Inhoan käsitettä pelituoli. Assosiaationa ihminen, joka pelaa jotain pelejä, tai luulee pelituolin olevan jotain hienoa
En tajua, miksi ihmisellä pitää olla joku pelituoli. Kaikki puhuvat jostain pelituoleista. Pelituoli, aargh!
Kommentit (26)
Naiset ei voi olla oikeita geimereitä.
Ergonominen, saa säädettyä juuri itselle sopivaksi
mulla oli aiemmin käytettyjä rikkinäisiä konttori tuoleja sitten ostin "pelituolin" kalleiman minkä löysin gigantista ihan siksi ettei tarvii vuosittain vaihdella ja kroppakin olisi jossain ergonomisessa asennossa.
ja en pelaa yhtään mitään.
Kyllä. Pelituoli kuulostaa juuri siltä mitä onkin: siinä istutaan ihan helvetisti.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää, kun pelikaverini kutsuu mua e-girliksi.
Pelaamme yhdessä lähes päivittäin, ja olen oikeasti ihan hyvä peleissä, enkä keskustele striimeissä vähissä pukeissa.
N31
Vierailija kirjoitti:
Eikä gaymereiden puolisoja.
Rumahan se on, mutta en epäile ergonomisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tai meikkipöytä. Aaaarghh
Ei minulla mitään meikkipöytää ole, vaikka olen nainen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vai oikein "geimer" ihme mongerrusta taas, kuulostaa joltain homolta lol.
Inhoan käsitettä sisustustyyny. Siis mitä ihmettä, tyyny vain ulkonäön takia eikä sitä saa sitten edes käyttää päänalusena.
🎵🎶 Pelituoli, pelituoli 🎵🎶
🎵🎙 tsik tsik tsik tsik pelituoli
Pelituoli! 🎶🎵🎶🎶🎶
Itse olen etsimässä hyvää työtiloja ja samalla vilkuilen myös pelituolien suuntaan. Jostain syystä nuo pelituolit on tehty rumiksi ja se rajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan käsitettä sisustustyyny. Siis mitä ihmettä, tyyny vain ulkonäön takia eikä sitä saa sitten edes käyttää päänalusena.
kylässä kuuluu hypistellä sitä ja kehua, sillä aikaa kun tee jäähtyy.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen etsimässä hyvää työtiloja ja samalla vilkuilen myös pelituolien suuntaan. Jostain syystä nuo pelituolit on tehty rumiksi ja se rajoittaa.
En työtiloja vaan työtuolia, toivottavasti autocorrect ei nyt muuta tekstiä.
Mulla on pelituolin nimellä ostettu työtuoli. Oli paras istua, eniten säätöjä yms. Ostin sen kun aloin kirjoittaa kandiani ja tiesin, että pitää istua paljon kirjoittamassa ja keittiöntuoli, jolla siihe asti olin pärjännyt2 ei ole ergonomisin enkä jaksa raahautua joka päivä kirjastoonkaan kirjoittamaan. Loppujen lopuksi meni 2 vuotta siinä tuolissa sitten myös etäluennoilla, kun pandemia iski pari kuukautta sen jälkeen kun aloitin kandini eli oli ihan hyvä päätös ja ajoitus.
Vierailija kirjoitti:
Juu, kaikki on puolikuppipenkin näkösiä. Tuttu amisautosta.
Kyllä