Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11 vuotiaana meikkiä?

Vierailija
27.09.2015 |

Tyttöni, joka on 11 vuotias, on kysynyt saisiko meikata kouluun, hän on kertonut että jotkut hänen luokaltaan meikkaavat jo, tyttöni laittaisi vain ripsiväriä ja huulikiiltoa ei muuta, ja ihon puhdistus kuuluu joka päiväiseen elämään jo muutenkin. Onko OK? Jos laittaa vain ripsiväriä ja huulikiiltoa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin meikkaamaan vasta 19-vuotiaana, mutta ei mua kukaan kyllä ollut koskaan kieltänyt meikkaamasta. Itse en ollut kiinnostunut meikkaamisesta kouluaikoina, eikä itsetuntoni riippunut siitä. Mun mielestä 11-vuotiaan ei missään nimessä tarvitse meikata, mutta ei siinä myöskään mitään pahaa nähdäkseni ole jos meikkaa. Sanoisin, että kannattaa varmaan vähän äidin kanssa harjoitella, ettei tuu heti ylilyöntejä (itselleni ei kukaan opettanut eikä tuohon aikaan YouTube ollut vielä täynnä opetusvideoita joten alku oli aika hatara :D). Ja myös meikinpuhdistuksen tärkeys on hyvä opettaa. 11-vuotias ei kyllä vielä ehkä mitään luomivärejä tai huulipunia tartte, mutta ripsari ja huulikiillot sopii ihan hyvin ton ikäselle. Ja varmaan myös auttaa itsetunnon kanssa, jos voi käyttää meikkivoidetta tai peitepuikkoa sitten ku teini-iän aknea alkaa tulla. Itselläni alkoi aika nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän