mies perui treffit....
Mies perui treffimme koska hänellä on huono päivä ja vituttaa..
Nyt satuin huomaamaan että hän on instagramissa alkanut seuraamaan ainakin 30 uutta naista (naisilla herutuskuvia ja peppukuvia suurin osa)..
Minulle hän sanoi haluavansa olla yksin nyt, mutta vähän veikkailen että hän menee treffeille jonkun toisen naisen kanssa tai säätää jotain jonkun kanssa.. Hän väittää kovasti että on kiinnostunut vain minusta, mutta en jotenkin usko.
Haluaako hän vain seksiä minulta Mutta muuten ei halua olla tekemisissä tms.
Olemme tavanneet vasta muutaman kerran ja tekstaamme silloin tällöin ...
Ääh! Ei noista miehistä ota selvää!
Kommentit (15)
Ehkä se haluu rauhoittua kotona runkaten?
"Nyt satuin huomaamaan, että..." Eli stalkkaat sitä jossain instagramis. Ota joku oikee mies joka ei käytä tuollaista paskaa. Ja lopeta se itsekin niin asiat on paljon paremmin.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 18:17"]
Mies perui treffimme koska hänellä on huono päivä ja vituttaa.. Nyt satuin huomaamaan että hän on instagramissa alkanut seuraamaan ainakin 30 uutta naista (naisilla herutuskuvia ja peppukuvia suurin osa).. Minulle hän sanoi haluavansa olla yksin nyt, mutta vähän veikkailen että hän menee treffeille jonkun toisen naisen kanssa tai säätää jotain jonkun kanssa.. Hän väittää kovasti että on kiinnostunut vain minusta, mutta en jotenkin usko. Haluaako hän vain seksiä minulta Mutta muuten ei halua olla tekemisissä tms. Olemme tavanneet vasta muutaman kerran ja tekstaamme silloin tällöin ... Ääh! Ei noista miehistä ota selvää!
[/quote]
No kullä tuosta ihan selvää ottaa, urpo mikä urpo.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 18:17"]Mies perui treffimme koska hänellä on huono päivä ja vituttaa..
Nyt satuin huomaamaan että hän on instagramissa alkanut seuraamaan ainakin 30 uutta naista (naisilla herutuskuvia ja peppukuvia suurin osa)..
Minulle hän sanoi haluavansa olla yksin nyt, mutta vähän veikkailen että hän menee treffeille jonkun toisen naisen kanssa tai säätää jotain jonkun kanssa.. Hän väittää kovasti että on kiinnostunut vain minusta, mutta en jotenkin usko.
Haluaako hän vain seksiä minulta Mutta muuten ei halua olla tekemisissä tms.
Olemme tavanneet vasta muutaman kerran ja tekstaamme silloin tällöin ...
Ääh! Ei noista miehistä ota selvää!
[/quote]
Ei ota selvää? Ei kai tuon selvempää merkkiä ole, ettei mies oo niin kiinnostunut susta kuin treffien peruminen jollain tuollaisella syyllä. Mikä teitä naisia vaivaa? Et kai oikeasti suostu enää treffeille tuollaisen kanssa??
Niin ja samalla kun perui tämän päiväiset treffit, hän ehdotti että tapaamme huomenna.. sanoin etten tiedä vielä ehdinkö.
Haha ja joo kävin stalkkaamassa että onko laittanut jotain ryyppykuvia tms. Instagramiin ja siinä sit huomasin ton toisen ilmiön..
Hemmetti kun edes tietäis miksi sillä on huono päivä ja mitä on sattunut (jos nyt edes on sattunut mitään)
Tekis kyllä mieli huomenna tavata mies ja kattoo miten se käyttäytyy ja kysyä mikä sitä vaivaa?
Anna olla. Monesko haluat olla rivissä?...
Peluri. Jos itse haluaisit löytää jotain vakavampaa, unohda.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 18:17"]Mies perui treffimme koska hänellä on huono päivä ja vituttaa.. Nyt satuin huomaamaan että hän on instagramissa alkanut seuraamaan ainakin 30 uutta naista (naisilla herutuskuvia ja peppukuvia suurin osa).. Minulle hän sanoi haluavansa olla yksin nyt, mutta vähän veikkailen että hän menee treffeille jonkun toisen naisen kanssa tai säätää jotain jonkun kanssa.. Hän väittää kovasti että on kiinnostunut vain minusta, mutta en jotenkin usko. Haluaako hän vain seksiä minulta Mutta muuten ei halua olla tekemisissä tms. Olemme tavanneet vasta muutaman kerran ja tekstaamme silloin tällöin ... Ääh! Ei noista miehistä ota selvää! [/quote] Ei ota selvää? Ei kai tuon selvempää merkkiä ole, ettei mies oo niin kiinnostunut susta kuin treffien peruminen jollain tuollaisella syyllä. Mikä teitä naisia vaivaa? Et kai oikeasti suostu enää treffeille tuollaisen kanssa??
[/quote]
Toki tapaat ja pusuttelet/halit ja kyselet vointeja. Lisäksi voit antaa sille vaikkapa pillua jos ei tänään sattunut muualta saamaan niin kyllä se sunkin torttu paremman puutteessa kelpaa.
Mä varmaan tekisin niin, että ystävällisesti vastaisin että sori huominen ei käy millään enää ja epämääräsesti, että katellaan myöhemmin. Sitten odottaisin niin kauan, että mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut näkemään. Jollei ota, niin peli mielestäni aika selvä. Lisäksi en kyllä missään nimessä kysysi mitään mikä sua vaivaa tms. Ei mies kuitenkin ole velvollinen parin tapaamisen jälkeen kertomaan sen enempää ja hänellä voi olla muitakin naisia kierroksessa.
Minun huono päiväni ainakin piristyisi treffeillä ihanan miehen kanssa.
Mies? :DDD ja instagram :DDD sori ap, 20-vuotias pojankloppi ei ole mies :')
Hahhah, älä alennu enää tapaamaan.