Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä työkaverin kanssa

06.04.2022 |

Siis otsikossa kysymys jo olikin. Miten ajauduitte tilanteeseen?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timppa kirjoitti:

Olen, vain kerran. Olin korvia myöden ihastunut tähän naiseen, olimme molemmat naimisissa tahoillamme.Sitten hänen lähimmä työkaverit torpedoi suhteemme ja ajauduimme erillemme. Muistan yhä miten vaikea oli tavata työpaikalla, onneksi olimme eri osastoilla, muutoi olisin varmasti vaihtanut työpaikkaa. Hänellä on yhä sydämmessäni paikka.

Sydämeen mahtuu vain yksi ämmä (M). Oliko unohtunut?

Vierailija
22/47 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboinut olen töissä monet kerrat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat. Yleensä töistä menty syömään tai yksille ihan kavereina ja tilanne on vain edennyt. Osan kanssa jäänyt siihen, osan kanssa tapailtu jonkun aikaa ja viimeisin on nyt pyörinyt nurkissa vuosikymmenen vaikka työpaikka on vaihtunut aikapäiviä sitten.

Vierailija
24/47 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Tummapintainen mies toiselta mantereelta - muutaman päivän conferenssi ja vikitteli hotellihuoneeseensa. Nai kunnolla ja vähän ehkä kadutti, mutta nautinto vei voiton. Antaisin uudestaankin.

Vierailija
25/47 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mutta läheltä on pitänyt parikin kertaa. harmi, olisin mielelläni pannut.

Vierailija
26/47 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RiinaJKL kirjoitti:

Kyllästyin ukon 15 senttiseen.

Nyt työkaveri hoitaa panohommat yli 20 sentisellä

Puhutko noin miehestäsi... tiedätkö millaiselta ihmiseltä se saa sinut vaikuttamaan. Seksi ja välittäminen eivät ole senteistä riippuvaisia.

Vierailija
27/47 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masturboinut olen töissä monet kerrat.

Väärin. (Väärin! ymmärretty kysymys) Kyseessä oli seksiä (obs! ei. itsensä! vaan) tyäkaverin kanssa? Tai, ehkä..oot joku(seksialan-)työntekijä. ja sun mulkku on sun,'työkaveri' ..niin. Sillojoo.. *ehkä* vois käydä? tai. aikahuoni('meri'selitys) sekin ois. Eikö?

Vierailija
28/47 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. Tummapintainen mies toiselta mantereelta - muutaman päivän conferenssi ja vikitteli hotellihuoneeseensa. Nai kunnolla ja vähän ehkä kadutti, mutta nautinto vei voiton. Antaisin uudestaankin.

Tämähän on aivan loistavaa - peräkammarin hädässä olevat poijat vetelevät alapeukkua, kun kysymykseen vastataan. WTF? jos joku sanoo naiskenneleensa työkaverinsa kanssa, kun sitä vartavasten kysytäään, niin mitä v.... sitten joku laittelee buu-merkkejä tänne... hahahahah miten voi olla elämä vaikeaa...hahahahaha

Vierailija
29/47 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kahdenkin kanssa. Toisen kanssa olen edelleen parisuhteessa vaikka emme enää samassa työpaikassa olekaan.

Vierailija
30/47 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
31/47 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
32/47 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa työpaikassa kahden eri naisen kanssa. Toisen kanssa useamman kerran.

Vierailija
33/47 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli erään ihanan naisen kanssa joka oli vielä silloin naimisissa. Usein pantiin töissä ja naisen luona kun hänen mies ja lapsi oli poissa kotoaan.

Vierailija
34/47 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini hoidellut minua isolla jo yli vuoden Omena hotellissa.

Surkeasti varustettu aviomieheni ei tiedä tästä mitään...

Vierailija
35/47 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren naiskollegan kanssa vedettiin varvi illalla hiljentyneen toimiston neuvotteluhuoneen pöydällä. Ensin naisen huolena oli myöhästyminen jumpalta mutta lopulta sain tulla paljaalla loppuun asti. Jumpan alkulämmittelyt tuli sillä kerralla hyvin hoidettua.

Vierailija
36/47 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä, olis ehkä kiva kokeilla. Ilmassa on joskus flirttiä, en tiedä työkavereiden siviilisäätyjä ja en halua varatuille tuottaa mitään kriisiä.

Vierailija
37/47 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMkk kirjoitti:

Kyllä tuli erään ihanan naisen kanssa joka oli vielä silloin naimisissa. Usein pantiin töissä ja naisen luona kun hänen mies ja lapsi oli poissa kotoaan.

Mistä tuo homma lähti miten sait varatun naimisissa olevan suostumaan moiseen ja vielä töissä

Vierailija
38/47 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Hänellä tuplasti isompi kulli, kuin aviomiehelläni...

Vierailija
39/47 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
40/47 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme