SILTA 3. kausi
1. jakso alkaa tänään klo 22, aiotko katsoa?
Harmi, ettei Martin R. ole enää sarjassa.
Kommentit (1371)
Minä taas tykkään erityisesti Sagasta. Hänen hahmonsa ja kaikki ne tilanteet mihin hän on joutunut sekä hyvät toteamukset kuten silloin kun meni tapaamaan Henrikiä ekaa kertaa ja Henrik ehdotti että mennään jonnekin muualle kun kello on paljon ja Saga siihen:" saman verran se on muuallakin".
Kivaa ja liikuttavaa ollut myös seurata Sagan ja Henrikin suhteen kehittymistä.
Sirppaaja..tarkotin sieppaaja.
Mulle tuli nyt sellainen pelko, että Emil olisikin yksin syyllinen. Olisi niin tylsä ratkaisu. Mutta jospa vika jakso keksittyy hänen jahtaamiseensa, vauvan pelastamiseen, Sagan oikeudenkäyntiin ja Sagan ja Henrikin suhteseen. Hansin hautajaisetkin saattaa olla. Onhan siinä jo aika paljon yhdelle jaksolle.
Tänään se ratkeaa, tai ainakin jotain ratkeaa... Ei jaksaisi odottaa iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli nyt sellainen pelko, että Emil olisikin yksin syyllinen. Olisi niin tylsä ratkaisu. Mutta jospa vika jakso keksittyy hänen jahtaamiseensa, vauvan pelastamiseen, Sagan oikeudenkäyntiin ja Sagan ja Henrikin suhteseen. Hansin hautajaisetkin saattaa olla. Onhan siinä jo aika paljon yhdelle jaksolle.
Ei Sagan oikeudenkäynti voi olla vielä, kun paperit vasta lähtivät syyttäjälle.
Miksi tää keskustelu muuten hiljeni näin?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mahdollinen on varmaan jo spekuloitu, ja nyt vain odotetaan, että kello lyö 22 :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Sagan oikeudenkäynti voi olla vielä, kun paperit vasta lähtivät syyttäjälle.
Olet oikeassa, tarkoitin että Sagan asian selvittely varmasti vie aikaa. Ehkä oikeudenkäyntiin ei edetä. Tai jos yllättäen tekevätkin juoneen isomman aikahypyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mahdollinen on varmaan jo spekuloitu, ja nyt vain odotetaan, että kello lyö 22 :)
Kaikki voitava on tehty.
Hei haluan kiittää kaikkia tähän keskusteluun osallistuneita! Olette parhaita. Tulee ikävä tätä.
Vierailija kirjoitti:
Hei haluan kiittää kaikkia tähän keskusteluun osallistuneita! Olette parhaita. Tulee ikävä tätä.
Katsotaan illalla, mitä kaikkea me on osattu täällä spekuloida oikein :)
Olen samaa mieltä 1154:n kanssa. Tämä on ollut kiva matka teidän kanssa ja neljännellä tuotantokaudella jatketaan!
Sen verran vielä sanon, että mietin tuota traileria jossa Saga seisoo raiteilla. Mietin, mikä olisi niin pahaa, että hän olisi tuossa tilassa. Syytteen saaminen nyt varmaan. Mutta melkeinpä vielä pahempaa olisi, jos olisi jotenkin selvinnyt, että hän on ollut väärässä äidistään. Entä jos äidellä ei ollutkaan Munchausen by proxya, vaan ainoastaan paljon sairasteleva lapsi? Entä jos Saga syytti vanhempiaan väärin perustein aivan turhaan, aiheutti heidän tuomionsa, siskon huostaanoton ja ja välillisesti tämän itsemurhan (junan alle menon!) Siinä olisi äidille jo motiivikin lavastaa Saga. Sagan rikos on vanhentunut ja jos hän ei saa nyt syytettä, voi olla että hän kokee, että hänen on rangaistava itseään todella pahasti.
Hyvä huomio!!! Tuo selittäisi Sagan valtavan epätoivon joka trailerista välittyy.
Gallup.Kuinka moni katsoo tänään päätösjakson?Aamulla aikainen nousu ja olen yleensä tallentanut ja katsonut vasta seuraavana päivänä.Tänään taidan valvoa.Peukku ylös,jos katson tänään.Alas,jos myöhemmin.
Tarkoitin,että peukku ylös,jos katsot tänään.Jokainen vastaa omasta puolestaan :)
Sagan valtavan tunnelatauksen takana siinä raiteilla voi olla myös se, että junassa on hänen pomonsa murhaaja.
Mun pitää herätä 0540 mut katson silti.
Ei saakeli, tuntuu etten ole valmis... Eikä se jälkeen pääse edes tänne purkamaan tuntoja koska kello on jo 23 :(
Kohta alkaa, ei meinaa enää housuissa pysyä, kun jännittää niin kamalasti! Ja voi sitä tyhjyyden tunnetta, kun ei kohta ole enää mitään, mitä jänskätä koko viikko :)
Sama juttu täällä, aina odotan, että näkee Henrikin ruudussa. Ihastun tosi helposti TV-sarjojen hahmoihin, luulisi, että tällainen jäisi teini-ikään, mutta siis yli 30 jo olen ja aina vaan ihastun hahmoihin.