Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut yli 7vuotta selvinpäin. Voinko juoda olutta?

Vierailija
06.04.2022 |

Minulla siis lääkitys: voxra 300mg, aripiprazole 10mg, olanzapin 7,5mg,opamox 15mg, tenox 20mg. Eli aikamoinen cocktail. Nyt on vaan alkanu kaivata sitä pikkuhiprakkaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi, tai tietysti voit mutta sitten se menee överiksi viimeistään toisella kerralla. Itse ollut 5 vuotta juomatta ja jos alkaa mieli tekemään niin muistelen sitä aiempaa örvellystä

Vierailija
2/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita lääkkeitä en tunne, joten siihen puoleen en ota kantaa,

Mutta minä olen nyt ollut kaksi vuotta alkotta, enkä suunnittele putken katkaisemista. Voisin toki juoda pari kaljaa, mutta ei tee edes mieli ja samalla laskuri nollaantuisi. Minulle itselleni holiton jakso on jonkinasteinen saavutus ja mitä pidempi sen parempi. En halua katkaista sitä ja aloittaa uudelleen nollasta. Miksi sinäkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi, tai tietysti voit mutta sitten se menee överiksi viimeistään toisella kerralla. Itse ollut 5 vuotta juomatta ja jos alkaa mieli tekemään niin muistelen sitä aiempaa örvellystä

Lisään vielä että minulla ei ole koskaan ollut ongelmia alkoholin kanssa eli en ole koskaan ollut juoppo. Lääkityksen takia mietityttää voisinko pari kolme olutta juoda.

Vierailija
4/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kohta kaksi vuotta alkotonta takana. Välillä leikin ajatuksella, että josko sitä vähän joisi, mutta sitten tulee kysymys, että miksi? Nuoruuden nousuja ei enää takaisin saa, oli päissään tai ei.  Sitä paitsi on tämä keski-ikäisen vimma kaikessa huvittavuudessaan ihan lysti. 

Vierailija
5/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että minulla ei ole koskaan ollut ongelmia alkoholin kanssa eli en ole koskaan ollut juoppo. Lääkityksen takia mietityttää voisinko pari kolme olutta juoda.

Kysy lääkäriltä ennemmin kuin vauvapalstalla.

Vierailija
6/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lääkemäärä on varmaan syystä. En suosittele hiprakkaa, tuskin se siihen jää. Tai ennenkään jäänyt. Muutamaan. Niin me riippuvaiset kaikkea käyttöä sokeasti vähätellään, 'muutama'. 🙂

Vierailija
7/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ollut juomatta sunnuntaista asti. Tänään ajattelin ottaa pari huurteista

Vierailija
8/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaan lääkäri käyntiin on vielä pitkä aika. Ihan alustavasti kyselen täältä ja ajankulukseni, jos jollain vaikka kokemusta.

Vierailija
9/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaan lääkäri käyntiin on vielä pitkä aika. Ihan alustavasti kyselen täältä ja ajankulukseni, jos jollain vaikka kokemusta.

Mitä niissä lääkkeiden ohjeissa sanotaan? Mietin monestako oluesta saisit hiprakan? Ei kai muutama haittaa, ellei lääkitys esteenä. Googlaa.

Vierailija
10/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö moisella lääkecocktaililla pääse ihan tarpeeksi hiprakkaan?

Vierailija
11/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut myös joku 10 vuotta ilman kännejä. Olutta toki juon silloin tällöin ja muutama lonkerokin menee. Mielestäni ei kannata ottaa liian pakonomaisesti onko vai eiko ole juomatta. Itselläni rupeaa tokkimään aina vastaan muutaman oluen jälkeen eli ei vaan maistu enää. Nuorempana olin joka viikonloppu kännissä mutta aikansa kutakin. Mielialalääkitys on minullakin ja jos juo alkoholia niin on parempi laittaa pillerit syrjään siksi aikaa kun on alkoholia yhtään veressä.

Vierailija
12/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö moisella lääkecocktaililla pääse ihan tarpeeksi hiprakkaan?

Valitettavasti ei pääse. Saa vaan suht normaalin olon

Vierailija
13/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut myös joku 10 vuotta ilman kännejä. Olutta toki juon silloin tällöin ja muutama lonkerokin menee. Mielestäni ei kannata ottaa liian pakonomaisesti onko vai eiko ole juomatta. Itselläni rupeaa tokkimään aina vastaan muutaman oluen jälkeen eli ei vaan maistu enää. Nuorempana olin joka viikonloppu kännissä mutta aikansa kutakin. Mielialalääkitys on minullakin ja jos juo alkoholia niin on parempi laittaa pillerit syrjään siksi aikaa kun on alkoholia yhtään veressä.

Tätä itsekin ajattelin. Yksi päivä lääkkettömänä ei vaikuttaisi mitenkään. Kaikissa muissa lääkkeissä on alkokielto paitsi voxrassa.

Vierailija
14/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi juoda noiden lääkkeiden kanssa. Opamox ja stenig vomimistaa alkoholin vaikutuksia ja se niiden. Tulee täysin ”black out” ja voi olla vaarallista (yliannostus).

Vierailija
15/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, lähtee todella helposti lapasesta jos käytät samaan aikaan bentsodiatsepiinejä.

Vierailija
16/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Yliopiston Apteekin chatista.

Vierailija
17/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kerran, eli osta vain 12pack olutta ja juo muutama, jos alkaa maistumaan niin mitään vakavaa ei pääse sattumaan,,ennenkuin oluet loppuu.

Vierailija
18/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lääkkeet voi googlettaa. Aloitta taidat vuosia käyttäneenä sun pitäisi  tietää,  että tippakin viinaa moisen lääke arsenaalin sekaan, olet täysin sekaisin. Itse en uskaltaisi pelleillä.

Vierailija
19/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.  Se ei ole väärin, mutta jos hiukankin ajattelet olevan.  Olet vastuussa vain itsellesi.

Vierailija
20/34 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa tyytyä vain alkoholittomaan ehkä niin parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi