Minkä tuloksen sait Hesarin englannin sanakokeesta?
Kommentit (34)
85%, yeii... ollaan asuttu 8v Englannissa ja olen kirjoitustöissä joten odotin saavani täydet pisteet. Mutta tarkemmin ajatellen, kun kirjoittaa vaan koneella niin turvaa automaattiseen oikolukuun aika paljon. Käsin kirjoittaessa en tekisi virhettä sanassa strength, mutta koneella h ja t vaihtavat helposti paikkaa ääntämisen mukaan.
Natiivipuhujat muuten tekevät ihan erilaisia virheitä, tyypillinen on "could have" kirjoittuu muotoon "could of" coska lausuminen on samanlainen eikä virhe tee isoa eroa lauseen sisältöön.
Oon aivan paska englannin kielen kääntämisessä ja puhumisessa sekä luetunymmärtämisessä mut oon ennenkin tajunnut et sanojen oikean ulkoasun ymmärrän hyvin. Sisältöä sitten en :D Tulos 84 prossaa parempi kuin keskimäärin
46% on pärjännyt huonommin kuin mä. Luulin et olisin huonompi
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:35"]
Pärjäsit paremmin kuin70% testin tehneistä.
[/quote]
Olisin saanut myös tuon 70%, mutta en huomannut ensimmäisen kysymyksen aikana, että oli aikaraja.
[/quote]
multa meni lopussa pari ohi, kun mies kysyi jotain ja valitti, etten vastaa:-)
[/quote]
Oli huonohko sanakoe sen takia, että olisin kyllä tiennyt kaikki sanat, mutta piti lukea molemmat sanat ja löytää se kirjoitusvirhe.
[/quote]
No juuri tuo... 85%. Suurin hankaluus siinä nopeudessa on tuo fontti valkoisena vaalealla pohjalla. Lisäksi ruutu liikkuu liian helposti, kun yrittää painaa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:44"]
83%. Miksi ne ei voi kertoa montako oli oikein tai väärin? Ei ole paljon pointtia tuossa testissä tuollaisenaan.
[/quote]
Kolme kaikilla testin loppuun saaneilla meni väärin.
45%. mutta ei se mua haittaa kun se ei vaikuta mun tuloihin. tienaan silti yli 5000 € ja ajan firman bemaria. so: who cares!?
Sainkohan ekalla kerralla 11 prossaa oikein ja sen jälkeen ne oppi pian jo ulkoa joten oliskohan ollut sitten jotain 80 luokkaa. Ja kyllähän niistä näki väristä mitkä meni väärin.
Muistaakseni yli 80 prossaa, olisko ollut 87 tai jotain. Olen hyvä englannissa.
91%