Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sairaan kateellinen kaikille naisille

Vierailija
27.09.2015 |

Jotka saavat joka päivä seksiä.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:03"]Mä myös haluaisin joka päivä hyvää seksiä, tai useamman kerran viikossa. Mutta en minä kenellekään kateellinen ole. Se seksi jota tällä hetkellä rakastajaltani saan on elämäni parasta. Ja sitä jaksaa vähän odottaakin.
[/quote]

Sama!

Vierailija
62/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en seksin takia, mutta ärsyttää miten helppoa naisille on saada seuraa. Kaikki jotka tyytyy vähänkin vähempään (joille minä saattaisin kelvata) viedään käsistä ja sinkkuina on pelkästään muutama nirppanokka golddiggeri. Ihmekkös tuo kun on kymmeniä tuhansia miehiä enemmän kuin naisia mistä valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:04"]Mä en seksin takia, mutta ärsyttää miten helppoa naisille on saada seuraa. Kaikki jotka tyytyy vähänkin vähempään (joille minä saattaisin kelvata) viedään käsistä ja sinkkuina on pelkästään muutama nirppanokka golddiggeri. Ihmekkös tuo kun on kymmeniä tuhansia miehiä enemmän kuin naisia mistä valita.
[/quote]
Ooookooo.
Tolla asenteella et varmasti saa naista.

Vierailija
64/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksas vastaaja, oletko todella mukava, ystävällinen ja huomaavainen, mutta lyhyt ja kaikki naiset tuijottavat vain 2,5-metrisiä sikamaisesti käyttäytyviä miehiä?

Vierailija
65/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut elämäni aikana kaksi miestä, ja koskaan en ole saanut tarpeeksi seksiä. Joo, olen kateellinen niille jotka saa aina kun haluavat. Mitään irtoseksiä en ole koskaan harrastanut, seksi on rakkautta, ei sitä voi jaella huvikseen.

n41

Vierailija
66/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:04"]

Mä en seksin takia, mutta ärsyttää miten helppoa naisille on saada seuraa. Kaikki jotka tyytyy vähänkin vähempään (joille minä saattaisin kelvata) viedään käsistä ja sinkkuina on pelkästään muutama nirppanokka golddiggeri. Ihmekkös tuo kun on kymmeniä tuhansia miehiä enemmän kuin naisia mistä valita.

[/quote]

Ei koske keski-ikäisiä naisia. Mä olen muutama vuosi leskeksi jäämisen jälkeen etsinyt aktiivisesti miesseuraa, ainoat kriteerit on ettei olisi päihde- tai vakavasti mt-ongelmainen tai rikollinen. Fakta on että kukaan normaali mies ei kiinnostu, kun naisella on ikää 40+, joten älä puhu paskaa.

Vierailija
67/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:04"]Mä en seksin takia, mutta ärsyttää miten helppoa naisille on saada seuraa. Kaikki jotka tyytyy vähänkin vähempään (joille minä saattaisin kelvata) viedään käsistä ja sinkkuina on pelkästään muutama nirppanokka golddiggeri. Ihmekkös tuo kun on kymmeniä tuhansia miehiä enemmän kuin naisia mistä valita. [/quote] Ooookooo. Tolla asenteella et varmasti saa naista.

[/quote]

No en saakkaan, mutta naiset saa millä asenteella tahansa, koska miesten saanti on niin helppoa.

Vierailija
68/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jaa, mä olen ollut siinä käsityksessä et miehiä ja naisia on suunnilleen saman verran.

Vierailija
69/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:08"]

[/quote]

Jaa, mä olen ollut siinä käsityksessä et miehiä ja naisia on suunnilleen saman verran.

[/quote]

http://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html

Alle 55v on kaikissa ikäluokissa vähemmän naisia ja nyt maahanmuuton takia tilanne kärjistyy vaan entisestään, kun lähes kaikki tulijat on jotain 20-30v miehiä.

Vierailija
70/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa ees joka viikko.

Vierailija
71/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:04"]

[/quote]

[/quote]
Ja sama asenne vain jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...

Vierailija
72/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:04"]

[/quote]

[/quote]
[/quote]
Väärin lainasin!!!!

Vierailija
73/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:04"]Mä en seksin takia, mutta ärsyttää miten helppoa naisille on saada seuraa. Kaikki jotka tyytyy vähänkin vähempään (joille minä saattaisin kelvata) viedään käsistä ja sinkkuina on pelkästään muutama nirppanokka golddiggeri. Ihmekkös tuo kun on kymmeniä tuhansia miehiä enemmän kuin naisia mistä valita. [/quote] Ooookooo. Tolla asenteella et varmasti saa naista.

