Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerroin miehelle, että en pidä....

Vierailija
27.09.2015 |

...yhdestä pienestä asiasta, jota hän tekee seksin aikana ja nyt hän on mököttänyt aamusta saakka. En haukkunut hänen miehuuttaan enkä sanonut mistään isosta jutusta, vaan ihan pienestä asiasta, joka on haitannut mua jonkin aikaa. Mietin tosi pitkään sanonko, ja nyt kadun, että sanoin. En varmaan saa seksiä enää koskaan tän takia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se asia oli?

Vierailija
2/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haua alkaa sitä tässä tarkasti kertomaan, mutta liittyy tietynlaiseen kosketteluun, josta en tykkää. Mies siis suuttui, vaikka väitti ettei suuttunut, ja kerroin tosi nätisti ja varovasti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olet esittänyt pitäväsi siitä? Kyllä minäkin loukkaantuisin, jos mies vuosien jälkeen kertoisi ettei pidä jostain mitä teen. Ei siksi, että kertoo, vaan koska ei ole aiemmin sanonut.

Vierailija
4/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vain miehelle aikaa. Turha sinun on rehellisyyttäsi anteeksi pyytää, jos kerroit asiasta hyvin aikein.

Vierailija
5/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ap täysin oikein kun kerroit. Jos asiallisesti antaa palautetta, niin helvetti soikoon toisen on täysin turha mököttää sen takia. Sinun mielipiteesi on tärkeä ja toisen tulee kunnioittaa halujasi.

Vierailija
6/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mielestäni yrittänyt sanattomasti viestittää, että en pidä, siis laittanut kättä pois tai vaihtanut itse asentoa, mutta koska se ei ole mennyt perille, oli pakko sanoa. Enkä sanonut suoraan seksin jälkeen, vaan hieman myöhemmin, mutta ei auttanut - suuttui silti....

ap

Vierailija
7/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikuinen ihminen voi pahoittaa mielensä ja pääsee siitä sitten yli. Ihan typerää kiukutella sellaisen vuoksi, mutta ymmärrän että se harmittaa jos on luullut pitkään että se on kivaa ja tehnyt sitä innolla. 

Mutta asian esitystapa on noin herkissä asioissa tärkeä, kannattaa ennemmin sanoa "haluaisin kokeilla tehdä tätä toisella tavalla, luulen että tykkäisin siitä enemmän."

eikä tyylillä: "Kun sä aina puret siitä silleen niin se on inhottavaa ja multa menee halut."

Vierailija
8/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah.. Turha sen on ottaa itseensä.. Pitäisi olla aikuinen ja olla iloinen, että sanoit asiasta ja hän voi parantaa.

Kysy siltä, miksi mököttää..

Vierailija
9/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä ole pakko pitää. Kysyisin kuitenkin, että onko se sinun mielestäsi jotenkin pervoa tai " likaista" etkä siksi pysty nauttimaan siitä? Peppureiässä on hirmusti tuntohermoja. Itse tykkään todella paljon siitä, kun mies nuollessaan pimpsaa työntää sormen peppuun. (Joskus harrastamme myös anaaliyhdyntää.)

Vierailija
10/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että työnnät sormesi yksitellen samaan paikkaan ja teet hänelle sitten salaatit ja lihapullat pesemättä käsiäsi ensin. Kun mikään kielto ja käsky ei tehonnut, tämä tehosi.

Vierailija
11/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehelle kannata sanoa "pienestä" asiasta.

Vierailija
12/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:16"]En haua alkaa sitä tässä tarkasti kertomaan, mutta liittyy tietynlaiseen kosketteluun, josta en tykkää. Mies siis suuttui, vaikka väitti ettei suuttunut, ja kerroin tosi nätisti ja varovasti.

ap
[/quote]

No kerro nyt niin voidaan sitten paremmin pohtia.

Vierailija
13/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä miksi hän suuttui. Mun mielestä seksissä nimenomaan kuuluu kertoa mistä ei pidä tai mistä pitää erityisen paljon.

Vierailija
14/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:09"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:16"]En haua alkaa sitä tässä tarkasti kertomaan, mutta liittyy tietynlaiseen kosketteluun, josta en tykkää. Mies siis suuttui, vaikka väitti ettei suuttunut, ja kerroin tosi nätisti ja varovasti. ap [/quote] No kerro nyt niin voidaan sitten paremmin pohtia.

[/quote]

No hyvä on sitten, jos se jotain auttaa. Pepunreiän koskettelusta oli kyse. En pidä siitä yhtään, mutta nyt sain vasta sen sanottua hänelle ääneen.

ap

Vierailija
15/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:16"]En haua alkaa sitä tässä tarkasti kertomaan, mutta liittyy tietynlaiseen kosketteluun, josta en tykkää. Mies siis suuttui, vaikka väitti ettei suuttunut, ja kerroin tosi nätisti ja varovasti. ap [/quote] No kerro nyt niin voidaan sitten paremmin pohtia.

[/quote]

No hyvä on sitten, jos se jotain auttaa. Pepunreiän koskettelusta oli kyse. En pidä siitä yhtään, mutta nyt sain vasta sen sanottua hänelle ääneen.

ap

[/quote]

Hanki miehellesi syntymäpäivä- tai joululahjaksi homojen eheyttämiskurssi jossain kristillisessä leirikeskuksessa.

Vierailija
16/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, toi on aika paha. Voi olla että menee pidemmän aikaa kunnes leppyy. Kyllä minäkin olisin loukkaantunut vastaavanlaisessa tilanteessa.

Vierailija
17/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kenties tekikin sitä itsensä takia eikä sinun, ja siksi nyt mököttää, kun ei saa sitä enää tehdä. Arvaus vaan.

Vierailija
18/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:15"]

[/quote]

ap

[/quote]

Teepä niin kuin minä ehdotin. Juuri samasta asiasta oli kyse, eikä exäni millään halunnut ymmärtää pitää sormiaan poissa. Jankutti vain, että kun muutkin on tykänneet.

Nro 10

Vierailija
19/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No loukkaantumisesta voi ehkä toivoa että viesti meni perille. Itse olen yrittänyt kertoa miehelle mistä pidän ja mistä en, mutta hän vain unohtaa tai "unohtaa". Pitäisi varmaan piirtää joku kaavio mikä käydään läpi joka kerta ennen seksiä, että menisi tajuntaan asti.

Vierailija
20/24 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies mitään puhunut tänään, AP? Teit ihan oikein. Nyt odotellaan vaan milloin se mies tajuaa sen.