Mitä ajattelet ihmisistä joilla on vielä vinyylilevysoitin tai vaikkapa kirjahylly?
Kaikki tarvittavahan löytyy nykyään puhelimesta. Kukaan tarvitse enää fyysistä kirjaa kuin ehkä silloin tällöin saunan sytykkeeksi. Vinyylilevyissä on järkyttävä äänenlaatu ja vievät turhaa tilaa asunnosta.
Kommentit (47)
Minulla on paljon kirjoja hyllyssä ja vanhat vinyylit ovat pojallani jolla on levysoitin.
Te joiden mielestä koko elämä on puhelimessa olette säälittäviä. Entä kun teiltä viedään puhelin? Mitä te sitten teette?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paljon kirjoja hyllyssä ja vanhat vinyylit ovat pojallani jolla on levysoitin.
Te joiden mielestä koko elämä on puhelimessa olette säälittäviä. Entä kun teiltä viedään puhelin? Mitä te sitten teette?
Kaikki on tallessa pilvessä
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään käytössä kirjoituskone, sähkötön mekaaninen laite?
Sellaista ei ole, kun menin työelämään, käytössä oli sähkökirjoituskoneet. Minulla oli myös kotona sellainen. Sitten siirryttiin tietokoneaikaan. Kirjoja on aika paljon, levysoitinta ei ole. Oli kasettimankka ja on vieläkin muiden laitteiden ohella. Luen kyllä välillä e-kirjojakin, äänikirjaan en ole vielä tutustunut. Oikea kirja on kuitenkin paras.
Kirjasto täynnä kirjahyllyä, joka seinällä siis. Lisäksi olihuoneessa pienempi "käsikirjasto". Vinyylejä ja soitin 2 kpl myös.
No kyllähän sellainen mies arveluttaa.
Ajattelen, että siinäpä on muuten ihminen, jolla näyttää olevan vinyylilevyjä ja kirjahylly.
Mulla kans Pioneerit vuodelta 1990 ja hyvin toimivat, kertaakaan ei ole tarvinnut korjauttaa.