[/quote]

No en saakkaan, mutta naiset saa millä asenteella tahansa, koska miesten saanti on niin helppoa.
[/quote]

Vierailija
74/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:06"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:04"]Mä en seksin takia, mutta ärsyttää miten helppoa naisille on saada seuraa. Kaikki jotka tyytyy vähänkin vähempään (joille minä saattaisin kelvata) viedään käsistä ja sinkkuina on pelkästään muutama nirppanokka golddiggeri. Ihmekkös tuo kun on kymmeniä tuhansia miehiä enemmän kuin naisia mistä valita. [/quote] Ooookooo. Tolla asenteella et varmasti saa naista. [/quote] No en saakkaan, mutta naiset saa millä asenteella tahansa, koska miesten saanti on niin helppoa. [/quote] Ja sama asenne vain jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...

[/quote]

Joo, tiedän kyllä mitä yrität sanoa. Että minun pitäisi muuttaa asennetta ja alkaa kilpailemaan parantamalla itseäni, että minusta kiinnostuttaisiin, eikö totta? Olet varmasti oikeassa, mutta minua ei edes kiinnosta niin paljon pariutua, että alkaisin kilpailemaan näin paskasta asemasta kymmenien tuhansien muiden miesten kanssa vain saadakseni mahdollisuuden johonkin naiseen joka ei ole tehnyt mitään sen ansaitakseen.

Vierailija
75/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:06"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:04"]Mä en seksin takia, mutta ärsyttää miten helppoa naisille on saada seuraa. Kaikki jotka tyytyy vähänkin vähempään (joille minä saattaisin kelvata) viedään käsistä ja sinkkuina on pelkästään muutama nirppanokka golddiggeri. Ihmekkös tuo kun on kymmeniä tuhansia miehiä enemmän kuin naisia mistä valita. [/quote] Ooookooo. Tolla asenteella et varmasti saa naista. [/quote] No en saakkaan, mutta naiset saa millä asenteella tahansa, koska miesten saanti on niin helppoa. [/quote] Ja sama asenne vain jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...

[/quote]

Joo, tiedän kyllä mitä yrität sanoa. Että minun pitäisi muuttaa asennetta ja alkaa kilpailemaan parantamalla itseäni, että minusta kiinnostuttaisiin, eikö totta? Olet varmasti oikeassa, mutta minua ei edes kiinnosta niin paljon pariutua, että alkaisin kilpailemaan näin paskasta asemasta kymmenien tuhansien muiden miesten kanssa vain saadakseni mahdollisuuden johonkin naiseen joka ei ole tehnyt mitään sen ansaitakseen.
[/quote]
En edes tiedä, mitä tähän tulisi vastata... Huono itsetunto paistaa kilometrien päähän. Aloita vaikka olemalla tyytyväinen itseesi äläkä ajattele oman markkina-arvosi olevan naisia alhaisempi.

Vierailija
76/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:07"]

[/quote]

Ei koske keski-ikäisiä naisia. Mä olen muutama vuosi leskeksi jäämisen jälkeen etsinyt aktiivisesti miesseuraa, ainoat kriteerit on ettei olisi päihde- tai vakavasti mt-ongelmainen tai rikollinen. Fakta on että kukaan normaali mies ei kiinnostu, kun naisella on ikää 40+, joten älä puhu paskaa.

[/quote]

Voi kyynel. 40 vuotta sulla on elämässä aikaa valita vaikka joka päivä sadasta halukkaasta mieluisin, sitten alkaa alamäki. Miehellä se alamäki alkaa heti syntymästä koska on mies.

Vierailija
77/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:13"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:06"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:04"]Mä en seksin takia, mutta ärsyttää miten helppoa naisille on saada seuraa. Kaikki jotka tyytyy vähänkin vähempään (joille minä saattaisin kelvata) viedään käsistä ja sinkkuina on pelkästään muutama nirppanokka golddiggeri. Ihmekkös tuo kun on kymmeniä tuhansia miehiä enemmän kuin naisia mistä valita. [/quote] Ooookooo. Tolla asenteella et varmasti saa naista. [/quote] No en saakkaan, mutta naiset saa millä asenteella tahansa, koska miesten saanti on niin helppoa. [/quote] Ja sama asenne vain jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... [/quote] Joo, tiedän kyllä mitä yrität sanoa. Että minun pitäisi muuttaa asennetta ja alkaa kilpailemaan parantamalla itseäni, että minusta kiinnostuttaisiin, eikö totta? Olet varmasti oikeassa, mutta minua ei edes kiinnosta niin paljon pariutua, että alkaisin kilpailemaan näin paskasta asemasta kymmenien tuhansien muiden miesten kanssa vain saadakseni mahdollisuuden johonkin naiseen joka ei ole tehnyt mitään sen ansaitakseen. [/quote] En edes tiedä, mitä tähän tulisi vastata... Huono itsetunto paistaa kilometrien päähän. Aloita vaikka olemalla tyytyväinen itseesi äläkä ajattele oman markkina-arvosi olevan naisia alhaisempi.

[/quote]

Helppohan se on naisena puhua, kun itsetuntoa voi korottaa aina huomiohuoraamalla vaikka netissä. Ei tarvitse kuin postata joku tissivakokuva facebookkiin ja heti saa kiinostusta ja huomiota vaikka millä mitalla.

Vierailija
78/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:07"]

[/quote]

[/quote]

Voi kyynel. 40 vuotta sulla on elämässä aikaa valita vaikka joka päivä sadasta halukkaasta mieluisin, sitten alkaa alamäki. Miehellä se alamäki alkaa heti syntymästä koska on mies.

[/quote]

Miehet on tälläkin palstalla kehuskelleet, että kaikki ilotalot ja thaihieromot ovat vain heitä varten, että mies kuin mies saa seksiä halutessaan. Thaihieromoita on joka tuppukylässä ja hinnat ovat niin alhaiset, että opiskelijapojillakin on niihin varaa.

Lisäksi miehet ovat kehuskelleet, että miesten markkina-arvo vain kasvaa iän myötä, mutta naisella romahtaa heti 30 jälkeen, jonka jälkeen "kukaan mies ei enää halua heitä", mutta viisikymppiset ukot saavat kellistettyä kaksikymppisiä naisia tuosta vaan.

Vähän koomisen ristiriitaisia ootte näiden väitteidenne kanssa pojat :D

Vierailija
79/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:04"]

[/quote]

[/quote]

Tää on ihan totta. Sitten jotkut miehet käyttävät vielä kosto-tekosyytä, ettei tarvitsisi kelpuuttaa oman ikäistä naista. "Olisitte takoneet silloin nuorena kun rauta oli vielä kuumaa". No mä en ollu millään tavalla suosittu silloin nuorenakaan, eli nytkö minun pitäisi vain hyväksyä, että olen liian vanha olemaan kumppani jollekin vertaiselleni? Ei kai tässä muukaan sitten auta. Oma syyni, että olen yli 30v.

Vierailija
80/87 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:13"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:06"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:04"]Mä en seksin takia, mutta ärsyttää miten helppoa naisille on saada seuraa. Kaikki jotka tyytyy vähänkin vähempään (joille minä saattaisin kelvata) viedään käsistä ja sinkkuina on pelkästään muutama nirppanokka golddiggeri. Ihmekkös tuo kun on kymmeniä tuhansia miehiä enemmän kuin naisia mistä valita. [/quote] Ooookooo. Tolla asenteella et varmasti saa naista. [/quote] No en saakkaan, mutta naiset saa millä asenteella tahansa, koska miesten saanti on niin helppoa. [/quote] Ja sama asenne vain jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... [/quote] Joo, tiedän kyllä mitä yrität sanoa. Että minun pitäisi muuttaa asennetta ja alkaa kilpailemaan parantamalla itseäni, että minusta kiinnostuttaisiin, eikö totta? Olet varmasti oikeassa, mutta minua ei edes kiinnosta niin paljon pariutua, että alkaisin kilpailemaan näin paskasta asemasta kymmenien tuhansien muiden miesten kanssa vain saadakseni mahdollisuuden johonkin naiseen joka ei ole tehnyt mitään sen ansaitakseen. [/quote] En edes tiedä, mitä tähän tulisi vastata... Huono itsetunto paistaa kilometrien päähän. Aloita vaikka olemalla tyytyväinen itseesi äläkä ajattele oman markkina-arvosi olevan naisia alhaisempi.

[/quote]

Helppohan se on naisena puhua, kun itsetuntoa voi korottaa aina huomiohuoraamalla vaikka netissä. Ei tarvitse kuin postata joku tissivakokuva facebookkiin ja heti saa kiinostusta ja huomiota vaikka millä mitalla.
[/quote]

AA-kupilla ei paljon tissivaosta kuvia oteta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan