Nykyisin joka toinen valittaa kärsineensä lapsettomuudesta kun on yritetty max. vuosi lasta... Ja on jo kolme omaa
Tämän ajan yksi muotisana, lapsettomuus, valitetaan kolme omaa lasta sylissä kuinka on kärsitty lapsettomuudesta! Lopettakaa se ulina, jos on vuoden yrittänyt lasta ja saanut sen jälkeen kolme lasta niin ET KÄRSI LAPSETTOMUUDESTA! Ajatelkaa niitä ketkä eivät saa yhtään vaikka haluaisivat, he ovat niitä jotka oikeasti kärsivät lapsettomuudesta!
P.s minä en kuulu "kärsijöihin", tiedän lapsettomia ja heitä ja minua harmittaa vaan tämä ilmiö että surkutellaan julkisuudessa lapsettomuutta jos ei heti tärppää
Kommentit (24)
Nykyään jokainen haluaa hetkensä valokeilassa ja keinolla millä hyvänsä keksitään jotain millä sympatiaa voi kupata. Koskee erityisesti siis näitä someaktiiveja.
Mulla myös yksi tämmönen kaveri, tai entinen kaveri. En jaksa pätkääkään sitä piehtarointia olemattomassa lapsettomuudessa (hänellä kolme lasta, neljättä yrittävät). Meillä takana 8 vuotta yritystä ja hoitoja, nolla lasta, yksi keskenmeno ja hän yrittää tukeutua minuun kun ollaan kuulemma niin samassa veneessä jokakuisten pettymysten kanssa. Voi luoja, että ottaa päähän.
Huomannut saman. Kyllähän se aika koomiselta tuntuu ettei osalla ole mitään tilannetajua.
Tottakai näistä on tärkeääkin puhua somessa ja tuoda asiaa esille. Tietoisuus kasvaa. Mutta nimenomaan sitä kaivataan näiltä oikeasti lapsettomuuden kanssa kamppailleilta. Ja tuohan se toivoa, että onnistumistakin on. Sen sijaan kukaan ei halua kuulla miten monilapsisen perheen äiti mehustelee riipivällä lapsettomuudella seuraajamäärien, huomion ja tykkäysten toivossa. Se on vain noloa ja tökeröä. Pitäisi tajuta olla hiljaa ja ymmärtää edes alkeellisia käytöstapoja.