Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikka kiusaamistako?

Vierailija
27.09.2015 |

Voiko ajatella että kyseessä olisi työpaikka kiusaamista kun 

- sinua ei oteta mukaan yhteisiin töihin

- sinulle huomautetaan yhteisistä töistä jotka ovat kaikkien vastuulla

- sinua ei auteta , mutta muita autetaan samoissa tehtävissä

En oikein ymmärrä mistä on kysymys?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä vähäisillä tiedoilla vaikuttaisi silti, että jotain hämärää on meneillään. 

Vierailija
2/9 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kysäisepä niiltä ihan suoraan että mitä tällainen tarkoittaa. Ei me voida tietää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. tiedot olivat vähäisiä. Kyseessä on pieni työyhteisö jossa tiimityö on tekemisen edellytys. Hyvä mieli, yhdessä tekeminen ja asioiden jakaminen ovat romahtaneet radikaalisti.

Itse olen sosiaalinen, ulospäin suuntautunut ja reipas ihminen. Nyt jo jonkin aikaa olen saanut niellä kaikenlaista pientä ja alkaa olla näköjään vähän isomman vaihteen vuoro. Toinen yhteistä eloa syövä asia on että työyhteisössä on vain naisia. Sellaista pientä hivuttamista on joka päivä, koetetaan kepillä jäätä, mistä työkaveri ärsyyntyisi. No, olen yrittänyt kysyä suoraan mistä kenkä puristaa mutta halukkuutta yhteiseen keskusteluun ei ole , eikä koskaan ole ollutkaan. 

Vierailija
4/9 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3:selle :)   Olen kysynytkin , en vaan saa vastausta. Elämä ei ole aina niin yksinkertaista, en halua mitään isoa sotaa, tiedät kyllä mitä tarkoitan. Kun kyseessä on pieni työyhteisö niin vaikea siinä on toimia jos toiset ovat yhteistyökyvöttömiä eivätkä ole valmiita nostamaan kissaa pöydälle. 

Vierailija
5/9 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työpaikkakiusaamista, jos päivää ennen vain ilmoitetaan siirrosta toiseen yksikköön vuorotyöhön (tähän asti säännöllinen päivätyö)? Jos ei saa koskaan vastuuta lyhennettyyn työaikaan vedoten? Jos esimies kertoo muille työyhteisöä koskevista asioista, mutta itse jäät näiden tietojen ulkopuolelle? Onko työpaikkakiusaamista jos pomo ei tervehdi saapuessasi töihin? Kertokaahan mielipiteenne!

Vierailija
6/9 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:16"]

Onko työpaikkakiusaamista, jos päivää ennen vain ilmoitetaan siirrosta toiseen yksikköön vuorotyöhön (tähän asti säännöllinen päivätyö)? Jos ei saa koskaan vastuuta lyhennettyyn työaikaan vedoten? Jos esimies kertoo muille työyhteisöä koskevista asioista, mutta itse jäät näiden tietojen ulkopuolelle? Onko työpaikkakiusaamista jos pomo ei tervehdi saapuessasi töihin? Kertokaahan mielipiteenne!

Kyllä siirrosta pitäisi ilmoittaa aikaisemmin, millainen on työsopimuksesi? Ota yhteyttä työsuojeluvaltuutettuun tai liittoon jos toimitaan vastoin työsopimustasi. Lyhennetty työaika ei riitä syyksi siihen että ei anneta vastuuta (itselläni on astma ja tähän vedottiin kun ei annettu vastuuta, voin kuulemma saada astma kohtauksen ihan milloin tahansa) hih... Tuo on juurikin sitä työyhteisön ulkopuolelle sulkemista kun yhdelle ei kerrota (kokemusta löytyy). Pomon on pakko tervehtieä ja mielestäni kyllä muidenkin pitivät he sinusta tai eivät , se kuuluu yleisiin tapoihin. Kuule kamalasti tsemppiä tiedän tunteesi!!!!

Vierailija
7/9 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työnjako epäselvää? Onko työtehtävät sovittu ja jaettu oikeudenmukaisesti ja selkeästi?

Vierailija
8/9 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaako ne yhdyssanavirheistä?

Vierailija
9/9 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:56"]

Kiusaako ne yhdyssanavirheistä?

Anna kaikkien kukkien kukkia vaan , ei se ole sinulta pois , vai?