Keiden julkkismiesten seksikkyyden hehkutusta et ymmärrä?
Kommentit (57)
Näistä nuoremmista, lähinnä näyttelijöistä mä en edes enää tunnista ketään, mutta Tom Cruise? Brad Pitt?
Ja Selännehän nyt on kaikessa omahyväisyydessään vaan ällöttävä.
Mulle oli yllätys, että Aku Hirviniemi on joidenkin naisten mieleen (kehui sitä itse). Voiko olla totta? Mun mielestä hänellä on todella rumat kasvot ja olen ihmetellyt, miten hän on onnistunut saamaan niin kauniin naisen.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:26"]Jensen Ackles
[/quote]
Jensen on ihana <3
- narsissi
David Beckham ja Johnny Depp ei todella hetkauta pätkääkään!Hugh Laurie taas varmaan on monelle vanha äijä mutta mun makuun maailman seksikkäin mies.Jänskä miten se "kauneus" on katsojan silmässä mutta niin se vain menee ja siksi makuasioista on turha kiistellä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:27"]
Ryan Reynolds
[/quote]Hyi, tämä todellakin. AIvan siannäkönen naamasta. Kroppakin korkeintaan average.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:27"]Ryan Gosling
[/quote] Tämä! Kuvittelin pitkään että vain miehet pitävät Ryania täydellisen komeana alfana, ja että suunnilleen kaikki naiset pitävät häntä taviksena.
Chris Hemsworth. Ällöttävä yhdistelmä maskuliinisuutta ja feministisyyttä. Liian nätti tjn.
Vesa Keskinen ja Matti Nykänen xD
Lauri Tilkanen. Ei niin mitään koko miehessä. Persoonaton, karismaton.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:30"]Jaska Saariluoma
[/quote]
Tämä! Yllätyin, kun jossakin ketjussa ylitettiin hänen seksikkyyttään. Toinen vastaava on HIMYM-sarjan Marshall. Ei sitten yhtään vetoa tuollaiset nallekarhumaiset isot miehet.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:29"]
David Beckham ja Johnny Depp ei todella hetkauta pätkääkään!Hugh Laurie taas varmaan on monelle vanha äijä mutta mun makuun maailman seksikkäin mies.Jänskä miten se "kauneus" on katsojan silmässä mutta niin se vain menee ja siksi makuasioista on turha kiistellä.
[/quote] Mä kyllä tykkään noista kaikista. David ja Johnny on kauniskasvoisia mutta kuitenkin... No mun mielestä ykkönen on Lenny Kravitz.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:23"]Channing Tatum ja Vin Diesel nyt ainakin.
[/quote]
Joo, Channingia en kans tajua! :D törkeen hyvä tanssimaan ja kiva kroppa, mutta naamasta tosi mitäänsanomaton.
- narsissi