Kaksioiden välityspalkkiot Helsingissä
Millä palkkioprosentilla olette saaneet kaksiolle välittäjän Helsingissä? En halua ostaa kiinteällä palkkiohinnalla, koska kyseisiä edullisia palveluja tarjoavat firmat eivät vakuuta. Ilmoitusteksteissä kirjoitusvirheitä, videot epäammattimaisia jne.
Kommentit (8)
Tulin otsikon mukaan vastaamaan, että maksoin kiinteän palkkion. Tiesin välittäjän mukavaksi, koska olin aiemmin ostanut asunnon hänen kauttaan. Hän sai helpot rahat, koska asuntoni myytiin päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös prosentit löydy välittäjien kotisivuilta? Remax näyttäisi halvimmalta perinteiseltä.
Tuskin monikaan on valmis maksamaan Helsingissä listahinnaston mukaisen 8700 e + 400 e välityspalkkion 300t e arvoisesta kaksiosta, joka myydään ekalla näytöllä.
Vierailija kirjoitti:
Tulin otsikon mukaan vastaamaan, että maksoin kiinteän palkkion. Tiesin välittäjän mukavaksi, koska olin aiemmin ostanut asunnon hänen kauttaan. Hän sai helpot rahat, koska asuntoni myytiin päivässä.
Haluatko vinkata firmaa/välittäjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös prosentit löydy välittäjien kotisivuilta? Remax näyttäisi halvimmalta perinteiseltä.
Tuskin monikaan on valmis maksamaan Helsingissä listahinnaston mukaisen 8700 e + 400 e välityspalkkion 300t e arvoisesta kaksiosta, joka myydään ekalla näytöllä.
Pakkohan se on, jos meinaa käyttää prosentuaalisesti hinnoittelevia välittäjiä. Ainoa muu vaihtoehto on myydä itse tai käyttää kiinteähintaista välittäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on, jos meinaa käyttää prosentuaalisesti hinnoittelevia välittäjiä. Ainoa muu vaihtoehto on myydä itse tai käyttää kiinteähintaista välittäjää.
Heheh. Isosta ja maineikkaasta välitysfirmasta vastattiin minulle, että eivät saisi kohteita Helsingissä, jos myisivät vain nettihinnastonsa mukaisilla %-palkkioilla. Olen jo saanut alle listahintojen olevia tarjouksia kaikista isoista firmoista, joista olen tähän asti kysynyt, mutta yritän nyt selvittää, millä %-välityshinnoilla todellisuudessa tehdään kauppoja. Vinkkinä siis muillekin: palkkiot kannattaa kilpailuttaa asunnon myyntiä harkitessa. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi Helsingin helposti myytävissä kohteissa maksaa sama kuin syrjäseudulla?
Kyllä alle listahintojen pitäisi saada sovittua