Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko shoppaillut tanskalaisten perustamassa Normal-ketjun myymälässä?
06.04.2022 |
Ostajalle on haluttu luoda jännittävä "labyrintti" jossa tuttujen tuotteiden lisäksi tulee vastaan myös yllättäviä löytöjä. Mitä mieltä?
Kommentit (23)
Pari kertaa olen käynyt, samalta vaikuttaa kuin Tiger.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kävin kun oli avajaiset Hyvinkään Willassa maaliskuussa. Ostin kookoksentuoksuisia voiteita, lapset ostelivat mm. kynsilakkoja. Ihan ok.
Alue: Aihe vapaa
Ulkomailla on noita merkkiliikkeitä ihan eri lailla kun mitä suomessa.
Ja amazonista saa ihan mitä tahansa päivän toimitusajalla.