Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eropäätös ja miten pystyä asumaan saman katon alla

Vierailija
27.09.2015 |

Miten ihmeessä onnistun asumaan uskottomuuden jälkeen samassa taloudessa miehen kanssa ja esittämään lasten aikana, että kaikki on ihan ok, kun oikeesti voin pahoin.
Kokemuksia? Neuvoja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, tuo uskottomuus vie kyllä varmasti pohjan siltä sovinnossa asumisessa. Itse asuin exäni kanssa useamman kuukauden kämppiksinä eron jälkeen, mutta ero oli yhteinen päätös eikä eroon liittynyt kolmansia osapuolia

Vierailija
2/7 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kyllä sua auttaa. Itse olen eronnut ja edelleen asutaan saman katon alla pääsääntöisesti, vaikka omakin asunto minulla jo on. Lasten takia tehdään tää pikkuhiljaa, joka viikko ollaan myös mun asunnolla yötä lasten kanssa ilman miestä. Mutta meillä ei ollutkaan mitään uskottomuutta taustalla, en tiedä toimisiko jos olisin katkera exälleni, tuskin toimisi.

Etkö ole löytänyt vielä omaa asuntoa, vai miksi majailet siellä vastentahtoisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko luulet, että menee siihen, että pääsette muuttamaan erilleen? Kokemusta on pettäjän kanssa asumisesta eropäätöksen jölkeen, mutta ei sentään lapsia ollut kuvioissa. Muutama kk sitä piti kestää.

Koita pysyä vahvana, keskity itseesi ja lapsiisi sekä käytännönjärjestelyihin.. Tsemppiä! 

Vierailija
4/7 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne.
Mä olisin niin valmis pistämään miehen ulkoruokintaan, mutta mietin miten pärjään taloudellisesti. Mies ilmoitti, että jos heitän hänet nyt ulos niin hän ei osallistu mihinkään laskuihin. Kiva kiristys keino. Ja nyt viimeinen päivä erääntyy taas laskut ja kaikki ovat tulleet mun nimellä. Asuntolainakin on mun, joten se on mies joka muuttaa jos joku.

Vierailija
5/7 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, odotat viimeiseen päivään ja sitten nakkaat ulos.

Ei kai hänen kuulukaan maksaa sen jälkeen SINUN laskujasi.

Vierailija
6/7 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää laskea pystytkö jäämään asuntoonne. Onko asunto yksin sinun? Onko avioehto?

Vierailija
7/7 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up lisää kokemuksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi