasvo- ja vartalohoidoissa. Treenaan pt:n kanssa. Omilla rahoilla tämän teen, niin miksi pitäisi ketään häiritä. Satsaa vaan itseesi, jos haluat ap.
Ei kai siinä. Mutta se on loputon suo, koska biologinen käymisprosessi ei pysähdy, vaikka tekisi mitä.