Naiset! Laittautukaa kerran viikossa miestä varten.
Vähän tuhmemmat vaatteet ja meikkiä. Kummasti piristää pitempääkin liittoa ja nostattaa omaakin itseluottamusta, kun mies riisuu heti silmillä eikä voi pitää näppejään erossa. ;)
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 01:54"]Onneksi mulla on mies joka rakastaa ja haluaa minua sen takia MIKÄ minä olen eikä sen takia MILTÄ minä näytän....
Mieheni mielestä olen seksikkäimmälläni juhlien tms jälkeisenä aamuna kun olen ihan räjähtänyt eli en ole illalla/yöllä jaksanut pestä naamaa enkä harjata hiuksia. Myös flunssan kourissa nenä punaisena ja silmät vuotavana sängyn pohjalla maatessa ukko pitää hyvänä..
Toki hän kehuu minua muulloinkin eikä vain silloin kun haluaa seksiä...
[/quote]
Niin.. Mies on päässyt juhlimaan ja nähnyt Muutakin kuin kotioloja.
[/quote]
Juu, juhlii MINUN kanssani, äärimmäisen harvoin lähtee poikien iltaa viettämään IHAN OMASTA TAHDOSTAAN. Ja kyllä hän on elämää ja muita naisia kokeillut jo ennen minua joten siksi ei olekkaan enää tarve testailla mitään....
Kait makuja on monia koska oma mieheni syttyy minusta silloin kun olen juuri tullut suihkusta ja päällä on ihan rennot pikkuhousut (mallia hipster) ja ylisuuri lököttävä t-paita. Näin hän on sanonut enkä näe mitään syytä miksi valehtelisi koska tietää, että voisin kyllä hänen mielikseen välillä pukea seksikkäitä vaatteita päälleni jne.
Meillä tuohon riittää (puolin ja toisin) että pukeudumme ja laittaudumme töihin päivittäin. Kumpikin pidämme tyylikkäitä bisnesvaatteita, hyvin hoidettuja ja laitettuja hiuksia ja kevyttä meikkiä (naisella) kiihottavina. Näen joka päivä töihin lähtiessä tietyn pilkkeen mieheni silmissä vielä näin 20v jälkeenkin;D
Kyse ei ole tosiaankaan siitä ettenkö kelpaisi myös tukka tahmaisena pyjama päällä vaan siitä mikä tekee sen wau-tunteen arjessa. Joka päivä olen yhtä ihastunut siihen ajatukseen että tuo komea, hyväntuoksuinen ja hyvin pukeutuva mies on mun. Se on kaikkein eniten ylpeyden tunnetta.
Ja sille joka natisi noista kotitöistä tms - meillä on aina hoidettu kaikki pyytämättä automaattisesti yhdessä. Olemme myös toistemme parhaat ystävät ja kumppanit. Seksiä on usein, en osaa edes kuvitella että jokin muu kuin onnettomuus tai sairaus sen meiltä lopettaisi.
pari 50+, 4 lasta
Toimii joissakin suhteissa, joissakin ei. Minun mieheni sanoisi vain jotain tyyliin mitä sä oikein yrität tai ei huomaisi mitään. Ja todellakin käännän muiden miesten pään. Tämä ei ole mikään sukupuolikysymys. On naisia, joille ei kelpaa - ja on miehiä, joille ei kelpaa, vaikka olisi miten ihana.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 23:29"]
Vähän tuhmemmat vaatteet ja meikkiä. Kummasti piristää pitempääkin liittoa ja nostattaa omaakin itseluottamusta, kun mies riisuu heti silmillä eikä voi pitää näppejään erossa. ;)
[/quote]
Miksi? Sitten miehenkin pitäisi laittautua tasapuolisuuden merkeissä. Hankitaanko miehelle myös vähän tuhmemmat vaatteet, kaulapanta ja meikkiä? Mun itseluottamus on ihan kohdallaan ilman moista pelleilyäkin. T.Nainen
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 23:37"]Kokeiltu on. Ei toimi. Telkkari on silti mielenkiintoisempi.
[/quote]
Se mies ei sitten ole kiinnostunut sinusta. Vaihtoon.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 01:54"]Onneksi mulla on mies joka rakastaa ja haluaa minua sen takia MIKÄ minä olen eikä sen takia MILTÄ minä näytän....
Mieheni mielestä olen seksikkäimmälläni juhlien tms jälkeisenä aamuna kun olen ihan räjähtänyt eli en ole illalla/yöllä jaksanut pestä naamaa enkä harjata hiuksia. Myös flunssan kourissa nenä punaisena ja silmät vuotavana sängyn pohjalla maatessa ukko pitää hyvänä..
Toki hän kehuu minua muulloinkin eikä vain silloin kun haluaa seksiä...
[/quote]
Miehesi puhuu paskaa.
[/quote]
Millähän perusteella? 12v naimisissa, yli 15v yhdessäoloa ja tosiaan EDELLEENKIN olen hänelle SE nainen. Mutta mieheni onkin Mies eikä mikään maitopoika.....