Ilmiö: Koululaiset kaatuilevat tarjottimien kanssa – syntyy sotkua ja sirpaleita
Tekevät siis tahallaan - onko tämä sitä Kiva Koulun opetusantia?
Kommentit (10)
Jossain luki että samassa koulussa oli rikkoutunut useita lautasia tämän takia. Jos olisin koulun edustaja, laittaisin jokaikiselle kaatuilijalle laskun kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Jossain luki että samassa koulussa oli rikkoutunut useita lautasia tämän takia. Jos olisin koulun edustaja, laittaisin jokaikiselle kaatuilijalle laskun kotiin.
äiti ja isi ei tykkää
Siis jos ne kakarat kaatuilee tahallaan astioiden kanssa niin aivan varmasti vanhempien tai siis nuorten tulee korvata tuhot.
Eipä aikaakaan niin näihin kouluihin ilmestyvät muovilautaset ja peltimukit (hyvässä tapauksessa muovimukit).
Olen siivoojana yleisökohteessa ja sielläkin tiktok-jutut näkyvät wc-tilojen sotkemisena.
He ovat vain lapsia joilla on kehittymätön koordinaatio
Alexac kirjoitti:
Siis jos ne kakarat kaatuilee tahallaan astioiden kanssa niin aivan varmasti vanhempien tai siis nuorten tulee korvata tuhot.
Juu, tahallaan. Ja kuvaavat hauskan temppunsa nettiin.
Tarpeeksi monta kertaa laitetaan itse siivoamaan jälkensä, niin hauskuus loppuu.
Kaikkia tahallaan kaatuilijoita on rangaistava kovalla kädellä ja saavat itse siivota koko ruokalan, keittiön, vessat ja haisevat käytävät. Se videoidaan ja laitetaan TikTokiin. NiiN!
TikTok on oikeasti internetin syöpä. Haukkukaa vaan kalkkikseksi, kukkahattutädiksi ja boomeriksi (olen milleniaali eli auttamattomasti jo vanhus). En muuta mielipidettäni. TikTok-haasteet on aivan järjettömiä, tässä taas yksi tyhmyyden huipentuma.