Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisistä joilla on vielä vinyylilevysoitin tai vaikkapa kirjahylly?

Vierailija
06.04.2022 |

Kaikki tarvittavahan löytyy nykyään puhelimesta. Kukaan tarvitse enää fyysistä kirjaa kuin ehkä silloin tällöin saunan sytykkeeksi. Vinyylilevyissä on järkyttävä äänenlaatu ja vievät turhaa tilaa asunnosta.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä löytyy pioneerin paketti naftaliinista. Tupladekki, CD vaihtaja, LP soitin, viritin vahvistin, mikrofoni. Kuittikin vielä tallessa 9870mk.

Mulla kans Pioneerit vuodelta 1990 ja hyvin toimivat, kertaakaan ei ole tarvinnut korjauttaa.

Vierailija
42/47 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon kirjoja hyllyssä ja vanhat vinyylit ovat pojallani jolla on levysoitin.

Te joiden mielestä koko elämä on puhelimessa olette säälittäviä. Entä kun teiltä viedään puhelin? Mitä te sitten teette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paljon kirjoja hyllyssä ja vanhat vinyylit ovat pojallani jolla on levysoitin.

Te joiden mielestä koko elämä on puhelimessa olette säälittäviä. Entä kun teiltä viedään puhelin? Mitä te sitten teette?

Kaikki on tallessa pilvessä

Vierailija
44/47 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään käytössä kirjoituskone, sähkötön mekaaninen laite?

Sellaista ei ole, kun menin työelämään, käytössä oli sähkökirjoituskoneet. Minulla oli myös kotona sellainen. Sitten siirryttiin tietokoneaikaan. Kirjoja on aika paljon, levysoitinta ei ole. Oli kasettimankka ja on vieläkin muiden laitteiden ohella. Luen kyllä välillä e-kirjojakin, äänikirjaan en ole vielä tutustunut. Oikea kirja on kuitenkin paras.

Vierailija
45/47 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasto täynnä kirjahyllyä, joka seinällä siis. Lisäksi olihuoneessa pienempi "käsikirjasto". Vinyylejä ja soitin 2 kpl myös.

Vierailija
46/47 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sellainen mies arveluttaa.

Vierailija
47/47 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että siinäpä on muuten ihminen, jolla näyttää olevan vinyylilevyjä ja kirjahylly.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan