Naiset! Laittautukaa kerran viikossa miestä varten.
Vähän tuhmemmat vaatteet ja meikkiä. Kummasti piristää pitempääkin liittoa ja nostattaa omaakin itseluottamusta, kun mies riisuu heti silmillä eikä voi pitää näppejään erossa. ;)
Kommentit (27)
Ja auta armias, jos mies ei tajua innostua silloin kun nainen on laittautunut.......
Miehet! Laittautukaa kerran viikossa naista varten! Vähän ajatellummat vaatteet, suihku, parta kuntoon, ehkä joku tuoksu... Kummasti piristää pitempääkin liittoa ja nostattaa omaakin itseluottamusta, kun nainen riisuu heti silmillä eikä voi pitää näppejään erossa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 23:34"]
Miehet! Laittautukaa kerran viikossa naista varten! Vähän ajatellummat vaatteet, suihku, parta kuntoon, ehkä joku tuoksu... Kummasti piristää pitempääkin liittoa ja nostattaa omaakin itseluottamusta, kun nainen riisuu heti silmillä eikä voi pitää näppejään erossa.
[/quote]Ei auta, on kokeiltu
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 23:37"]
Kokeiltu on. Ei toimi. Telkkari on silti mielenkiintoisempi.
[/quote]
ööö. onko se telkkkari joka vie seksihalut?
Meillä nainen vahtaa telkkaria ja minä en juuri koskaan. Seksi on perin harvinaista.
t.mies
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 23:43"]
[/quote]Ei auta, on kokeiltu
[/quote]
Ehkä sitten voisi mahdollisesti ajatella sellaista kaukaista mahdollisuuden häivähdystä, että ulkomuodolla ei ehkä loppujenlopuksi olekaan ratkaisevaa merkitystä, ja parisuhteen onnellisuutta ei ehkä voikaan määritellä fyysisellä onnella?
Ehkä jossain on maailmankaikkeus jossa ei tarvitse pukeutua, puunata tai esittää rakkauden varmentamiseksi. Ihan oma olemus arkipäivässä saattaa riittää joissakin hassuissa rinnakkaismaailmoissa ;)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 23:45"]
[/quote]
Meillä nainen vahtaa telkkaria ja minä en juuri koskaan. Seksi on perin harvinaista.
t.mies
[/quote]
Kunpa tietäisi. Tai sitten mies on vain kyllästynyt, tyytymätön kroppaani tai jotain kun pää ei käänny vaikka kulkisin alasti ohi. Seksikkäät asusteet on kokeiltu jne.
Tässä sitten kärvistellään ilman seksiä =(
nimim. seksiä viimeksi toukokuussa
[/quote]
On yritetty, ei auta
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 23:45"]
[/quote]
t.mies
[/quote]
Kunpa tietäisi. Tai sitten mies on vain kyllästynyt, tyytymätön kroppaani tai jotain kun pää ei käänny vaikka kulkisin alasti ohi. Seksikkäät asusteet on kokeiltu jne.
Tässä sitten kärvistellään ilman seksiä =(
nimim. seksiä viimeksi toukokuussa
[/quote]
Huomaan ja kehaisen jos kulkee ohitsenisi alasti, mutta ei se mhinkään johda.
Minä kyllä olen kiinnostunut hänestä, mutta hän ei ole kiiinnostunut minusta
t.mies
Te joilla ei laittautuminen auta niin siinä on muutakin kitkaa välissä. Toisen huomioiminen yms perusasiat saattaneet jäädä. Jos toinen tykkää kutittamisesta niin kutittakaa toisen selkää tai antakaa hieronta. Kysykää työpäivän jälkeen miten meni ja kuunnelkaa vastaus. Toki kaikkia liittoja ei voi pelastaa. Me tehdään töitä sen mukaan että ollaan loppuelämä yhdessä. T. Ap
Miksi se on aina nainen minkä pitäisi ilahduttaa miestään? Eikä toisinpäin?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 00:15"]
Te joilla ei laittautuminen auta niin siinä on muutakin kitkaa välissä. Toisen huomioiminen yms perusasiat saattaneet jäädä. Jos toinen tykkää kutittamisesta niin kutittakaa toisen selkää tai antakaa hieronta. Kysykää työpäivän jälkeen miten meni ja kuunnelkaa vastaus. Toki kaikkia liittoja ei voi pelastaa. Me tehdään töitä sen mukaan että ollaan loppuelämä yhdessä. T. Ap
[/quote]
Aloitus oli eri juttu kuin tämä. Arjen huomioiminen ei tarvitse panotouhuja ja meikkiä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 00:15"]
[/quote]
Aloitus oli eri juttu kuin tämä. Arjen huomioiminen ei tarvitse panotouhuja ja meikkiä.
[/quote]
Joo mutta kuka haluaa panna aina homssuista akkaa kun helposti saa ostettua laitetun huoran? Miehet on visuaalisia. Jos välillä näkee vaivaa, niin pitää miehen tyytyväisenä ja mies näkee puolison myös seksuaalisena olentona.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 00:15"] Te joilla ei laittautuminen auta niin siinä on muutakin kitkaa välissä. Toisen huomioiminen yms perusasiat saattaneet jäädä. Jos toinen tykkää kutittamisesta niin kutittakaa toisen selkää tai antakaa hieronta. Kysykää työpäivän jälkeen miten meni ja kuunnelkaa vastaus. Toki kaikkia liittoja ei voi pelastaa. Me tehdään töitä sen mukaan että ollaan loppuelämä yhdessä. T. Ap [/quote] Aloitus oli eri juttu kuin tämä. Arjen huomioiminen ei tarvitse panotouhuja ja meikkiä. [/quote] Joo mutta kuka haluaa panna aina homssuista akkaa kun helposti saa ostettua laitetun huoran? Miehet on visuaalisia. Jos välillä näkee vaivaa, niin pitää miehen tyytyväisenä ja mies näkee puolison myös seksuaalisena olentona.
[/quote]
Mä. Nainen on seksikkäimmillään saunan puhtaana. Ei meikkiä kiitos.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 00:15"] Te joilla ei laittautuminen auta niin siinä on muutakin kitkaa välissä. Toisen huomioiminen yms perusasiat saattaneet jäädä. Jos toinen tykkää kutittamisesta niin kutittakaa toisen selkää tai antakaa hieronta. Kysykää työpäivän jälkeen miten meni ja kuunnelkaa vastaus. Toki kaikkia liittoja ei voi pelastaa. Me tehdään töitä sen mukaan että ollaan loppuelämä yhdessä. T. Ap [/quote] Aloitus oli eri juttu kuin tämä. Arjen huomioiminen ei tarvitse panotouhuja ja meikkiä. [/quote] Joo mutta kuka haluaa panna aina homssuista akkaa kun helposti saa ostettua laitetun huoran? Miehet on visuaalisia. Jos välillä näkee vaivaa, niin pitää miehen tyytyväisenä ja mies näkee puolison myös seksuaalisena olentona.
[/quote]
Sama pätee myös toisin päin. Ei yksikään nainen jaksa innostua miehestä, joka ei viitsi kunnolla edes naamaansa siistiä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 00:15"]Te joilla ei laittautuminen auta niin siinä on muutakin kitkaa välissä. Toisen huomioiminen yms perusasiat saattaneet jäädä. Jos toinen tykkää kutittamisesta niin kutittakaa toisen selkää tai antakaa hieronta. Kysykää työpäivän jälkeen miten meni ja kuunnelkaa vastaus. Toki kaikkia liittoja ei voi pelastaa. Me tehdään töitä sen mukaan että ollaan loppuelämä yhdessä. T. Ap
[/quote][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 00:15"]Te joilla ei laittautuminen auta niin siinä on muutakin kitkaa välissä. Toisen huomioiminen yms perusasiat saattaneet jäädä. Jos toinen tykkää kutittamisesta niin kutittakaa toisen selkää tai antakaa hieronta. Kysykää työpäivän jälkeen miten meni ja kuunnelkaa vastaus. Toki kaikkia liittoja ei voi pelastaa. Me tehdään töitä sen mukaan että ollaan loppuelämä yhdessä. T. Ap
[/quote][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 00:15"]Te joilla ei laittautuminen auta niin siinä on muutakin kitkaa välissä. Toisen huomioiminen yms perusasiat saattaneet jäädä. Jos toinen tykkää kutittamisesta niin kutittakaa toisen selkää tai antakaa hieronta. Kysykää työpäivän jälkeen miten meni ja kuunnelkaa vastaus. Toki kaikkia liittoja ei voi pelastaa. Me tehdään töitä sen mukaan että ollaan loppuelämä yhdessä. T. Ap
[/quote] No johan on taas keittiöpsykologiaa kerrassaan. Meillä menee hyvin, kotityöt on jaettu, mies huomioi minua välillä kukilla, antaa suukon niskaan, tekee lempiruokaani, minä ostan hänelle jotain kivaa kaupasta, halailen häntä hississä kun ollaan siellä kahdestaan, kaikkea tällaista mukavaa. Juttelemme toistemme kanssa ja pidämme hauskaa yhdessä, mutta seksihepenet, laittautuminen, tuhmat puheet, meikki, korkokengät... Ne eivät iske mieheen sitten pätkääkään.
Onneksi mulla on mies joka rakastaa ja haluaa minua sen takia MIKÄ minä olen eikä sen takia MILTÄ minä näytän....
Mieheni mielestä olen seksikkäimmälläni juhlien tms jälkeisenä aamuna kun olen ihan räjähtänyt eli en ole illalla/yöllä jaksanut pestä naamaa enkä harjata hiuksia. Myös flunssan kourissa nenä punaisena ja silmät vuotavana sängyn pohjalla maatessa ukko pitää hyvänä..
Toki hän kehuu minua muulloinkin eikä vain silloin kun haluaa seksiä...
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 01:54"]Onneksi mulla on mies joka rakastaa ja haluaa minua sen takia MIKÄ minä olen eikä sen takia MILTÄ minä näytän....
Mieheni mielestä olen seksikkäimmälläni juhlien tms jälkeisenä aamuna kun olen ihan räjähtänyt eli en ole illalla/yöllä jaksanut pestä naamaa enkä harjata hiuksia. Myös flunssan kourissa nenä punaisena ja silmät vuotavana sängyn pohjalla maatessa ukko pitää hyvänä..
[/quote]
Miehesi puhuu paskaa.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 01:54"]Onneksi mulla on mies joka rakastaa ja haluaa minua sen takia MIKÄ minä olen eikä sen takia MILTÄ minä näytän....
[/quote]
Niin.. Mies on päässyt juhlimaan ja nähnyt Muutakin kuin kotioloja.
Pyh. Tuohan on naista alistavaa. Miehen pitää olla valmis, vaikka nainen olisi paskonut housuihinsa.