Voiko vessa mennä tukkoon "myöhemmin"
Siis olin yhdessä kaupassa ja tuli vessahätä (2.-hätä) ja menin kysymään, että onko siellä vessaa. Oli yleisövessa ja laitoin keltaiset käsipyyhkeet siihen pöntön reunalle ja kolmannen vielä käteen varalle. Sitten kun olin valmis, niin pyyhin sillä kädessä olevalla käsipyyhkeellä ja en tiennyt mihin laittaa se, niin tiputin sinne pönttöön. Ja sitten ne kaksi reunoilla ollutta tipahti sinne myös reunoilta, kun en istunut enää niitten päällä ja vedin vessan. Ihan normaalisti menivät alas eikä tukkeutunut. Voiko se vessa mennä tukkoon myöhemmin? Siis että sinne jonnekin putkeen syntyy edemmäs joku tukos, vaikkei heti syntynytkään?
Kommentit (7)
Kuinka pitkän ajan päästä se vielä voi mennä tukkoon?
Sen pöntön voi vuorata vessapaperilla (kuten täällä on moneen kertaan muistutettu). Paperin saa taiteltua istuinrenkaan reunojen alle, ettei vahingossa karkaa. Tai jos putoaakin, wc-paperi kuitenkin hajoaa vedessä.
Silti ei ole tarpeen tahallaan puhdasta paperia tunkea pyttyyn turhan takia. Taaperomme aikoinaan "harjoitteli" vessapaperin käyttöä tosi reilulla kädellä ja sai röörit tukkoon.
Käsipyyhkeet ovat liian paksuja ja jos useampi tunkee pyttyyn hajoamatonta tavaraa, syntyy lopulta tukos.
Ei voi mennä. Koska olet onnistunut laskemaan käsipaperia ison kasan putkiston läpi, pönttö on saavuttanut nyt immuniteetin ja pyhän valaistuksen eikä se voi enää koskaan mennä tukkoon.
Kiitos sinulle ja paskan Jahvelle ylistys olkoon.
Edellisessä asunnossa vessa meni tukkoon ihan miten sattui. Yksikin ilta join kaljaa ja kävin vessassa monta kertaa vain pissimässä. Sitten yhdellä kertaa ei vain vetänyt kunnolla. Vesi laski hitaasti pöntössä. Siinä talossa oli varmaan vikaa putkissa. Kerran kun soitin että täällä on taas joku tukos niin vastattiin joo siellä on pääviemäri tukossa.
Kyllä voi. Minulla jysähti putki tukkoon muutama päivä sen jälkeen kun tein ison keon paskaa joka ei "sulanut". Olisi pitänyt möyhentää ennen pytyn vetämistä.
Voi tietysti. Paine kasvaa ja sitten alkaa paskaa olemaan joka paikassa. Katsovat valvontakamerasta kuka siellä kävi viimeksi. Seuraavan kerran kun menet kauppaan niin tyrkkäävät laskun käteen.