Olen ollut yli 7vuotta selvinpäin. Voinko juoda olutta?
Minulla siis lääkitys: voxra 300mg, aripiprazole 10mg, olanzapin 7,5mg,opamox 15mg, tenox 20mg. Eli aikamoinen cocktail. Nyt on vaan alkanu kaivata sitä pikkuhiprakkaa.
Kommentit (34)
Bentsojen kanssa ei kannata, ja jos aikaisemmin on ollut alkon kanssa ongelmaa, niin silloin ei ainakaan kannata. Harvalla jää vain siihen yhteen pikkuhiprakkaan, helposti saattaa jäädä taas putki päälle.
Olut on elintarvike eikä alkoholijuoma. Nestemäistä leipää.
Miten niin voitko? Kuka estää? Vapaassa maassa kuka hyvänsä voi tehdä mitä tahansa, minkä laki sallii ja mihin omat rahat riittävät.
Olisin enemmän huolissani noista lääkemyrkyistä.
En tiedä mitä ja mihin noi lääkkeet ovat, mutta itse ihastuin ajatuksesta tuosta chatista kysymisestä. Siellähän tosiaan pääsee ihmisen kanssa juttelemaan ja nimettömänä.
Periaatehan on, ettei minkään lääkkeen kanssa juoda alkoa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin enemmän huolissani noista lääkemyrkyistä.
Olen perheellinen ja psykoosilla taipumus uusiutua joten syön myrkyt kiltisti. Jos yksin olisin en todellakaan söisi. Ap
Olen ollut 20 vuotta juomatta. Join kuitenkin pari desiä simaa, jossa 0,8 prosenttia alkoholia. Nyt taisin retkahtaa ja olen juoppo!
Jätä lääkkeet ja ota sitten.
Tulee vaan huono olo
Kai voit jos nesteen nieleminen onnistuu ei se vaikeaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Jätä lääkkeet ja ota sitten.
Tulee vaan huono olo
Mahtaakohan yhden päivän lääkkettömyys auttaa? Varmaan pitäisi olla useampi päivä ilman lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi, tai tietysti voit mutta sitten se menee överiksi viimeistään toisella kerralla. Itse ollut 5 vuotta juomatta ja jos alkaa mieli tekemään niin muistelen sitä aiempaa örvellystä
Lisään vielä että minulla ei ole koskaan ollut ongelmia alkoholin kanssa eli en ole koskaan ollut juoppo. Lääkityksen takia mietityttää voisinko pari kolme olutta juoda.
Kysy lääkäriltä ennemmin kuin vauvapalstalla.
Seuraavaan lääkäri käyntiin on vielä pitkä aika. Ihan alustavasti kyselen täältä ja ajankulukseni, jos jollain vaikka kokemusta.
Päihdelinkki on asiallinen valvottu keskustelupalsta.
Käytän sitä päihdeasiakkaiden ongelmien kanssa.
Miksi syöt niitä lääkkeitä, hoidatko niillä jotain vaivaa vai huvikseenko rouskutat että mukavampi olla? Ota itelle mielummin niinku haaste, "kulta sinusta tullut pullukka" , " Suomen vahvin mies" Jne. hoida pikku hiljaa itsesi kuntoon. Miksi enempää päätä sekoittaa, näytä itsellesi hoogan? Vähennä lääkitystä, harrasta, etsi työpaikka jne.. toinen vaihtoehto on että jäät kuolaavaks idiootiks johonki terassille.. älä laske allesi..
jos otat niin unohda elämä kirjoitti:
Miksi syöt niitä lääkkeitä, hoidatko niillä jotain vaivaa vai huvikseenko rouskutat että mukavampi olla? Ota itelle mielummin niinku haaste, "kulta sinusta tullut pullukka" , " Suomen vahvin mies" Jne. hoida pikku hiljaa itsesi kuntoon. Miksi enempää päätä sekoittaa, näytä itsellesi hoogan? Vähennä lääkitystä, harrasta, etsi työpaikka jne.. toinen vaihtoehto on että jäät kuolaavaks idiootiks johonki terassille.. älä laske allesi..
Ihan lääkärin määräämiä ja lääkärin ohjeiden mukaan syön vaivoihini.
Olin 8v juomatta, mutta en saavuttanut sillä mitään etua. Työpaikka meni ja vaimo lähti raittiina ollessa. Joten "heijaa ja otetaan taas."