Keiden julkkismiesten seksikkyyden hehkutusta et ymmärrä?
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:33"]Leonardo Di Caprio.
[/quote]
Leo oli kyllä söpö nuorempana ): on tosin ikäisekseen yhä charmikas, mutta seksikäs? Nounou
- narsissi
Robin. Olin ihmeissäni, kun jotkut mammat kuolasivat ja toivoivat hänen olevan vähän vanhempi. Mun silmiin ihan lapsi vielä, ei mitään kuolattavaa, vaikka ihan söpö poika onkin tavallaan.
George Clooney. Ei vaan iske vanhat eikä harmaantuneet miehet muhun.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:29"]David Beckham ja Johnny Depp ei todella hetkauta pätkääkään!Hugh Laurie taas varmaan on monelle vanha äijä mutta mun makuun maailman seksikkäin mies.Jänskä miten se "kauneus" on katsojan silmässä mutta niin se vain menee ja siksi makuasioista on turha kiistellä.
[/quote]
Tai sitten sä vaan luulet että sitä pidetään vanhana äijänä ja pidät sitä omana julkkismurunas.Mun tuttavapiirissä ainakin on likasten päiväunien ihan ykköskohteita;)Ikää en tiedä enkä välitä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:43"]
Michael Jackson
[/quote]TÄmä. Mitä hittoa kukaan on siinä nähnyt?
Lisäänpä joukkoon vielä Matt Damonin, Daniel Craigin, Justin Timberlaken ja Charlie Hunnamin.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:49"]
Lisäänpä joukkoon vielä Matt Damonin, Daniel Craigin, Justin Timberlaken ja Charlie Hunnamin.
[/quote]Damon on seksikäs, Graig ihan jees. Timberlake hirveä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:49"]
[/quote]Damon on seksikäs, Graig ihan jees. Timberlake hirveä.
[/quote]
Samaa mieltä. Tosin pakko lisätä, että Charlie Hunnam, wau! Anytime, anywhere sen kanssa voisin hypätä sänkyyn.
Ville Valo. En ymmärrä. Ei edes hyvännäkönen, saati seksikäs. Näyttää ihan perusjurpolta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:40"]
Robin. Olin ihmeissäni, kun jotkut mammat kuolasivat ja toivoivat hänen olevan vähän vanhempi. Mun silmiin ihan lapsi vielä, ei mitään kuolattavaa, vaikka ihan söpö poika onkin tavallaan.
[/quote]Tykkään jostain syystä
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:27"]Ryan Gosling [/quote] Tämä! Kuvittelin pitkään että vain miehet pitävät Ryania täydellisen komeana alfana, ja että suunnilleen kaikki naiset pitävät häntä taviksena.
[/quote] Sill¨ä on hyvä kroppa, mutta liian kapeat kasvot ja varsinkin nenä!
[/quote] Mua häiritsee ne eri suuntiin katselevat tavissilmät. Ihan ok:n ja jopa kivan näköinen hän silti on, mutta ei mikään erityisen seksikäs komistus.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:48"]George Clooney. Ei vaan iske vanhat eikä harmaantuneet miehet muhun.
[/quote]
Sama. George on mielestäni karismaattinen ja komea, mutta ei missään nimessä seksikäs tai pantava.
Mun mielestä Jared Leto ja Johnny Depp ovat kyllä hyvännäköisiä, ehkä jopa söpöjä, mutta seksiä heissä ei ole pätkääkään.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:27"]Ryan Gosling [/quote] Tämä! Kuvittelin pitkään että vain miehet pitävät Ryania täydellisen komeana alfana, ja että suunnilleen kaikki naiset pitävät häntä taviksena.
[/quote] Sill¨ä on hyvä kroppa, mutta liian kapeat kasvot ja varsinkin nenä!