Voiko mies rakastua minuun?
ongelmana siis että olen 158cm, eli todella lyhyt, muuten ihan hyvännäköinen 22v nainen. Rintani ovat pienet, tupakoin ja käytän pilveä harvoin. Alkoholin käyttöä olen vähentänyt paljon. Voiko joku mies rakastua tällaiseen "likaiseen" naisen alkuun..? Ehkä en luota itseeni viime suhteeni takia..
Kommentit (8)
Voiko nainen olla liian lyhyt? Ei minun mielestäni ainakaan. Enemmän haittaisi jos nainen olisi pidempi kuin minä, mutta sekään ei kyllä olisi este millekään.
Ei sitä itseluottamustaan kannata menettää yhden suhteen takia, tai useammankaan. Kaikki ovat omanlaisiansa yksilöitä ja kaikista kiinnostuu varmasti joku. Se on sitten eriasia ja se haaste että kiinnostus on molemminpuoleista :)
Unohdit lisätä luetteloosi tyhmyyden.
Ei ennenkin opit rakastamaan itse itseäsi.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:26"]
Ei ennenkin opit rakastamaan itse itseäsi.
[/quote]
Perustele.
Jätä rööki ja pilvi niin hyvä paketti.
Päihteet minimiin ja sitten vaan valitsemaan jonosta se paras ehdokas!
Opit näkemään itsesi positiivisessa valossa nähden hyvät asiat, joita sinussa on. Joku tupakanpoltto tai harvakseltaan tapahtuva pilvenpoltto ei määrittele sinua ihmisenä, joten miksi itse teet niin? Katso itseäsi kokonaisuutena ja keskity enemmän siihen mistä pidät. Ja jos sinusta tupakanpoltto tekee itsestäsi epämiellyttävän, lopeta se. Älä kysy täällä voiko joku rakastua sinuun, kun kuitenkin sisälläsi tiedät, että voi.