Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SILTA 3. kausi

Vierailija
27.09.2015 |

1. jakso alkaa tänään klo 22, aiotko katsoa?
Harmi, ettei Martin R. ole enää sarjassa.

Kommentit (1371)

Vierailija
1141/1371 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän noloa sanoa tällaista kaikkien näiden hurjien spekulaatioiden keskellä, mutta en oikeasti edes muista milloin olen ollut näin ihastunut fiktiiviseen hahmoon kuin nyt olen Henrikiin. Voi jeesus

Sama juttu täällä, aina odotan, että näkee Henrikin ruudussa. Ihastun tosi helposti TV-sarjojen hahmoihin, luulisi, että tällainen jäisi teini-ikään, mutta siis yli 30 jo olen ja aina vaan ihastun hahmoihin.

Vierailija
1142/1371 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään erityisesti Sagasta. Hänen hahmonsa ja kaikki ne tilanteet mihin hän on joutunut sekä hyvät toteamukset kuten silloin kun meni tapaamaan Henrikiä ekaa kertaa ja Henrik ehdotti että mennään jonnekin muualle kun kello on paljon ja Saga siihen:" saman verran se on muuallakin".

Kivaa ja liikuttavaa ollut myös seurata Sagan ja Henrikin suhteen kehittymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1371 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirppaaja..tarkotin sieppaaja.

Vierailija
1144/1371 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli nyt sellainen pelko, että Emil olisikin yksin syyllinen. Olisi niin tylsä ratkaisu. Mutta jospa vika jakso keksittyy hänen jahtaamiseensa, vauvan pelastamiseen, Sagan oikeudenkäyntiin ja Sagan ja Henrikin suhteseen. Hansin hautajaisetkin saattaa olla. Onhan siinä jo aika paljon yhdelle jaksolle.

Vierailija
1145/1371 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se ratkeaa, tai ainakin jotain ratkeaa... Ei jaksaisi odottaa iltaa!

Vierailija
1146/1371 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli nyt sellainen pelko, että Emil olisikin yksin syyllinen. Olisi niin tylsä ratkaisu. Mutta jospa vika jakso keksittyy hänen jahtaamiseensa, vauvan pelastamiseen, Sagan oikeudenkäyntiin ja Sagan ja Henrikin suhteseen. Hansin hautajaisetkin saattaa olla. Onhan siinä jo aika paljon yhdelle jaksolle.

Ei Sagan oikeudenkäynti voi olla vielä, kun paperit vasta lähtivät syyttäjälle.

Vierailija
1147/1371 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää keskustelu muuten hiljeni näin?

Vierailija
1148/1371 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mahdollinen on varmaan jo spekuloitu, ja nyt vain odotetaan, että kello lyö 22 :)

Vierailija
1149/1371 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Sagan oikeudenkäynti voi olla vielä, kun paperit vasta lähtivät syyttäjälle.

Olet oikeassa, tarkoitin että Sagan asian selvittely varmasti vie aikaa. Ehkä oikeudenkäyntiin ei edetä. Tai jos yllättäen tekevätkin juoneen isomman aikahypyn?

Vierailija
1150/1371 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mahdollinen on varmaan jo spekuloitu, ja nyt vain odotetaan, että kello lyö 22 :)

Kaikki voitava on tehty.

Vierailija
1151/1371 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haluan kiittää kaikkia tähän keskusteluun osallistuneita! Olette parhaita. Tulee ikävä tätä.

Vierailija
1152/1371 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei haluan kiittää kaikkia tähän keskusteluun osallistuneita! Olette parhaita. Tulee ikävä tätä.

Katsotaan illalla, mitä kaikkea me on osattu täällä spekuloida oikein :)

Vierailija
1153/1371 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä 1154:n kanssa. Tämä on ollut kiva matka teidän kanssa ja neljännellä tuotantokaudella jatketaan!

Vierailija
1154/1371 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vielä sanon, että mietin tuota traileria jossa Saga seisoo raiteilla. Mietin, mikä olisi niin pahaa, että hän olisi tuossa tilassa. Syytteen saaminen nyt varmaan.  Mutta melkeinpä vielä pahempaa olisi, jos olisi jotenkin selvinnyt, että hän on ollut väärässä äidistään. Entä jos äidellä ei ollutkaan Munchausen by proxya, vaan ainoastaan paljon sairasteleva lapsi? Entä jos Saga syytti vanhempiaan väärin perustein aivan turhaan, aiheutti heidän tuomionsa, siskon huostaanoton ja  ja välillisesti tämän itsemurhan (junan alle menon!) Siinä olisi äidille jo motiivikin lavastaa Saga. Sagan rikos on vanhentunut ja jos hän ei saa nyt syytettä, voi olla että hän kokee, että hänen on rangaistava itseään todella pahasti. 

Vierailija
1155/1371 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huomio!!! Tuo selittäisi Sagan valtavan epätoivon joka trailerista välittyy.

Vierailija
1156/1371 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup.Kuinka moni katsoo tänään päätösjakson?Aamulla aikainen nousu ja olen yleensä tallentanut ja katsonut vasta seuraavana päivänä.Tänään taidan valvoa.Peukku ylös,jos katson tänään.Alas,jos myöhemmin.

Vierailija
1157/1371 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin,että peukku ylös,jos katsot tänään.Jokainen vastaa omasta puolestaan :)

Vierailija
1158/1371 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sagan valtavan tunnelatauksen takana siinä raiteilla voi olla myös se, että junassa on hänen pomonsa murhaaja.

Mun pitää herätä 0540 mut katson silti.

Vierailija
1159/1371 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli, tuntuu etten ole valmis... Eikä se jälkeen pääse edes tänne purkamaan tuntoja koska kello on jo 23 :(

Vierailija
1160/1371 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa, ei meinaa enää housuissa pysyä, kun jännittää niin kamalasti! Ja voi sitä tyhjyyden tunnetta, kun ei kohta ole enää mitään, mitä jänskätä koko viikko :)